לא יודעת אם אני ימשיך, נראה כבר(;

מוחלפות פרק 1

10/07/2012 1039 צפיות 8 תגובות
לא יודעת אם אני ימשיך, נראה כבר(;

״כפי שאת בוודאי רואה, המקום עוצב בקפידה על ידי המומחים בתחום״ נשמע קול נעלי העקב של גברת פלדמר. ״הכיתות מחולקות לפי גיל ואת הילדים מלמדים מורים פרטיים ״ קצב צעדיה היה. מהיר, משמע היא מנסה לעמוד בקצב של מישהו. ״כן, טוב וכאן הכיתה נמצאת״
דלת הכיתה נפתחה ובפתח עמדה גברת פלדמר לצד אישה בלונדינית. היא נראתה בסביבות גיל השלושים. מסודרת בקפידה. חליפה המותאמת לנעליים, שיער שנאסף באדיקות על הראש,העגילים עדינים ואיפור קל, כמעט בלתי מורגש. כל אלה היו יכולים להיות בגדיה של אישה ממוצעת אך משום מה הייתה לי הרגשה חזקה שהיא לא בדיוק אישה ממוצעת. שיש לה כסף. יותר כסף ממה שראיתי כל חיי.
״ליין אדאמס ?״ קולה של גברת פלדמר קטע את אבחוני ״העמדי בבקשה.״
הרגשתי את פניי משנים את צבעים לאדום כאשר כולם הסתובבו להביט בי. נעמדתי בחשש. תנשמי עמוק, שיננתי לעצמי.
״גשי הנה.״ קראה גברת פלדמר בקולה התקיף.
התחלתי לצעוד לעבר הדלת. צעד, נשימה, צעד, נשימה, אמרתי לעצמי, מנסה להרגיע את עצביי. הרגשתי את מבטה של האישה הבלונדינית סוקר אותי מכף רגל ועד ראש. מה הן רוצות ממני?
״תודה רבה,״ פנתה גברת פלדמר אל התלמידים בכיתת הקריאה ״ועכשיו תחזרו לעניינכם.״ היא סגרה את הדלת ופנתה אליי ״ואת בואי איתנו״ והתחילה לצעוד תוך כדי דיבור  ״העלמה אדאמס, כמו שאת רואה לידי נמצאת גברת אמור. גברת אמור הייתה עורכת הדין של הורייך. אני אומרת הייתה מכיוון שהם כבר אינם בין החיים. התאבדות משותפת. אבל אני רואה שהגענו לחדר שלך אז את השאר גברת אמור תסביר.״ אמרה ופנתה הלאה משם.
״שלום,״ הושיטה לי גברת אמור את ידה ״את יכולה לקרוא לי אנה.״
״שלום.״ לחצתי את ידה בקרירות.
״טוב, אז כמו שגברת פלדמר אמרה הורייך כבר אינם בין החיים ובצוואתם הם הורישו לך את כל רכושם בתנאי שתבואי לגור בביתך לפחות למשך שנה.״ הסבירה אנה.
״כשאת אומרת ׳ביתך׳ את מתכוונת איפה שהם גרו?״ שאלתי.
״כן. אני מתכוונת לאיפה שהם גרו.״ אמרה ״אם תקבלי את התנאי אשמח שנצא במהירות, ההלוויה תתקיים מחר בערב.״
״אוקיי.״ עניתי.
״את לא רוצה לארוז את חפצייך?״ שאלה בתמיהה.
״אהה, כן, בטח.״ עניתי והתחלתי לסדר את מעט החפצים שהיו לי. רק החפצים שמקבלים מבית החינוך, הדברים הרגילים. יש ילדים שמקבלים חפצים מההורים שלהם אבל לא אני. הוריי לא הביעו בי כל התעניינות. לפחות עד עכשיו.
״זזים?״ שאלתי כאשר סיימתי.
״את לא רוצה להפרד ממישהו?״ שאלה בניסיון להיות נחמדה ״חברים?״
לא. אין לי חברים פה. אלא אם כן אני מחשיבה את אדם. אבל אני לא כל כך בטוחה בזה. ״לא.״ עניתי.
 ״אז…אוקיי, בואי ניסע!״ היא לקחה את המזוודה שלי והתחילה ללכת.
״את מודעת לזה שהיציאה היא מהצד השני, נכון?״ אמרתי בחיוך.
״ברור״ היא חייכה במבוכה והתחילה ללכת בכיוון הנכון. כשאני בעקבותיה.
הנסיעה לקחה הרבה זמן אבל לא שמתי לב לזמן. הייתי עסוקה בלימוזינה הלבנה שבאה לקחת אותנו לשדה התעופה. למטוס הפרטי שלקח אותנו לאחוזה. לבית החדש והעניק שפתאום יש לי. והוא היה ענק. ענק כמו בית החינוך. רק שבית החינוך נועד לאחסן מאות ילדים וילדות ואילו הבית הזה היה שייך לזוג אנשים. ועכשיו לי.
עקבתי אחריי אנה עד לכניסה לבית, עוקפות בדרך מספר מזרקות וגנים מטופחים. אנחנו עולות במעלית עד לקומה הכי עליונה ושם אנה אומרת ״טוב, אז זה החדר שלי אני יהיה בחדר 53 קומה 4 אם תצטרכי אותי ונראה לי שאני ישאיר אותך לבד, לישון קצת. את בטח מותשת אחרי הנסיעה.״ אמרה ״ארון הפיג׳מות הוא הארון שהכי קרוב למיטת החלון והחדר האמבטיה נמצא בהמשך, תהני.״ הסתובבה ויצאה.
הדבר הראשון שעשיתי היה לקפוץ על המיטה הקרובה ביותר, מיטת החלון. היא הייתה מדהימה. למרות שזאת הייתה רק מיטה היא הייתה אחד הדברים המדהימים ביותר שחוויתי עד אז. כל כך נוחה. כל כך רכה. כאילו כל שריר שלי נמצא בדיוק במקום.
הדבר האחרון שעשיתי לפני שנירדמתי היה לחייך, אני יכולה להסתדר עם זה.


תגובות (8)

יהלה!!!
כמה התגעגתי אלייך ואל הסיפורים שלך!
חשבתי כבר ששכחת מהאתר לצמיתות…
איזה כיף לקרוא שוב סיפור שלך :)
מסקרן במיוחד.
חסר לך אם את לא ממשיכה אותו!

11/07/2012 03:51

טוווו ! טווווטוו ! טוורטוווורוו !!
סוף סוף חזרת !
התגעגעתי מלא (:
מקווה שתמשיכי ..
ואם לא ,
ראי הוזהרת O_-
מוחעחעחע

11/07/2012 03:59

מ-ע–ו-ל-ה-!

11/07/2012 04:02

יהלה!
חזרת!
אין מאושרת ממני =]
כרגיל, סיפור מותח ויפה. אהבתי מאוד-♥
תמשיכי!
את קולטת שעברו שנתיים? אני לא מאמינה!

11/07/2012 04:53

שלום יהלה,
טוב שחזרת אל שורותינו – תהיתי לאן נעלמת, ואני יותר משמחה לראות שאת עדיין כאן.
הסיפור נראה מאוד מסקרן… התיאורים מקסימים ויש אווירה אירונית שלא עוזבת לרגע. מעניין איך זה לעמוד לבד מול מקום חדש.
אבל, לא באתי לכאן רק בשביל המחמאות, אלא גם כדי לתת שני טיפים. עד הרגע שהילדה מגיעה לבית, הסיפור קרוב למושלם. אבל אז היא מגיעה לבית, שאת אומרת שהיא מעולם לא ראתה משהו בקוטר הזה של איכות. אני לא הרגשתי את הפליאה האדירה שהילדה הזו אמורה לחוש, כשהיא רואה מקום שדומה יותר לחלומות הפרועים ביותר שלה.
אני ממליצה לך לנסות לעבוד על הקטע הזה, לתאר אותו מעט יותר, להוכיח שאכן הפליאה מוצדקת.
ובנוסף – הילדה נכנסת לתוך הבית הזה, ומקבלת את חדר החלומות שלה. אני לא מצליחה לתפוס את העליזות הנהדת שהיא אמורה להרגיש.

אז כמו שאמרתי, אני ממליצה לך להשקיע מעט יותר בתיאורים. חוץ מזה: מאוד נהנתי מהסיפור, ואני לא יכולה לחכות להמשך!
בהצלחה!

11/07/2012 07:25

פרק מעולה!
הכתיבה ממש סוחפת…
אני מקווה שתמשיכי במהירות כי ממש נהנתי מהפרק!מקסים!
אוהבת:)

11/07/2012 08:05

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

11/07/2012 08:32

תמשיכייייי! מהמם++++
חחחחחח שיואו, את לא מבינה! לפני כמה ימים חשבתי כזה "המממ… מה קורה עם האתר סיפורים?" ונכנסתי לאתר אחרי ששנים לא נכנסתי אליו, ואז היום נכנסתי שוב ומי אני רואה החליט לחזור לאתר גם? יהלהההההההההה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! חחחחחחח בחיי שזה איזשהו מישהו מלמעלה גרם לנו להיכנס לאתר שוב באותו הזמן (הממ… מעניין מי זה יכול להיות? אה, אני יודעת! פיטר פן!!) חחחח:* הסיפור מעלף, תמשיכי!
XOXO הנסיכה E המושלמת ביותר;)

11/07/2012 17:14
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך