Dance With The Devil פרק 2

SIVAN 22/03/2013 742 צפיות 2 תגובות

כל מה שרץ לי בראש שהוא ראה אותי אתמול , שיכורה ,רוקדת ,במכנס קצרצר ועקבים עם כל מיני בנים במועדון אני בעצמי לא זוכרת מה עשיתי שם .אוי ואבוי , העברתי לעצמי את התמונות בראש.
ואז דימה קטע את מחשבותיי "ראיתי אותך אתמול במועדון . והיית ענקית ,הפצצת שם ,היית גדולה .מה זה בחיים לא ידעתי שאת מסוגלת לזה" ואז הצטרפה ירדן חברה של שרון "הייתי איתו ,היה לך ניצוץ מיוחד,היית באמת טובה לא יכולנו להוריד ממך את המבט"
"בעיקר כי פחדתי מהבחורים מסביבך …פעם הבאה מכנס יותר ארוך" דימה אמר לי בטון אבהי ,הסמקתי רציתי למות מבושה . "ובגלל כל ההכרות שלי איתך ,ובגלל שאתמול השארת אותי פעור פה ,יש לנו הצעה בשבילך" הקשבתי לא אומרת מילה .
" יש לנו צוות . אלה אנחנו ועוד שני בנים . ואנחנו רוקדים יחד ,בתחרויות ארציות ובין לאומיות . ואנחנו רוצים לצרף אותך לצוות שלנו " הוא אמר ואני הייתי המומה ,אני ..?!בצוות .!? לא האמנתי , לפני שהספקתי לדבר שרון נתנה לי טאבלט עם סרטון שלהם ,צפיתי בו והם ביצעו סלטות ותנועות מרשימות ,פחדתי שאני לא ברמה שלהם בכלל. אבל זה היה נראה לי כיף בטירוף . חייכתי ושנגמר הסרטון פתחתי את הפה בפעם הראשונה "אני בפנים" אמרתי בחיוך , וכל מה שאני זוכרת ,זה חיבוקים שמחצו אותי מכל הכיוונים .
בדרך הביתה דימה עדכן אותי בכל הפרטים . שרון לקחה אותנו ברכב שלה , מחר הוא רוצה שאני יגיע לחזרה הראשונה ,ואכיר את שני הבנים שחסרים.
התרגשתי והתלהבתי כל כך התקשרתי ישר לידיד הכי טוב שלי דני לספר לו על הכול ,הוא התרגש בשבילי ושמח כל כך "ידעתי תמיד שאת תותחית , חסר לך שאמרת להם לא " הוא אמר ועודד אותי שמע את כל ההיסוסים שלי כל הלילה.
למחרת הגעתי בשעה שקבענו לסטודיו שחדש לי ,לא הסטודיו שלי אלא הסטודיו של דימה ,זה היה מוזר ,פרפרים עלו לי בבטן לבשתי חולצת בטן ורודה ומכנס היפ הופ אפור עם נעליים לבנות ותיק ספורט ורוד של נייק . כל כך רציתי להיות טובה היום .נכנסתי למקום וחיפשתי את הסטודיו המיועד , עד שהגעתי לסטודיו שהיו בו 5 אנשים עם זיקוקים ועוגה "ברוכה הבאה" הם קפצו עליי כולם . זה היה כל כך חמוד מצידם ונתן לי הרגשה מעולה ."זה גם חגיגות על ההצטרפות שלך, וגם על התחלת החזרות שלנו "הם כולם התיישבו בסטודיו נכנסתי והתיישבתי לידם "שיראל תכירי אלה יונתן ואלירן" אמרתי והם נתנו לי חיבוק , ישבנו והתחלנו לדבר קצת על החזרות ,שמענו את המיקס שעליו נרקוד וקמנו לעשות חימום . אחר כך התחלנו לרקוד .לעבוד על ההתחלה ומאז הכול זרם כל הימים שהייתי בסטודיו הזה והשעות שביליתי שם עם דימה יונתן אלירן ירדן ושרון . התחברתי אליהם בצורה שאי אפשר לתאר. סיפרתי להם הכול , אהבתי להגיע לחזרות היה בנינו שיתוף פעולה מיוחד על כל צעד .השקענו את הנשמה היה בחזרות כל כך הרבה אושר ,וצחוקים . למרות כל הקושי ,השרירים התפוסים , והטרטורים בין חיי היום יום לחזרות. אהבתי את זה מאוד .

"אני מתה" הכרזתי סופית נופלת על המזרן לא יכולה להרגיש את השרירים בגופי, היה כבר מאוחר בלילה והיצירתיות פרחה מאיתנו אז זרמנו קצת ונסחפנו עם החזרה.
שכבנו כולנו על המזרנים ואמרתי "בקצב הזה אני לא יגיע לגיל 18" בשנייה כולם קפצו ממקומותיהם ופתחו עליי עיניים . "מה?" אמרתי מסתכלת עליהם בחזרה .הם אפילו לא מצמצו . אז דימה פתח את הפה ואמר "אין לך 18?" "לא ..רק בקיץ יהיה לי"
"שיט.." סינן יונתן .
"התחרות היא 18+ מה נעשה" שרון אמרה.
על כולנו עלה פרצוף של באסה "אתם תתחרו בלעדיי..אין מצב שאתם מפסידים את זה בגללי "
"אין סיכוי שאנחנו עושים את זה בלעדייך" יונתן אמר וחייך אלי .
"יש לי רעיון ,אבל כולם חייבים להסכים עליו כי אם מגלים אותנו אנחנו נפסלים" . דימה אמר וכולנו הקשבנו "אנחנו נקפיץ אותך בשנה ,נגיד שאת שנתון מעל בטפסי הרשמה"
"אני מסכים" יונתן ישר קפץ
"גם אני מסכימה…אי אפשר לוותר עלייה " שרון אמרה .
"אבל…אם יתפסו אותנו הלכה העבודה הקשה של כולנו" אלירן אמר
"לא..אני לא מסכימה" אמרתי "לא מגיע לכם שייהרס לכם בגללי"
"אנחנו לא נלך בלעדייך צאי מזה" ירדן אמרה והמשיכה "אני מסכימה"
"אלירן מה אתה אומר?" כולנו הסתכלנו עליו ,
"בטח שאני מסכים קטנטונת" הוא אמר וזינק עליי ,הם עשו עליי ערימת ילדים . לא הפסקנו לצחוק.

"זה מחר ,זה מחר ,זה מחר" קיפצתי בסטודיו שלי לא יכולה להירגע מאושר.
באתי לרקוד קצת בלט כדי להירגע ,ואחרי השיעור הבנתי שזה לא כל כך עזר .
הגעתי הביתה לארוחת ערב ,אמבטיה ,נשיקות לילה טוב ואז התחיל החלק הקשה
להירדם.


תגובות (2)

יואווו ממש אהבתי סיפור מושלם תמשיכי :)

22/03/2013 18:43

אהבתי נורא את הסיפור שלך :)

23/03/2013 03:35
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך