Dance with the devil פרק 10

SIVAN 21/05/2013 750 צפיות תגובה אחת

התעוררתי מאלירן שיישב לי ליד המיטה "קטנטונת קומי להתארגן , לך לוקח הכי הרבה זמן"
פתחתי את העיניים והתמתחתי כמו נסיכה קטנה , "קחי" הוא הביא לי שוקו בכוס הורודה שלי .
הסתכלתי עליו בחיוך , "אמרתי לך פעם שאני חולה עלייך?"
"את פה כמו אחותי הקטנה בבית ,כל פעם שאני יתגעגע אני יבוא להציק לך …יאללה קומי "
קמתי וקפצתי עליו בחיבוק ענקייי . הוא עשה לי שק קמח לשירותים .
התחלתי להתארגן כולם התחילו להתעורר שאני הייתי כבר מחצי מסודרת
שמתי טייץ שחור לבן , חולצת שיפון שחורה ונעלי בובה , אנחנו הולכים רק לשיחה על הבוקר לא צריך להשקיע , עשיתי קוקו מתוח והתאפרתי . תמיד הייתי בחורה מטופחת , לא סתם אומרים שאני נסיכה.
קפצתי על הבוקר על כולם בנשיקות . ההתרגשות הייתה מטורפת
ירדנו כולנו למטה לאולם כנסים שבו היינו אמורים להיפגש ,משכתי מבטים במראה שלי
כולם היו לבושים בבגדי ספורט ,זרוקים כאלה , ורק אני נראיתי לא קשורה לעולם הזה ולתחרות הזאת .
הרגיש לי לא נעים כל המבטים ,אבל התעלמתי . שמעתי אנשים מתלחששים שבטח אני לא יודעת לרקוד , או שאני רק המנהלת של הצוות ולא רקדנית .
התיישבנו באחת השורות וחיכינו שיתחיל השיחה
"ברוכים הבאים לתחרות העולמית של ריקודי רחוב והיפ הופ " הוא אמר ונשמעו מחיאות כפיים ,שריקות ,וצווחות קטנות .
"זה קורה" חייכתי לשרון ,לא מאמינה שאני באמת בווגאס בתחרות הזאת.
הבחור שעמד על הבמה הסביר את הפורמט , "אתם תתחרו כל שבוע באתגרים חדשים וסגנונות מגוונים .כל שבוע יהיה לכם מכשול חדש , תופיעו מול צוות שופטים מכובד ביותר ,והכל כמובן יצולם לטלוויזיה .
כל שבוע 2 הצוותים שיקבלו ציון הכי נמוך מהשופטים , יצטרכו להתחרות בקרב רחוב אחת מול השנייה ,כשהמנצחים נשארים והצוות שהפסיד מחוץ לתחרות "
הבחור המשיך להסביר ,ולדבר על חוקים תלבושות והכל . השתעממתי אבל מה יכולתי לעשות .
הקשבתי לכל מילה שאמר כי ידעתי שזה חשוב .
קיבלנו חדר עבודה משלנו והיינו צריכים כיאוגורפיה לשבוע הראשון שיקרה עוד כמה ימים .
הלכתי בזריז להחליף בגדים , שמתי גופיה לבנה רפויה ומכנס של היפ הופ רחב בצבע ורוד .
שירדתי עם ירדן , אחד הבנים מאיזה צוות נעמד מולי ואמר לי בטון קצת מפחיד
"הלו ברבי התבלבלת זה לא מיס יוניברס פה .. את צריכה גם לדעת לזוז , לא רק להיות יפה"
"ואתה יודע לזוז?" אמרתי בהתחכמות ,מנסה לא להראות לו שהתעצבנתי
"בטח שאני יודע לזוז…" הוא אמר בחצי חיוך מתנשא "יופי אז זוז לי מהפנים" אמרתי ועקפתי אותו
נכנסנו לסטודיו והתחלנו לעבוד על הריקוד שלנו .
כל אחד תרם משהו , בנינו כיאוגורפיה מפציצה ,שתשאיר את הפיות של כולם פעורים .
רציתי כל כך כבר שיגיע היום של התחרות , שכולם יורידו את המבטים ממני שיראו שאני יודעת לרקוד
שאף אחד לא יזלזל בי יותר .
במהלך כל השבוע הייתי בסטודיו המון שעות , כמעט ולא ראיתי אנשים מוקדם בבוקר הייתי יוצאת לסטודיו מוותרת על ארוחת בוקר אפילו , בצהריים חוטפת משהו לאכול מהסנק בר ,אפילו לא הולכת לחדר אוכל , ועד אמצע הלילה הייתי בסטודיו .
גם שלא עשינו חזרות כל הצוות , עשיתי חזרה לבד
העדפתי לרקוד מאשר להתעסק בכל מה שמסביב .
פחדתי , פחדתי לקבל עוד תגובות כמו מהבחור לפני
פחדתי ,שירקדו יותר טוב ממני ויוכיחו לי שהם צודקים
ופחדתי לראות את רון .
למרות שכל כך רציתי ,ידעתי שהוא ידע להגיד לי מילים שיעזרו
כמו באותו יום בתחרות
ואז חייכתי חיוך עצוב
"די להיות טיפשה , הוא שיחק בך כדי לשגע אותך"
אמרתי בקול ,מנסה להכריח את עצמי להפסיק לחשוב עליו
"לא הוא לא.." שמעתי קול אומר מאחורי ..


תגובות (1)

יווווווווווו תמשיכי!!!!!ממש יפההההה

21/05/2013 08:17
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך