פרי
וואוו זה פרק כזה כושל ........:/
היום בבוקר היה לי מא זמן עד שיצאתי להסעה אז ניצלתי אותו כדי לנסות לשפר את הפרק (אפילו שאני לא רואה אף שיפור ) אבל העלתי אותו בכל זאת ............אני מקווה שאהבתם ותרצו שאמשיך :)

Do you remember those times…..? פרק ראשון

פרי 31/10/2012 1063 צפיות 17 תגובות
וואוו זה פרק כזה כושל ........:/
היום בבוקר היה לי מא זמן עד שיצאתי להסעה אז ניצלתי אותו כדי לנסות לשפר את הפרק (אפילו שאני לא רואה אף שיפור ) אבל העלתי אותו בכל זאת ............אני מקווה שאהבתם ותרצו שאמשיך :)

"ג'ו קוראים לך " טרו נכנסה לחדרי השחור בצבעו . "אני כבר באה " אמרתי באדישות ,כרגיל . " ה-אדמונד הזה מחכה לך בסלון כבר 10 דקות והוא מלחיץ אותי " היא אומרת . "מה מלחיץ ? אני מתלבשת בדיוק כמוהו" אמרתי נועלת את הנעליים שלי . "כן אבל את אחותי ..והוא… גבר… " היא אמרה ושמתי לצמרמורת שעוברת בגופה. "פשוט תצאי" היא אמרה וטרקה את דלת החדר . שמתי את האודם השחור על שפתי את האילינר השחור ואת שאר האיפור השחור . גלגלתי את שערי לגולגול רופף הכנסתי אותו לכובע גרב אבל עדיין קצוות ממנו הציצו .
~~סטופ ~
אני ג'ו מונטז בת 18 מלונדון . יש לי שיער בלונדיני ועיניים כחולות .אני זאת אחת הנערות האלו שהולכת עם שחור ומתאפרת בשחור וכל זה . התחלתי עם זה לפני 6 שנים או אפילו 7 . אתם מדמיינים לעצמכם ילדה בת 11 לבושה כולה שחור . אני לובשת בגדים נורמאלים כשמכריחים אותי …למשל בחתונה או באירועים משפחתיים . ישלי חבר גם הוא גותי . אדמונד לודרנס. כבר שנתיים שאנחנו ביחד והוא זה שאילץ אותי להתחיל עם זה . אני לא זוכרת בדיוק מה הוא אמר ואיך הוא שייכנע אותי . אבל הוא בהחלט הצליח לפתות ילדה בת 11 כדי להיות גותית . יש לי אחות תאומה , טרו . כולה לבושה ורוד וכך גם החיים שלה . היא שמחה אני כועסת . היא מאושרת אני אומללה . היא ישנה אני ערה . זה תמיד ככה , הכל אצלנו הפוך . הדבר היחידי שעוזר לי לתקשר איתה זה מוזיקה. מוזיקה , הדרך היחידה שלנו שבה אנחנו יכולות באמת לדבר . אנחנו יושבות בסלון או במטבח בכל מקום רק לא בחדרים . כי היא לא יכולה להיכנס לשלי ואני לא לשלה . כל הוורוד בחדר שלה פשוט עושה לי בחילה ואני חוששת שאני יקיא ברביות ופפיונים לשיער . וכל השחור בחדר שלי עושה לה את אותו הדבר . אנחנו יושבות בסלון וכותבות שירים , מנגנות בגיטרה או בקלידים ושרות . כולם יודעים שלטרו יש קול מלאכי אבל אפחד לא יודע על שלי, אפילו שאני מרבה יותר לנגן ולא לשיר .
~המשך ~
יצאתי , אדמונד ואני התחבקנו ויצאנו עם כל שאר ה'חברים' הגותים שלנו . הם מעשנים וכל השטויות האלו . אני הסתפקתי בקעקוע קטן של מפתח סול על הרגל , לא רציתי להגזים ולהתחיל לעשן וכל זה , בכל זאת אני מבית טוב . חזרתי בסביבות 12 בלילה . נכנסתי בתקווה שההורים עדיין ישנים . נכנסתי למטבח כדי לאכול משהו . מזגתי לעצמי חלב לתוך קערה ולשם גם דגנים בצורת כדור בטעם שוקולד . ראיתי איך החלב מתערבב עם הדגנים . החלב מעבד את צבעו הלבן והדגנים נמסים . "ג'ו ! " צעקה האירה אותי . "מה מה, מה ?! אני כאן מה!?" אמרתי היסטרית מתעוררת מהמחשבות המשעממות שלי על הדגנים והחלב . אחותי טרו התיישבה למולי ליד השולחן שנראה כמו בר . "למה הגעת רק עכשיו ?" היא שאלה, היא מעצבנת אבל היא אחותי , אנחנו מתקשרות מדי פעם …כן זה מקרה נדיר . "הייתי עם חברים "אמרתי ואני כבר יודעת שה'שיחה' עומדת להתחיל . אני כבר רגילה לזה אז אני לא נלחצת . "למה את איתם בכלל " היא אמרה מוזגת לעצמה את הדגנים הדיטטתים המפגרים האלו . "מה אכפת לך ?" אמרתי. "כי את אחותי , את חשובה לי . למה את נראת ככה , למה את מתלבשת ככה , למה את מתייחסת לעצמך ככה?" היא שואלת ו…ואני יודעת שהיא מתכוונת לזה . "כי אנחנו מאומצות טרו , זה מתסכל אותי !" אמרתי בכעס זה שקר , זה לא בגלל זה , אני לא ממש יודעת למה אני עושה את זה לעצמי . אההה וכן עובדה ששכחתי לספר על עצמי . אני מאומצת . "אבל תראי לאיזו משפחה הגענו …איך הם תומכים ואוהבים אותנו " היא אומרת . "כן אבל… " . "מה אבל!? אמא ואבא מדהימים ואנדרו גם " היא מזכירה את אחינו הגדול הלא ביולוגי שעזב את הבית לפני שנתיים . תמיד אהבתי שהוא בבית ואני הולכת עליו די הרבה ,עליו ועל החברה שלו שגם היא מתייחסת עלי די יפה ועוזרת לי , מה שאני אוהבת בהם שהם מתעלמים מהדרך שבה אני נראת, והם אוהבם את האופי שלי . אולי אני גותית אבל אני לא גסה …זאת אומרת אין לי שום בעיה לדבר עם המשפחה , הבעיה היחידה אצלי זה שאני קצת דיכאונית …..ת'אמת רק הם מתארים את זה ככה , אני בכלל לא חושבת שזה נכון ! . "אני לא יודעת אוקי ….אולי כי … כי התרגלתי לזה " אמרתי לוקחת מדחיקה כל מהדגנים לפי . "אז בואי נרגיל אותך למשהו חדש !" היא אומרת בהתלהבות . "אני לא רוצה שינוי !!" קבעתי. היא תמיד עושה את זה ..'בואי נעשה לך מייקאובר' היא מתרגשת עם הקול הצפצפני שלה . " מה דעתך ללילה אחד , רק אחד .. לראות איך זה .. שכולם מסתכלים עלייך רוצים אותך " היא אומרת בחיוך…להיות כמוה ? לא מתאים לי ! בכלל! . "אני לא אוהבת את זה " אמרתי . "נו פליז ג'ו". "אני לא ידועת ללבוש את העקבים האלה !!!" כמעת צעקתי. "נו אז נלמד אותך " היא מתחננת . "מי זה אנחנו !?" שאלתי . "אני וסופיה " היא אומרת . "סופיה ?!!? זאתי שנגעלת ממני ולא רוצה שום קשר עלי…החברה המטומטמת הזאת שלך " אני נגעלת . "כן… אבל מה הקשר את תראי מדהים . שלא תחשבי כלום את אחות התאומה אני אומרת את זה רק בגלל זה !" היא אומרת ושוב מראה את הזהות שהסנובית שלה. אני מסתכלת עליה במט לא מבין , כאילו לבנאדם יש פיצול ?!. " אני צוחקת אבל רציני… בואי איתי " היא אמרה . "לאן?" שאלתי . "יש מחר בערב את ההופעה של וואן דיירקשן , בואי איתי "היא מתחננת . "את לא הולכת עם סופיה " שאלתי . "מי צריך אותה ?! נגיד לה שביטלתי " היא אומרת. כן אחותי טרו …יכולה לבטל לכולם ולהציע לכולם מתי שמתחשק לה . כי כולם מעריצים אותה ! כולם רוצים להיות כמוה!. " טוב בסדר, אבל חסר לך שאחד הגותים יראה אותי .." . "סתמי כבר את עם הגותים שלך ….לכי לישון את צריכה להתעורר מוקדם כדי שנכין אותך " היא אומרת ." מה !? להכין אותי !?" שאלתי היסטרית . "עזבי פשוט לכי לישון" היא אומרת . "טוב בסדר " אמרתי והלכתי למיטה .
~למחרת ~
"ג'וווו !!!!!!!" שמעתי את קולה של טרו. "אמנדה אני רוצה לישון !" אמרתי עדיין עם עיניים עצומות שמה את הכרית על הראש. "נו יש לנו יום ארוך תצאי כבר לסלון אני מפחדת מהחדר השחור הזה " היא דחפה אותי ויצאה .קמתי . פתחתי את תריסי החלון וקרני השמש נכנסנו לחדרי . אבל ביחד עם השמש החדר נשאר שחור . אולי לפחות את החדר אני יצבע …כל השחור הזה באמת מתחיל לעצבן . טוב נחשוב על זה ."טרו חשבתי על זה … אני לא בטוחה שאני רוצה ללכת " אמרתי לוקחת עוגיות שוקולד מהארון בזמן שהיא אוכלת עוגיות וניל . "מה למה תכננתי כבר הכל ! ביטלתי עם סופיה !!!" היא אומרת שוברת עוגייה מרוב כעס . "מה העוגייה אשמה !?" אמרתי לוקחת ביס משלי . " מאכפת לי מהעוגייה המטופשת ! מה איתך !? למה את לא רוצה לבוא !?" . "בוקר טוב בנות " אמא נכנסה למטבח ניגשה לקומקום ומזגה לעצמה את המים החמים . "נווווו " אמנדה האיצה בי. "משהו קרא ??" אמא שאלה . "אני רוצה לעשות לג'ו שינוי והיא מסרבת " טרו אמרה בלחץ , כן כאילו שדעתה של אמא תשנה את שלי . "או זה נחמד . ג'ו ? אני חושבת שזה יהיה נהדר . דבר ראשון זה ישנה את המראה שלך … ". "מה הבעיה שלכם עם המראה שלי !?" קטעתי אותה . "את יפיפייה פשוט … יותר מדי שחור … וגם זאת יכולה להיות דרך מדהימה שבה את וטרו תתקרבו "אמא אומרת בחיוך . בזמן שהן מסתכלות עלי במבטים חושדניים ומהססים וגם מחכים לתשובה , אני חושבת . אני רוצה לעבור את השינוי הזה ? . ברור שאני רוצה ! אני מתה שאדמונד ייפרד ממני !? כן . אני מתה לעבור לסטייל אחר?! כן . אבל אני יודעת שעם אני יודה בזה , טרו ואמא יתחילו להגיד ' אמרנו לך !!' וכל אלה .תכונה מאוד בולטת בי זה שאני לא יודעת להודות בטעויות . אבל כבר כמה פעמים אמא טרו ואפילו מנדי החברה של אחי הציע לעזור ולשנות לי את המראה . תמיד סירבתי כי פחדתי להודות בטעות שלי . אולי כדי פשוט להסכים …לעבור את הלילה הזה ואולי אפילו להמשיך עם הסגנון הזה , אולי פשוט כדי להודות בטעות ולעבור את זה ולהמשיך את החיים !!!?!!?.
" אני ..אני ..אני " אמרתי מגמגמת בזמן שהן מביטות בי בצפייה . "את מה ג'ו !? את מה !?" טרו שוב דחפה אותי לתשובה . "אני …..


תגובות (17)

ממש יפה!!! תמשיכי!! ותקראי את שלי ואת הוואן שוטים שאני כותבת..

31/10/2012 09:45

יואו זה מדהים! תמשיכי!

31/10/2012 10:08

עמית קראתי את הכתיבה האחרונה שלך והיא פשוט מדהימה ! שחף , התאהבתי בוונשוט שלך על הארי !! תודה לכם <3

31/10/2012 10:21

מאוד יפה!! תמשיכי ♥♥ ואשמח אם תקראי את הסיפורים שלי :))

31/10/2012 10:24

מה זאת אומרת אהבנו ????? ודאי שאהבנו !!!!! ו"מתים" להמשך כשיגיע כמה שיותר מהר תודה ממני בקי ♥♥

31/10/2012 10:24

דנה , התחלתי לקרא את הסיפור של The way i feel אבל אמא שלי הפריעה לי אבל אני מתה להמשיך לקרא ! ותודה רבה <3

31/10/2012 10:32

בקי תודה רבה !!! את פשוט מדהימה <3 !

31/10/2012 10:32

תמשיכי לכתוב עם בטחון עצמי גבוה כי את באמת משהו מיוחד אמשיך לקרוא ולהינות מהסיפורים שלך בחפץ לב ממני בקי ♥

31/10/2012 11:23

בבקשה מחכה להמשך :))

31/10/2012 11:30

כודם כולל את כודבת מדהים!!!
דייי הפרק ממש יפה !!!
תמשיכי מהר כי ממש אהבתי !!!!
אז ת-מ-ש-י-כ-י!!!!

31/10/2012 12:14

דנה אני ימשיך בהקדם , בקי תודה רבה לך שוב את לא יודעת עד כמה את מעודדת אותי להמשיך לכתוב תודה רבה לך . ויקטורי , תודה רבה ….אני חדשה באתר ולא הספקתי לקרא מהסיפורים שלך אבל אני ממש מצפה לזה ואני בטוחה שאת מוכשרת עוד יותר ממני :)

31/10/2012 12:27

חחחחח תודה !!!
כתבתי גם בפרופיל אחר סיפור !!!
קוראים לו חזרה למוזיקה אם את רוצה זה הפרק הראשון
https://www.tale.co.il/%D7%A1%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%99-%D7%90%D7%94%D7%91%D7%94/%D7%97%D7%96%D7%A8%D7%94%C2%A0%D7%9C%D7%9E%D7%95%D7%96%D7%99%D7%A7%D7%94%3D%5D–%D7%A4%D7%A8%D7%A7%C2%A01.html

את לא חייבת חח ;)
ויש מצב ואת ממשיכה היום??

31/10/2012 12:33

אני כותבת את הפרק השני עכשיו …..כיאלו יש לי את אותו כתוב אבל אני צריכה לערוך אותו , אז אני ממש ממש ממש אשתדל לעלות אותו היום ….. ואני אשמח לקרא את הסיפור , במיוחד עם זה על מוזיקה למה זה כל החיים שלי :D ברגע שאני אגמור לכתוב אני קוראת את זה :)

31/10/2012 12:45

תמשיכי זה ממש יפה ותקראי את שלי

31/10/2012 15:33

יואו תמשיכיי

31/10/2012 23:19

דיירקשנית בסתר , אני אקרא ….. ותודה , העלתי כבר את הפרק השני אבל המערכת המעצבנת לא העלתה את זה עדיין :/

01/11/2012 08:26

ההפרק השני עלה <3

01/11/2012 10:19
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך