פרי
מקווה שנהנתם מהפרק והבנתם למה התכוונתי בהערה למעלה , כשכתבתי פלשבק....אני חייבת לציין שבזמן שכתבתי את הפרק הזה , כתבתי אותו שעתיים ....ובזמן שכתבתי אותו היו 4 אזעקות !
אני מצטערת עם הוא לא יצא משהו כי בכל פעם שחזרתי מהמקלט הרגליים שלי רעדו וזה יה קשה להתרכז כל פעם מחדש ..... מקווה שיצא בסדר ונהנתם ....תגובות הערות ביקורת ...הכל מתקבל , ושוב...מקווה שאהבתם
-XXX סוף חפירה XXX-

Do you remember those times …? פרק אחד-עשר

פרי 20/11/2012 1193 צפיות 9 תגובות
מקווה שנהנתם מהפרק והבנתם למה התכוונתי בהערה למעלה , כשכתבתי פלשבק....אני חייבת לציין שבזמן שכתבתי את הפרק הזה , כתבתי אותו שעתיים ....ובזמן שכתבתי אותו היו 4 אזעקות !
אני מצטערת עם הוא לא יצא משהו כי בכל פעם שחזרתי מהמקלט הרגליים שלי רעדו וזה יה קשה להתרכז כל פעם מחדש ..... מקווה שיצא בסדר ונהנתם ....תגובות הערות ביקורת ...הכל מתקבל , ושוב...מקווה שאהבתם
-XXX סוף חפירה XXX-

אווקי – הערה קטנה לפני תחילת הפרק … בקטע של נקודת המבט של ג'ו … יש דברים כאלה
-*"……"*-
זה אומר שיש סוג של פלשבק מסויים …..תבינו כבר כשתקראו )

~נקודת המבט של ג'ו ~
התעוררתי . אור המנורות סנוור את עיני . "ג'ו שלום "קול גברי מבוגר נשמע . פתחתי במלא העוצמה את עיני , מקום לבן השתקף למולי . אני בגן עדן ? מי מדבר איתי ? . צמרמורת חלחלה בגופי …כאב לחץ תשישות …הכל הגיעה במכה . רציתי לתפוס בראשי שהסתחרר אבל לא הצלחתי להזיז את ידי , ורק אז הבחנתי שהן עטופות בבד לבן , או ש…..לא …זה גבס , על ידי השנייה , יד שמאל יש רק תחבושת והיא לא ממש כאבה לי . רגל ימין שלי הייתה תלויה על מוט וגם אותה גבס סובב , רק רגל שמאל שלי הייתה שלמה אבל גם בה הרגשתי כאבים משום מה . הרגשתי לחץ בי הצלעות , גם שם יש לי תחבושת ? ….כמה איברים בגופי שברתי ? ולמה ? איך ? מתי ? כמה זמן ישנתי ? מי אמר לי שלום לפני כמה שניות ? לא יכולתי הזיז את ראשי לצד כדי לראות מי יושב לידי . גופי היה מרותק למיטה השטוחה שעלייה שכבתי . או שלא , אני זזה ….מייד הייתי בתנוחת ישיבה . עצמתי את עיניי בחוזקה , כאב חד תקף את ראשי כאשר שינו את תנוחתי לישיבה . אישה בסביבות גיל השלושים נכנסה לחדר הלבן כשלג , שערה האדמוני ישב על כתפיה ועל אפה הורכבו משקפיים כחולות עם פס שחור לרוחבם . היא חייכה חיוך נעים . עוד איה נכנסה , רק עכשיו שמתי לב ששתיהן לבושות בחלוק לבן , אז אני בבית החולים ? …כן , אני חושבת שכן . האחות השנייה שנכנסה לחדרי הייתה בעלת שיער זהוב אדוק לקוקו . גם היא חייכה . הראשונה בעלת השיער האדמוני החזיקה בראשי והשנייה בעלת השיער הזהוב שמה כוס למול פי ועזרה לי לגום את המים המרים ….אול שמו בתוכם תרופה ? . "תודה בנות " אותו קול גברי שדיבר עלי בהתחלה הושמע לאוזני . שתי האחיות יצאו , סובבתי את ראשי לצד ימין . גבר בין גיל החמישים , לבוש בז'קט חום , משקפיים מרובעות חומו גם הן על אפו ושיער חום עם גווני לבן שלהזדקנות . ניסיתי לומר משהו , שום צליל לא יצא מפי . החלטתי לא לדבר , לפחות עד שהכאב שהרגשתי כאשר הזזתי את שפתי יעבור . "שמי הוא פרופסור צ'אק …את יכולה לקרא לי רופוס " פרופסור צ'אק או איך שביקש ממני לקרא לו , רופוס …הביט עלי , היו לו עיניים טובות , חמות אוהבות …כמו סבא. אפעם לא היו לי סבים וסבתות , ההורים שלי נהרגו בשרפה שהייתה בבנין שבו גרנו כשהיינו אני וטרו רק בנות חודשיים … אנחנו שרדו , ההורים שלי לא …וכששאלתי ביום הולדת 16 שלי , עם אולי יש לי סבא או סבתא …אמרו שהם מתו עוד לפני שנולדנו . "ג'ו יקירה אני אשאל אותך שאלות ואת תכתבי לי כאן את התשובה שלהן בסדר ?" הוא הושיט לעברי מחברת ירוקה ועט צבעו כחול . יד ימין שלי הייתה בגבס אבל אני שמאלית . "כן" כתבתי . "נהדר " הוא חייך . "את זוכרת משהו …." הוא שאל . לא ממש חשבתי על זה עד עכשיו . "לא " כתבתי . "אני אתן לך כמה דקות ….תעצמי את עינייך ותנסי להיזכר , לא משנה במה ! פרט או אירועים מהחיים שלך … כל אירוע שנזכרת בו תרימי טיפה את ידך " הוא מחייך . ,בסדר " כתבתי בשורה השלישית במחברת . הצמדתי את האט למחברת , הנחתי אותם על ברכי ועצמתי את עיני .

קדימה , ג'ו תיזכרי ! מה הביא אותך למצב הזה ! מה קרה!.

-*"ג'ו קוראים לך ". "אני כבר באה ". " ה-אדמונד הזה מחכה לך בסלון כבר 10 דקות והוא מלחיץ אותי ".*-

זה היה מזמן ! , זה הבחור שהיה החבר שלי , אדמונד ! …הבחור שהפך אותי לבחורה עם לב קר לבושה שחור . הרמתי את ידי …כמה מהשאלות שלי נפטרו !.

-*" אני צוחקת אבל רציני… בואי איתי ". "לאן?" . "יש מחר בערב את ההופעה של וואן דיירקשן , בואי איתי".*-

זאת טרו , אני רואה את טרו במוחי ….כן היא אמרה שנלך לאיזה הופעה . אני זוכרת ….הלכנו לאיזה הופעה …של , של ..להקה … הרמתי טיפה את ידי .
עצמתי את עיני אפילו חזק יותר ! קדימה ג'ו עוד משהו ….

-*"אני כ"כ מצטער !" . "זה בסדר !". "סליחה …יש משהו שאני יכול לעשות בשבילך ?" .*-

מי זה ?! ….הקול שלו , הצטמררתי …מי זה !? ..מי עושה לי צמרמורת ?! …עיניו ירוקות הצטיירו במוחי …שפתיים ורודות …טלטלים חומים …אני זוכרת אותו ! …הארי ! …זה הארי , הארי שלי ! הרמתי את ידי שוב .

-*"את רוצה לצאת איתי ?" . "תשמע , אני מצטערת …יש לי חבר " .*-

זה היה היום שאני וטרו הלכנו לקניון אחרי שהסכמתי לקבל שינוי …ואז , סירבתי לצאת איתו ?! …מי היה חבר שלי ?! … איך יכולתי לסרב לזה ?! ….נשארתי עם שאלות בראשי אבל הרמתי את ידי .

-*"מה מי זה !? מה הולך כאן !!" . "ששש… ". "הארי סטיילס ?" . "זוכרת אותי ?". "מה ? מאיפה !? ראיתי אותך היום פעם ראשונה על הבמה ". "אני הבחור מהקניון ..את לא זוכרת …שנפלת ?"*-

זה הארי ! ראיתי אותו אחר –כך בהופעה של וואן דיירקשן , הוא בוואן דיירקשן …..מתי ראיתי אותו שוב ? …הרמתי את ידי .

-*"בסדר , התקבלת , ברוכה הבאה לצוות סטארבקס"*-

אני עובדת בסטארבקס ? …..

-*"הי ….ג'ו " . "הי ". "מה הקטע שלך ושל הארי ". "אין קטע ". "הוא רוצה אותך ". "תקשיב בלונדי . זה שאתם מפורסמים לא אומר שאתם הולכים לקבל כל דבר . במיוחד לא בחורות " . "הוא לא רוצה אותך בגלל זה . הוא לא מפסיק לחשוב עלייך כבר חודש ". "מה השם שלך ?".*-

בחור בלונדיני , יפיפה …מי זה ?! …אני לא זוכרת !? …הכל ניתקע ברגע ששאלתי מה השם שלו !!!

-*"ג'ו יסתומה את ישנה !" . "עד שסו, סוף יש לי חופש !" . "הדייט שלך עם הארי סטיילס היום !" *-

אז יצאתי איתו לדייט ? ….כן ! נפגשנו בסטארבקס ! …אז אני כן עובדת שם ! ….

-*"הארי …אני …" . "מה ?" . "את ….את …את לא רוצה לנשק אותי ?" ."לא הארי אני …" . "זה בסדר אני מצטער " .*-

הכל מתחיל לחזור ….אני רואה את זה כמעת בבירור עכשיו…עדיין מטושטש אבל אני יכולה לראות חלק ממה שקורה שם…

-*"תודה , אתם לא נוראיים כמו שחשבתי שאתם " . "תודה אני חושב " . "את יודעת ג'ו ,להארי יש מזל שאת חברה שלו " . "אני לא חברה שלו !" *-

מי זה ? ….בחור עם עגיל באוזן , שחום רצת …שיערו שחום גם הוא …..ז..זאין ! ..זה הוא ! עוד אחד מחברי הלהקה של הארי ! . הוא עזר לי להגיע הביתה ואז הוא גם הסיעה אותי להארי …..אני חושבת…

-*"את יכולה לשבת ולהרגיש כמו בבית ….אני אקרא להארי .." . "תודה " . "דרך עגב אני ליאם "*-

ליאם ! אני זוכרת אותו ! ….זאין ליאם הארי …הבחור הבלונדיני …וזהו ….(?).

-*"את פשוט צריכה לעשות את זה ! ….בום ! " . "ובום …(?) " . "כן ובום !" *-

בחורה יפיפייה הצטיירה בדפי זיכרוני ! . אלינור ! אלינור קלדר … חברה של …חברה של … הילד שאוהב גזר ! .איך קוראים לו ?! …אני לא מאמינה ששכחתי גם אותו …אז רגע הבחור הבלונדיני הבחור שאוהב גזרים הארי ליאם וזאין …זהו נכון !? …אלו הם וואן דיירקשן !? …כן , זה כן …נזכרתי ! . אלו הם חברי וואן דיירקשן !

-*"דבר אחד עדיין לא מובן לי " . "מה קרה?". "עם זה כ"כ משעמם ולא כיף למה הבאת אותי . " או התשובה תהיה פשוטה מאוד . כי אני אוהב להיות איתך ". "באמת ."ברור ! למה , למה לא ?! …אני מתכוון ..את מצחיקה וכל זה וזורמת וכיפית וכל זה " . "לא פשוט .." . "מה ?" ."כלום " . "גם אני נורא נהנת איתך ". *-

הארי , שוב אותה צמרמורת תקפה את גופי החבוש . אני זוכרת את אותו היום ב …הוא ניסה לנשק אותי , הכל נקטע! ….אני זוכרת את זה ! .

-*"מאז אותו היום , אתה לא מפסיק להתייחס עלי ככה ! אולי די! אז יש לי חבר ! אז אני לא כל הזמן איתך! " . "זה לא רק זה !" . "הוא לא מספיק טוב בשבילך ! את טובה מידי בשבילו ! הוא סתם אידיוט ! " . "לא אתה סתם אידיוט ! אתה פשוט קנאי !"*-

רבנו . אני זוכרת . בגלל ליאון , שיקרתי שאני רוצה לנשק אותו , והוא שמע את זה .הוא ניסה לעשות לי משהו רע , הוא בגד בי ! …ברחתי ממנו נכנסתי למונית …ואז ….הכל כרס !

לא ! לא ! פיצוצים ! שחור ! לא ! לא ! צעקות בכי ! דם עשן ! לא לא !
התאונה
ראשי מתחיל להסתחרר , אני תשושה , אין אצלי כוח יותר כדי להיזכר במשהו אחד נוסף .

"ג'ו …אני אוהב אותך !" . "ג'ו …" . "ג'ו …סליחה ". "ג'ו …." . "ג'ו …"

עיני נפקחות , רופוס עמד לידי , אני מרגישה רטיבות על מצחי . דמעות מתחילות לזלוג על לחיי , אני בוכה בלי קול. "שש… יקירה ש… חלמת חלום רע ….את פשוט נרדמת … " הוא אומר , אני מהנהנת , נזכרתי שבאיזה שלב פשוט הפסקתי להרים את ידי כפי שביקש ."את יודעת …בואי ניתן לך לנוח , אל תיזכרי יותר בכלום …פשוט תישני…אחר-כך נדבר על הכל " הוא אומר ומיד אני עוצמת את עיני ונרדמתי והפעם …שינה נטולת חלומות .


תגובות (9)

את כותבת מדהים פרי!
את האמת, זה הסיפור הראשון שלך שאני קוראת, לא קראתי את הפרקים לפני..
אהבתי את הכתיבה שלך, היא קלילה כזאת ומעניינת, וכ"כ.. אני לא יודעת, אני נורא התחברתי לכתיבה שלך. מכיוון שלא קראתי את הפרקים הקודמים, אני לא ממש הבנתי את הסיפור.. בכל אופן, זו לא את אלא אני.
בנוגע למה שכתבת, שבזמן שכתבת נשמעו 4 אזעקות, אני באמת מקווה שהכל בסדר אצלך.. גם אצלי יש אזעקות, אבל במקסימום 3-2 אזעקות ביום..
אני גם רוצה להודות לך על שהמלצת עליי, זה נורא כיף לראות שאנשים ממליצים עלייך!
שיהיה לך המשך שבוע טוב (ולטובתנו, שתהיה הפסקת אש סופסוף)
מור

21/11/2012 05:32

אוי , היא לא יכולה לדבר .
אני בשוק .
אני .. אין לי מילים . מצטערת .
תודה פרי , והמשך ? תמשיכי !

21/11/2012 05:32

מור , איך אפשר שלא להמליץ אלייך ?!
ותודה , זאת הייתה המטרה שלי …כתביה קלילה ומענינת !
תודה שהגבת שהגעתי ליעד שלי <3
כן ….המצב פה באמת לא משהו ..
ושבוע טוב גם לך יקירה .

21/11/2012 05:38

כן יויו היא לא יכולה לדבר …זה די עצוב …..כמעת בכל סיפור יש את הקטע שמשהו קורה לה או לא והם מגיעים לבית חולים וכמעת תמיד ….כותבים שהגיבור מעבד את הזיכרון …..אז חשבתי שזה יהיה משעמם , אז בזמן שצפיתי בקליפ
Hall of fame של להקת The script
הראו שם ילדה אילמת וחירשת …אז…אמ… משם לקחתי את זה :)
שמחה שהשארתי אותך בשוק כי זאת הייתה המטרה של הפרק :)
חחחח

21/11/2012 05:52

אוי מיי גאד!!!!! תמשיכי בבקשה!!! הקול יחזור לה מתישהו??? בבקשה שכן!!!!

21/11/2012 06:49

מאוד יפה תמשיכי

21/11/2012 07:31

שחף …..אינלי מושג עם הקול שלה יחזור …אני לא בטוחה …. נחייה ונראה …:D
חחח אני ימשיך ….
"מיס מאליק" (סורי אני לא יודעת מה השם שלך ) תודה רבה ….כותבת את ההמשך עכשיו בתקווה ששום דבר (אהמ אזעקה….חמאס מפגרים !! ימותו ) לא יפריע לי <3

21/11/2012 08:27

תמשיכי דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

23/11/2012 03:15

וואו את כותבת מדהים!!!!!
אני חדשה באתר וממש אבל ממש אהבתי את הסיפור!!!!>3
מקווה שתמשיכי…!!!!!!!>>3

30/11/2012 05:05
16 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך