Dance with the devil פרק 9 – אחרי הרבה זמןןןן

SIVAN 12/05/2013 631 צפיות תגובה אחת

דבר ראשון 10000000000 התנצלויות על זה שהפסקתי לכתוב ,לא היה לי זמן לעצמי .
דבר שני , הרעיון התפתח לי במוח ברמה מטורפתתתתת, תתכוננו לוואווווווו
ותהנו הכי חשוב(;

___________________________

"מישהו מתכוון לעזור לי?" נתתי מבט של ילדה מפונקת ,בזמן שנאבקתי במזוודה הורודה עם הנקודות שלי . מנסה להעלות אותה על ולמסור אותה כבר לפקידה .
"מצטער אני עוד מנסה להתעלם מהמזוודה של הפאקצות שהבאת איתך" דימה מלמל וצחק בזמן שהוא מרים לי את המזוודה למסוע .

כל כך שמחתי והתרגשתי שזה סוף סוף קורה ,שהעבודה הקשה משתלמת , שאנחנו טסים לווגאס . זה פשוט חלום שמתגשם . חיבקתי את דימה והתקדמנו ביחד לכיוון הדיוטי פרי !!!
"תסתערו …" אלירן אמר שהגענו לדיוטי פרי וראה את החיוך על הפנים ש שרון ירדן ושלי .
"אל תסחפו בזמן ,תהיו זמינות " דימה ניסה להגיד בזמן שהיינו כבר רחוקות מידי רצות לכיוון החנויות .
קנינו שוקולד,אלכוהול,וכמובן שבגדים ונעליים וכל מה שראינו בעין והתחשק לנו עליו .
למזלנו יש כמה קריאות לעלייה למטוס ,כמעט ופספסנו את הטיסה .רצנו והתנצלנו בפני הדיילת ,
ובפני דימה שעמד שם עם פנים כועסות . "זהו מכאן אין דרך חזרה" יונתן אמר בזמן שהתיישבנו במטוס .
את הטיסה העברתי בעיקר בלישון ,לשמוע מוזיקה ,לדבר עם יונתן ואלירן שיישבו לידי ,לשחק בטאבלט ,להצטלם ,להציק לדימה שישן ,לאכול ,להשתמש בדפי הצביעה של המטוס . בקיצור כמעט 22 שעות התחרפנתי במטוס ,רציתי רק שייגמר כבר . ושזה קרה קפצתי מהכיסא מאושרת בטירוף .
הגענו לארצות הברית ,כולנו היינו מאושרים נרגשים מפחדים מתקרבים בצעדי ענק לחלום לא יודעים מה יהיה ,אבל הכי חשוב שאנחנו ביחד .
אחרי שלקחנו את המזוודות ,והכמעט התקפת לב שקיבלתי שלא ראיתי את המזוודה שלי על המסוע .
התקדמנו לכיוון היציאה וראינו בחור חמוד מחכה לנו עם שלט שעליו הלוגו של מארגני התחרות והיה כתוב באנגלית "הצוות הישראלי" הגענו אליו מחויכים והוא היה מאושר שמצא אותנו , הוא שאל באנגלית מושלמת ,אם אנחנו הצוות ואיך עברה הטיסה ,דימה הציג את עצמו ,ואז משום מקום הגיעה בחורה וקפצה עליו "הארי היייייייי" היא אמרה עוקפת את דימה . ואו הבן אדם האחרון שרציתי לראות .דניאל .
יישר העיניים שלי חיפשו את רון ומצאתי אותו נגרר עם המזוודה ועם שאר הקבוצה
הוא היה נראה גמור מעייפות . איך שראה אותי עלה לו חיוך על הפנים . הוא הסתכל עליי ולא הצלחתי להזיז את המבט , אחרי כמה שניות ראיתי שכולם הולכים לכיוון ההסעה ,התקדמתי גם אני משאירה את רון כמה צעדים מאחוריי . ניסיתי ללכת כמה שיותר מהר ,שלא יתקרב ויתחיל לדבר איתי .
הגענו למלון ,הארי הבחור הציג את עצמו בפנינו "אני אחראי על הצוותים הישראלים כל מה שתצטרכו תפנו אליי ,זה המספר שלי , אמר וחילק לנו כרטיס עם שמו הכתובת שלו והמספר טלפון .
דימה קיבל את המפתחות לחדרים שלנו קיבלנו מין סוויטה שני חדרים אחד לבנים ואחד לבנות ,סלון משותף שמגשר בין שני החדרים . ומרפסת מהממת שממנה רואים את כל ווגאס .
ישר נפלתי על המיטה "זאת שלי" אמרתי וצחקתי , התחלנו לפרק את המזוודות ולהיכנס להתקלח כל אחת בתורה .היינו מאושרות , התחלנו לרקוד ולצחוק משטויות שרון ירדן ואני .
כבר כל כך חיכיתי לחוויות שאני הולכת לעבור כאן ,לא הייתה לי סבלנות לחכות שזה יתחיל .