פרי
חברה המליצה לי על האתר הזה
אני די חדשה בקטע של הכתיבה ואני ודעת שזה קצת כושל אבל אני עדין רוצה לנסות ולראות איך זה ילך .... ....אז להמשיך או לוותר ?

Do you remember those times …? / טיזר /תקציר/הקדמה …(סיפור על הארי סטיילס)

פרי 30/10/2012 949 צפיות 3 תגובות
חברה המליצה לי על האתר הזה
אני די חדשה בקטע של הכתיבה ואני ודעת שזה קצת כושל אבל אני עדין רוצה לנסות ולראות איך זה ילך .... ....אז להמשיך או לוותר ?

ג'ו מונטז היא נערה רגילה שרק סיימה את בית הספר ….. טוב אולי היא לא כ"כ רגילה ? , טוב מה לא ממש רגיל בה , חוץ מזה שהיא גוטית …..גוטית פאנקיסטית , או איך שלא תקראו לזה ? ….כן אחת הבנות שהולכות בשחור חיות שחור התאפרות שחור וחיים שחור ……

מהרגע שג'ו הסכימה לקבל מהפך באופי שלה ובדרך שה היא נראת חייה התהפכו , היא מכירה בחור רגיל ….או שגם הוא לא הכי רגיל …..

אבל מהרגע שהיא רואה אותוהיא גם יודעת שהיא מרגישה משהו משונה ….

"ג'ו ! " צעקה האירה אותי . "מה מה, מה ?! אני כאן מה!?" אמרתי היסטרית מתעוררת מהמחשבות המשעממות שלי על הדגנים והחלב . אחותי טרו התיישבה למולי ליד השולחן שנראה כמו בר . "למה הגעת רק עכשיו ?" היא שאלה, היא מעצבנת אבל היא אחותי , אנחנו מתקשרות מדי פעם …כן זה מקרה נדיר . "הייתי עם חברים "אמרתי ואני כבר יודעת שה'שיחה' עומדת להתחיל . אני כבר רגילה לזה אז אני לא נלחצת . "למה את איתם בכלל " היא אמרה מוזגת לעצמה את הדגנים הדיטטתים המפגרים האלו . "מה אכפת לך ?" אמרתי. "כי את אחותי , את חשובה לי . למה את נראת ככה , למה את מתלבשת ככה , למה את מתייחסת לעצמך ככה?" היא שואלת ו…ואני יודעת שהיא מתכוונת לזה . "כי אנחנו מאומצות טרו , זה מתסכל אותי !" אמרתי בכעס זה שקר , זה לא בגלל זה , אני לא ממש יודעת למה אני עושה את זה לעצמי . אההה וכן עובדה ששכחתי לספר על עצמי . אני מאומצת . "אבל תראי לאיזו משפחה הגענו …איך הם תומכים ואוהבים אותנו " היא אומרת . "כן אבל… " . "מה אבל!? אמא ואבא מדהימים ואנדרו גם " היא מזכירה את אחינו הגדול הלא ביולוגי שעזב את הבית לפני שנתיים . תמיד אהבתי שהוא בבית ואני הולכת עליו די הרבה ,עליו ועל החברה שלו שגם היא מתייחסת עלי די יפה ועוזרת לי , מה שאני אוהבת בהם שהם מתעלמים מהדרך שבה אני נראת, והם אוהבם את האופי שלי . אולי אני גותית אבל אני לא גסה …זאת אומרת אין לי שום בעיה לדבר עם המשפחה , הבעיה היחידה אצלי זה שאני קצת דיכאונית …..ת'אמת רק הם מתארים את זה ככה , אני בכלל לא חושבת שזה נכון ! . "אני לא יודעת אוקי ….אולי כי … כי התרגלתי לזה " אמרתי לוקחת מדחיקה כל מהדגנים לפי . "אז בואי נרגיל אותך למשהו חדש !" היא אומרת בהתלהבות . "אני לא רוצה שינוי !!" קבעתי. היא תמיד עושה את זה ..'בואי נעשה לך מייקאובר' היא מתרגשת עם הקול הצפצפני שלה . " מה דעתך ללילה אחד , רק אחד .. לראות איך זה .. שכולם מסתכלים עלייך רוצים אותך " היא אומרת בחיוך…להיות כמוה ? לא מתאים לי ! בכלל! .


תגובות (3)

תמשיכי!!!!!!!!!!

31/10/2012 03:24

נשמע ממש יפה מקווה שתמשיכי!!

31/10/2012 07:44

תודה :) הפרק הבא אמור לעלות היום ….<3

31/10/2012 08:20
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך