SIVAN
באהבהההההההה ,מקווה שתאהבו . תגובות ,עצות ,ביקורת .מחכה להכל
נשיקותתתת ושבוע טוב

Dance With The Devil פרק 3

SIVAN 23/03/2013 905 צפיות 2 תגובות
באהבהההההההה ,מקווה שתאהבו . תגובות ,עצות ,ביקורת .מחכה להכל
נשיקותתתת ושבוע טוב

הגענו ליום הגדול ,היום של התחרות .כמה שהתרגשתי נראיתי הכי קול בעולם .השעה הייתה בערך 9 בבוקר והייתי כבר על 2 קפה.
הגענו למקום לבשתי מכנס היפ הופ ורוד זוהר נעליים לבנות וחולצת בטן לבנה עם ניטים קיבלתי מבטים מלא מבטים ,ניסיתי להתעלם או לתת מבט מפחיד בחזרה
. דני לא רגיל שאני לא בבית בשעה כזאת הוא התקשר בערך 8 פעמים לשאול אותי מה עושים. הבנות הקטנות שדימה מלמד התרגשו בטירוף וכולנו היינו עסוקים בלהרגיע אותן .
התיישבנו באולם של ההיכל וחיכינו לפתיחה . ואז הם הגיעו ,יישר לאזור למטה והתחילו במתיחות הבחורה הראשונה נראתה מתלהבת בטירוף פיזרה מבטים קרים לכל כיוון .טוב שלא צעקה "תראו אותנו" בחנתי אותם ,ירדן אמרה לי "אלה הצוות הכי מאיים מבחינתנו ,אבל אל תתייחסי הם תמיד ככה" "ככה מתלהבים?" "כן ..הם נחשבים לצוות הכי מצליח" "אה אוקי.." אמרתי .
הייתה שיחה,אחר כך מופע פתיחה של המורים והצוות של התחרות ואז עשינו חימום . בסוף החימום דני התקשר. רצתי למקום בלי מוזיקה וראיתי סטודיו ריק. נכנסתי והתיישבתי על הרצפה מדברת איתו בשיחת וידאו . הסברתי לו מה לתת להם לאכול ומה הילדים עושים עכשיו "כן עכשיו 11 לקטן יש תכנית בערוץ 77 .תשב לידו כי אם תלך הוא לא יראה טלוויזיה והגדול משחק במחשב זה הזמן שלו..תדליק לו רק את המחשב הוא יודע את השאר לבד . בזמן ששון רואה טלוויזיה תן לו לאכול חטיף" "אין עלייך בעולם ,אח תאמיני לי אני לא יודע מאיפה להתחיל .. אין לי מושג מה הייתי עושה בלעדייך מלאך שלי תודה" "אין על מה אהבה שלי" ואז דיברנו קצת על התחרות . פתאום נכנסו שני בנים והבחורה המתלהבת ממקודם. "מה את עושה כאן ,זה הסטודיו שלנו" "אהובי אני חייבת לנתק ,אוהבת המון נשיקות לילדים תמסור להם שאני אוהבת ושיהיו ילדים טובים" ניתקתי לו אמרתי "מצטערת" ובאתי לצאת "אל תתקרבי לפה יותר בחיים ,הבנת" "הלו…לנחות כולה נכנסתי לך לסטודיו אל תתעלפי" אמרתי לה גיחכתי ויצאתי . היא נשארה פעורת פה .

__________________
נקודת מבט אחרת (רון)
"לא היית צריכה להיות כל כך רעה דניאל" אמרתי לה אחרי שניסתה להיות כלבה לילדה ההיא . היא הייתה יפהפייה שיער חום עם בלונד בקצוות מסורק הצידה ,הפנים שלה נראו מתוקות וקטנות. והחיוך שלה היה הדבר הכי יפה שראיתי בחיים שלי .חשבתי על החיוך שלה וחייכתי . דניאל נתנה לי מבט מרים גבה "היא צריכה לדעת עם איזה צוות לא מתעסקים" "אבל היא ילדה." "היא לא . היא מהצוות של דימה . 18+ היא מתחרה שלנו …סיימנו עם זה?" היא אמרה והפעילה את המוזיקה . אחרי שעבדנו על הקטע שלנו . חזרנו להיכל הגדול גיליתי שפספסנו את השיעור של אחד המורים הגענו בסוף , הם הריצו את הריקוד רק כמה פעמים ,ראיתי את הבחורה ממקודם , הסתכלתי עלייה רוקדת. היא נראתה לי מלאך .היא נראתה מאושרת מהריקוד רציתי כל כך לדבר איתה .להכיר אותה היא סקרנה אותי בטירוף. בסוף הריקוד הגיע בחור שנתן לה בקבוק מים והיא והוא התיישבו ודיברו .

______________
יונתן הגיע כמו מלאך משמים והביא לי מים .התיישבנו על הרצפה ואז הוא אמר שהוא הולך לשרון.
הסדנה הבאה עוד כמה דקות תתחיל נשארתי על הרצפה ,לבד באמצע ההיכל .
פתאום הגיע לכיווני בחור שנראה לי שראיתי מקודם בחדר עם הסנובית הזאת . התפללתי שהוא לא איזה סנוב גם למה מה זה לא התחשק לי ללכת איתו מכות .
"היי" הוא אמר וחייך אלי חיוך זוהר . "היי" אמרתי בוחנת אותו בחיוך גוף שרירי עיניים חומות מדהימות ,שיער שחור וגומות מתוקות .אוי הוא הורס חשבתי לעצמי .
הוא התיישב והסתכל על המבט שלי כאילו מחכה לאישור "באתי להצטער..בשם דניאל על מקודם" "דניאל?" אמרתי לא מבינה כל כך בשמות "דניאל זאת הצפונית הזאת שהייתי קרובה לפתוח לה את הפנים?" הוא צחק "כן זאת.." "זה בסדר כבר שכחתי" "אני רון" הוא אמר "שיראל" החזרתי בחיוך התחלנו לדבר הוא היה ממש חמוד שאל בת כמה אני ומאיפה ,ציין הסתכל עליי רוקדת ושאני רוקדת ממש יפה הוא קצת הסמיק והחיוכים של שנינו היו כבר מרוחים על הפנים בלי שליטה..
"מאיזה צוות את?"
"של דימה..אתה מכיר?" "
כן אומרים שאתה תותחים ואתם האיום שלנו השנה"
"אווו אימאלההה…אז מאיזה צוות אתה שאני אדע לפחד?" הוא הצביע על החולצה שלו והסתכלתי עליו
"אני אמורה לזהות?"
"את פעם ראשונה כאן נכון?" הנהנתי
"אני מהצוות של נופר ,אנחנו כבר 3 שנים האלופים "
"אוקיי. אז מבחינת הדניאל הזאת אני האויבת שלכם כאילו מהאלה שלא יודעות להפריד" "מבחינתי גם..מבחינת כל הצוות" "אז למה אתה יושב ומדבר איתי "
אמרתי במבט מרים גבה והתעצבנתי "שתהיה לנו תחרות נעימה ,בהצלחה ביי." אמרתי וקמתי משם בעצבים.

_________________________

אוי איזה דפוק אתה רון ,מה אתה אומר כאלה דברים לילדה קטנה , ומאיפה הבאת את הקטע של האויבים מה אני בן 12. נתתי בוקס עצבני לרצפה וקמתי לשתות מים. עליתי למעלה היה לנו הפסקה של כמה דקות עד שיתחיל השיעור הבא. שיראל,הבחורה עם החיוך של המלאך יישבה שם עם הצוות שלה,היא אכלה ירקות מקופסה ואמרה "אוף כואב לי הראש ..אני לא מרגישה טוב" בשניות כל הצוות קפץ עליה בחיבוקים ונשיקות.

_________________________

"קטנטונת …קטנטונת לא מרגישה טוב ..מה יש לך קטנטונת…נראה אם יש לך חום" כולם קפצו עליי בחיבוקים ונשיקות. מוחצים אותי מכל כיוון , כי התרופה הכי טובה היא אהבה . "אחח ..איהה לא ..די אני מרגישה מצוין תעזבו אותי" הם שחררו אותי וראיתי את רון בוהה בי .התעלמתי והמשכתי לחייך לצוות שלי . אז עשיתי פרצוף לדימה ואמרתי "ואי לא הצטלמנו פעם אחת היום ,חייב להצטלם" הוצאתי את האייפון שלי וביקשתי מאחת הבנות לצלם עשינו מלא תמונות ושטויות וצחקנו עד שהודיעו על תחילת השיעור . התחיל השיעור והמורה היה ממש חתיך ,אני ויונתן צחקנו על זה שאני ייעשה לו עיניים .
שנגמר השיעור רציתי ללכת להביא פיצה לצוות לפני שנתחיל להתארגן וחזרות ,באתי ללכת לכיוון התיק שלי ורון הבחור ההורס ממקודם עצר אותי עם פרח . הסתכלתי עליו המומה .מה הוא רוצה הדפוק הזה לפני שנייה הוא שנא אותי . "זה עוד התנצלות" "בקצב הזה אני יפסיק להעריך את הסליחה שלך, אמרתי לוקחת ממנו את הפרח ומסמיקה מעט , "לא התכוונתי למה שאמרתי מקודם ,גבר צריך להודות בטעויות " , אז יונתן קרא לי לבוא אליו רגע ואמרתי לו "תודה על הפרח רון , אבל אני חייבת ללכת. נדבר" אמרתי בחיוך מקווה שבאמת נדבר …והלכתי ליונתן "מה הוא רוצה ממך האידיוט הזה. אל תתקרבי אליו הוא לא מוצא חן בעיניי קטנטונת" חייכתי אליו ואמרתי לו "יונתן תנשום .כולה התנצל על קטע ממקודם" ,"הוא עשה לך משהו ? אני יקרע אותו" "לא מפגר לא ..תאסוף את כולם בסטודיו 4 עוד 20 דקות ושלא יאכלו..נשיקות ביי !!" אמרתי ונמלטתי ממנו , לא התחשק לי לשמוע הרצאות . באתי לצאת למרכז מסחרי ושייצאתי שמעתי קול שקרא לי .


תגובות (2)

מדהים, תמשיכי!!

23/03/2013 09:54

יואוווו מושלם תמשיכיייי

24/03/2013 15:40
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך