lin1D
אולי אני אכתוב סיפור כי יש לי רעיון כה מדהים..! :)
והיא לפחות חושבת שזה לא ישתנה ;)
מה אתם ואתן חושבות וחושבים? כדאי לי לנסות?

Dance – הקדמה. (ניסיון..)

lin1D 16/01/2013 710 צפיות 6 תגובות
אולי אני אכתוב סיפור כי יש לי רעיון כה מדהים..! :)
והיא לפחות חושבת שזה לא ישתנה ;)
מה אתם ואתן חושבות וחושבים? כדאי לי לנסות?

בכל פעם כשאני עולה על גבי נעלי הפוינט הישנות והמעט לוחצות שלי.. כשאני מסתובבת על רגל אחת ולא יכולה או רוצה להפסיק, אני חשה כה..
כה חופשיה.
חסרת כל תחושות או מחשבות, נותנת לצלילי המוזיקה להתנגן על גבי מיתרי הנשימה, נותנת לכאב המתוק והממכר להיספג בתוך עמקי גופי.. להדהד בכל איבריי ולהפוך אותי למכושפת שוב..
אני חשה כיצד אני חסרת חוקים, חשה חסרת גבולות.. כאילו וכל חומותיי הקשיחות התפוגגו ונחרבו עד עפר ואני עושה את הדבר האהוב עליי ביותר, את הדבר הנכון ביותר..
חייכתי לעצמי מעצם התחושה, חשה כה עדינה, כה שברירית.. אך גם כה חזקה,
יודעת שאהיה חייבת לבצע את המיטה כמו תמיד.. השאיפה העזה והשתלטנית חסרת כל הרחמים והעזה שלי לשלמות,שיתבוננו בי וישתתקו,שכולם יחשבו שאני הטובה ביותר..
שאקבל את התפקיד הראשי לא משנה כמה כוח סבל, עינויים, התמדה ואחריות הוא צורך.. אהיה מוכנה לעמוד בכול..
אך הלב, הרגש.. יודע שאני עושה זאת גם למען עצמי.. כי איני מקובעת לקרקע ביציבות חסרת אמונה כשאני.. כשאני רוקדת.. אני מצליחה להושיט יד, לעוף ולגעת בשמיים התכולים בעלי ענני הצמר גפן הלבנבנים..
אוי ריקוד.. אהבתי היחידה בעולם. את כל חיי הקדשתי לכך, אם ההצלחה המסחררת מגיע גם הוויתור.. איני בקשר טוב עם המשפחה, הציונים הלימודיים שלי לא משגשגים במיוחד, מעולם לא היה לי חבר..
אך זה כה לא נראה חשוב, כה אפילו מיותר לעומת מראות הסטודיו הנקיות, הבר המפתה.. החצאיות הצמודות במעט שיוצרות גזעה מחוטבת במיוחד..
נשמתי עמוק..
וזה לעולם לא ישתנה.


תגובות (6)

מהמםםםם תמשיכיי אהבתי D:

16/01/2013 10:33

זה לא על וואן דירקשן נכון ? חחחחחח

16/01/2013 10:34

תודה אביה ♥
ולא זה לא על וואן דיירקשין הפעם ;)

16/01/2013 10:35

חחחחחחחח , בכול מקרה סיפור מושלם את חייבת להמשיך ♥

16/01/2013 10:36

תמשיייכייי

16/01/2013 11:12

תמשיכי;)

16/01/2013 15:36
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך