SIVAN
אשמח לביקורת בונה ,רעיונות ,עצות ,וסתם תגובות (:

Dance With The Devil פרק 1

SIVAN 19/03/2013 2548 צפיות תגובה אחת
אשמח לביקורת בונה ,רעיונות ,עצות ,וסתם תגובות (:

טוב זה הניסיון הראשון ,הפעם הראשונה .הרעיון הכללי לא יהיה בפרק הזה אלא רק בפרקים הבאים. זה מין סוג של הקדמה. כאילו זיכרון מהימים שהיו לפני ..

שאני רוקדת , אי אפשר להסביר את זה אני מתרגשת ,אפילו שאני סתם רוקדת בסטודיו לבד.
הלב פועם מהר ,האדרנלין מציף לי את כל הגוף והחיוך…החיוך לא יורד לי מהפנים .
זה הדבר שאני הכי אוהבת לעשות ,לרקוד . מאז ומתמיד לתרץ כל דבר ב"הייתי בסטודיו" ,לעבוד על ריקודים עד שאין כוח לעמוד על הרגליים ,לצאת משיעור בלי אוויר ולהגיד "היה כיף" , לישון על מזרנים בסטודיו ,להיות כל היום על הבמה ברחבי הארץ ולתת הופעה. ויש הופעות כמו מחר שבשבילן אני נזכרת למה אני בכלל רוקדת…

פקחתי את העיניים , השעה הייתה 3 לפנות בוקר "אוף עוד לא 6" מלמלתי לעצמי וחזרתי לישון,כנראה ההתרגשות הייתה יותר גדולה ממני . העברתי לי בראש את כל מה שקרה לי לפני שהגעתי לצוות של דימה. עצמתי עיניים ,נזכרת ברגעים המתוקים שעברתי .
אז אני שיראל בת17 וחצי , ואני רקדנית מקצועית ,עם כמה שזה נשמע מוזר רקדנית מקצועית בת 17 וחצי . אני רוקדת כי לרקוד נותן לי אושר שאני לא מוצאת בשום מקום אחר .

נזכרתי באחד הימים שהגעתי לסטודיו ,האמת שזה לא היה היום הכי טוב שלי אני זוכרת שלילה לפני ביליתי במועדון בעיקר בשתייה למוות ,אני זוכרת אותי על עקבים ממש גבוהים ומכנס ממש קצר רוקדת כאילו אני מינימום ביונסה ,אני זוכרת את הפרצופים הפרצוף המאושר שלי ,הפרצופים ההמומים של כולם ואת המבטים המפלרטטים של כל הגברים אחר כך .שנאתי את זה .
אני לא כל כך זוכרת איך הגעתי הביתה ,או אם עשיתי שטויות , אבל דבר אחד אני זוכרת ..שלא הפסקתי לשתות .
הרגשתי רע וכל כך קיוויתי שהשיעור עם דימה יעביר לי את כל התחושות. אהבתי את השיעורים של דימה , אני רוקדת אצלו כבר כמה שנים ונהנית מכל רגע.
נכנסתי לסטודיו אחרי שנתתי חיבוק לשולמית שישבה בהנהלה , התחלנו בחימום ואז בללמוד את הקומבינציה , שהיה לנו שנייה לשתות מים דימה אמר לי בנוכחות כולם שהוא צריך לדבר איתי בסוף השיעור , נלחצתי . לא ידעתי על מה אם זה טוב או רע ,כל השיעור רק חשבתי מה הוא יגיד לי .שנגמר השיעור ,יצאתי בדיוק כמו שציפיתי בלי אוויר ,ובלי כוח לחשוב על שום דבר,רק תחושת האושר והביטחון שהריקוד נותן לי . שכולם כבר התחילו ללכת ,התקדמתי לכיוון דימה שדיבר עם אחת התלמידות ששאלה אותו משהו על הריקוד,לגמתי מהמים שלי ודימה חייך שכולם יצאו מהסטודיו ונשארנו רק שנינו דימה התיישב ונשען על המראה "דימה הכול בסדר?" שאלתי . והתיישבתי לידו . אחרי שנייה נכנסו לסטודיו שתי בנות מתנשפות "הגענו" אחת מהן הצהירה ,אחת מהן זיהיתי "שרוןןן" חיבקתי אותה ,היא הייתה בסטודיו פעם ואני אוהבת אותה כל כך .נתתי לה חיבוק והיא וחברה שלה התיישבו גם . דימה שמח שאנחנו מכירות והתחיל לדבר "שיראל אני מכיר אותך אממ די הרבה זמן ,ואני גאה שאני המורה שלך ,אני רואה בך פוטנציאל והתמדה ,והכי חשוב אהבה שלא נגמרת לריקוד .אבל מה שראיתי אתמול עבר כל גבול . הוא אמר ואני פתחתי עיניים נבהלת לא מצליחה להוציא מילה מהפה.


תגובות (1)

אהבתי , תמשיכיי :)

20/03/2013 01:07
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך