Do you remember those times …? פרק רביעי

פרי 02/11/2012 1310 צפיות 8 תגובות

"החלטתי לתת לך צ'אנס בזכות החבר שלך שם " אמרתי מנופפת לנייל והוא מרים את אגודליו . "באמת ? זאת אומרת באמת ?" הוא אומר בהתחלה בטון של בחורה ואז משנה לטון גברי מזויף . "תפסיק …בקצב הזה לא יהיה בנינו כלום . " אמרתי . "כן המפקד " הוא אומר מצדיע . "אווו למה הכנסתי את עצמי " אמרתי נאנחת . קבענו הכל והוא היה צריך ללכת להקלטות האלה שלהם

~כעבור 4 ימים ~
"ג'ו יסתומה את ישנה !!?!?" טרו קפצה על המיטה שלי באמצע שנת הצהריים שלי .. "עד שסוף –סוף יש לי חופש " אמרתי קמה ומשנה תנוחה לישיבה . "הדייט שלך עם הארי היום !!!" היא צעקה . "מאכפת לי מהדפוק הזה " אמרתי לוקחת את הכרית וטומנת את ראשי עמוק . "נו בואי כבר " היא צעקה ."לא " אמרתי . "נצטרך לעשות את זה בדרך הקשה " היא אומרת ומיד הרגשתי את משקלה על גבי . "זה לא יעזור סיס " אמרתי . "טוב אז נצטרך בדרך המעצבנת " היא אומרת "קומי , קומי , קומי , קומי , קומי , קומי ,קומי, קומי , קומי !!" היא נדנדה אותי ואמרה לי את אותה מילה באוזן מספר פעמים . "די את לא מבינה שזה לא יעזור " אמרתי . "אז בדרך הכואבת " היא אמרה והתחיל למשוך ברגל בזמן שאני נאחזת במיטה . "אוף איתך !!!" היא אמרה מוותרת . "אני יודעת …" היא אמרה . "הי ג'ו … " היא אמרה . "מה ?" שאלתי בטון מאולץ ואז מביטה בה . ראיתי בידי את הגיטרה שלי שמונפת כלפי מלאה. "הגיטרה שלי !!!!!!!!!!!!!!!!!!" צעקתי. קמתי וחטפתי אותה ממנה . אני מאוהבת בגיטרה שלי . "פוי ..יופי ..עכשיו נלך לקניון " היא אומרת ואני נאנחת .
וכרגיל הי סחבה אותי לקניון . הלכנו לחנות עם שמלות . בנתיים טרו בוחרת ואני באייפון . "הי " שמעתי קול מוכר . "הי אתה חבר של הארי …זה שאוהב גזר " אמרתי בחיוך . "כן " הוא אומר ומראה לי את המיץ הצבע כתום שהוא שותה . "גזר ?" שאלתי בצחקוק. "אכן " הוא ענה. "אני עדיין לא יודעת מה השם שלך ?" אמרתי . "לואי ..לואי טומלינסון " הוא אומר . "הי ג'ו…פשוט ג'ו " אמרתי בחביבות אל הנער שדרך עגב לבוש ממש יפה . "מה אתה עושה כאן ?" שאלתי . "עם חברה שלי …" הוא אומר . " ואת ? את מתארגנת לדייט עם הארי ?" הוא שואל . "אפשר לומר , אחותי חושבת שאני צריכה להשקיע בשבילו . אותי הוא לא כ"כ מעניין " גלגלתי את עיניי . "הוא חושב עלייך כל הזמן . הוא כבר יומיים לא יודע מה ללבוש " הוא אומר ואני מתפלאת ." ואו " ."כן " לואי אומר . "אתה מכיר את הארי טוב ? " שאלתי . "הבנאדם הכי קרוב עלי בעולם …למה ?" הוא שואל . "אחותי תקועה כאן כבר שעה והיא לא יודעת מה לקחת לי. אולי תגיד לי מה לדעתך הארי יאהב "שאלתי . "חחחחח כן זה יהיה קל " הוא אומר ופורץ בצחוק ומיץ הגזר כמעת יוצא לו מהאף . "וזה כי ?" שאלתי מסתכלת עליו כאילו הוא פסיכופט . "היא עומדת ממש מאחורייך , השמלה " הוא אומר . הסתובבתי ועל הקולב מולי עמדה שמלה אדומה עם מחשוף ואני די בטוחה שהיא צמודה לכל חלק בגוף . "מה?!?!" אמרתי . "אתה .. אתה צוחק , בדיחה טובה "אמרתי . "אפילו תשאלי את חברה שלי . אלינור !!!" הוא קרא . "מה ?" נערה מדהימה ביופייה הגיע . "תכירי זה הדייט של הארי הערב " הוא אומר . "בגלל זה הוא כ"כ לחוץ זמן האחרון… אני אלינור " היא אומרת בחיוך נעים . "ג'ו " אמרתי והיא חיבקה אותי. "רק שתדעי שהארי בחור מקסים ומדהים ורומנטי ותחשבי על כמה טוב הוא נראה " היא קרצה לי ." מה שהיא אמרה " לואי השחיל את הקשית לפיו. "כן בהחלט חשבתי על זה " אמרתי בחיוך ציני . היא לא בדיוק הסגנון שלי אבל אני מחבבת אותה . "היא רוצה לדעת איזו שמלה לדעתך הארי הכי יאהב עליה " לואי אמר לוגם מהמיץ שלו . היא קודם סרקה אותי ואז את החנות . "זאתי !" היא מצביעה על אותה שמלה שלואי הצביעה . "אמרתי לך " הוא גאה בתשובתו הנכונה . "אתם צוחקים עליי " אמרתי נאנחת . "מה !? שמלה מהממת ! בואי ..ניקח מידה שלך ותמדדי אותה " היא גוררת אותי אחריה .ומכניסה אותי לתא המדידה . יצאתי כשהשמלה עלי . "יאווו את מהממת ! " אלינור אמרה . "הארי בהחלט יאהב את זה "לואי אומר מצחקק. "אני לא יודעת …זה גם נורא יקר " אמרתי מביטה במראה . "שטויות אני משלם" לואי אומר . "מה ?!?!?!?" אמרתי . "בואי נחשיב את זה כטובה לזוג שאני מאוד רוצה שיהיה לו טוב "לואי אומר ואלינור מכניסה אותי לתא המדידה כדי להוריד את השמלה . "אנחנו לא זוג 1!!". נכנסתי והורדתי אותה . יצאתי ואלינור הושיטה אותה ללואי . "גזר ?! אני לא יכולה להביא לך לשלם על זה !!!!" אמרתי אבל כרטיס האשראי שלו כבר עבר . "תתחדשי" הוא אמר מושיט לעברי את השקית . "אני יהרוג אותך !" אמרתי . " ציפיתי לתודה " הוא אומר מצחקק. "תודה לו ! אני בחיים לא אשכח את זה ! " אמרתי וחיבקתי אותו … "שחכתי מאחותי " אמרתי ואלינור כבר הייתה לידנו . "בואי תקראי לה ונלך לסטארבקס ביחד " אלינור מציעה ולואי מהנהן לאישור . הלכתי לחפש את טרו . "איפה היית?!" היא צועקת . "פגשתי את לואי ..וחברה שלו אלינור והם הראו לי שמלה שהם חושבים שהארי יאהב . שאני לא אוהבת אבל לואי התעקש וקנה לי אותה …בואי נלך להסתובב ביחד " אמרתי מושכת בידה . "אוקי " היא אומרת ואנחנו הולכים ללואי ואלינור . "לואי אלינור תכירו טרו . טרו לואי אלינור " אמרתי מצביעה על לואי ואלינור ועל טרו.
"אני עדיין לא יודעת לגבי הדייט הזה " אמרתי ללואי כשאלינור וטרו פיתחו שיחה על הלק ברגליים שלהם ואני ולואי מדברים על הדייט ."הוא מחבב אותך " לואי אומר . "כן אבל אנחנו בקושי מכירים " אמרתי נאנחת . "זה רק דייט " הוא מתעקש . "כן אבל…"." את יודעת בזכות מי יש לי את אלינור …בזכות הארי …בזכות הארי יש לליאם את דניאל . בואי אני יספר לך משהו . הארי הוא יכול להיות בנאדם שלא יודע איך לשלוט בעצמו כשהוא נמצא ליד בחורה יפה . אבל עם הוא באמת אוהב אותך והוא יפגע בך …הוא יצטער על זה כל החיים ! זה ירדוף אותו ! אני מכיר אותו . הוא … הוא …אני לא יודע עם הוא בדיוק אוהב אותך ..אבל …הוא מרגיש משהו כלפייך . אני יכול לראות את זה . " הוא אומר . "אוף עכשיו שכנעת אותי " אמרתי . "את תאהבי אותו . ברגע שמכירים אותו אוהבים אותו " הוא אומר בחיוך . "תספר לי עליו …" אני אומרת . "טוב הוא אמ.. הוא , הוא בן זוג מדהים , כאילו הדייט שהיה לי אתמול בלילה היה מזה מתוק " הוא אומר בטון של נערה צווחנית . "לואי ?!?!" אני קוטעת אותו . "סתם אבל הוא באמת נחמד …..זאת אומרת , אני מבטיח לך שעם את באמת חשובה לו אז הוא לעולם לא יפגע בך " הוא אומר. "עם (?) " אני שואלת . "ועם לא !" אני ממשיכה . "ועם אני לא מספיק חשובה לו !" אני ממשיכה שוב עם טענות חוזרות. " מצטער אבל אני לא יכול לענות תשובות על אפשרויות שלא קימות " הוא אמר בטון של רובוט ואני צחקתי ..
~בערב ~
אלינור הגיע עלי הביתה וגם מנדי חברה של אחי באה ועזרה לטרו . בזמן שאני יושבת כמו בובת פלסטיק הם מתעסקות בכל חלק בגוף שלי . מנדי עושה לי ציפורנים טרו מאפרת אותי ואלינור עם השיער .
"כמה תיקונים אחרונים " מנדי התעסקה לי באיפור . "בסדר מנד' זה מספיק " אמרתי מעיפה אותה ממני . "זה הארי " אלינור אמרה בבהלה במשמע הצלצול בקומה למטה . "אני אלך לפתוח " מנדי אמרה . סוף -סוף הייתי מוכנה . "בהצלחה " טרו לחשה לי .
http://www.polyvore.com/cgi/set?id=55111671
"ג'ו !" שמעתי את מנדי מלמטה . אלינור חיבקה אותי ואיחלה לי בהצלחה ,אפילו שאני לא ממש זקוקה לה . הייתי נותנת אותה להארי , הוא זקוק לה יותר מאשר אני. "אני עדיין אל הכי חושבת שאני צריכה לצאת לדייט הזה" אמרתי מהססת לפתוח את דלת החדר שלי . "מה ?! הוא מדהים . נשבעת לך שבחור כמוהו לא תכירי יותר !" אלינור אומר בחיוך . "ט'נקס אלינור " חיבקתי אותה במהירות ויצאתי . יצאתי וראיתי את הארי התקרבתי עליו ובינתיים מנדי הלכה . "ו-ו-א-ו-ו !" הוא אומר ומביט בי . "תודה " אמרתי בזמן שהוא ממשיך לסרוק אותי . "אתה נהנה ?" אני שואלת במבט ציני על הפרצוף ,מאירה אותו ממחשבותיו . "כן הנוף מדהים " הוא אומר מחייך עלי . "אוח …" אני נאנחת ומושכת בידו . ואנחנו יוצאים ."את באמת נראת מדהים " הוא אומר אחרי כמה דקות שאנחנו יושבים ברכב בדרך ללא יודעת לאן … למקום שהארי לוקח אותי עליו . "תודה" אמרתי לא מביטה בו . הוא נאנח ופתח את הפה . "מה עובר עלייך !?!?" הוא שואל מרוגז . "אני ?!?" אמרתי מופתעת. "כן את ! אני לא מפסיק לחשוב עלייך כבר חודש או אפילו יותר ואת אפילו לא רוצה להסתכל עלי . והחברים הכי טובים שלי משכנעים אותך שתצעי איתי !!! מה זה אמור להביע ?!" הוא אומר כועס . "אני …" אמרתי מגמגמת . "מה את !? . את ! את הבחורה שבגללה אני לא מצליח לישון . שהיא מופיע לי בסיוטים והופכת אותם לטובים יותר , לחלומות מתוקים ! את ..את מסתובבת לי במחשבות כל היום ! אני … נרדמתי באמצע ראיון בתחנת רדיו בגלל שחשבתי עלייך ! אני … סירבתי לבחורה במועדון ! ותאמיני לי עם את היית מכירה אותי ….את היית מתפוצצת ! לואי רצה לקחת אותי לטיפול נמרץ בטענה שמשהו נדפק לי בשכל ! אני רציני ג'ו …אני ….אני לא יודע מה עובר עלי אבל זה משהו טוב שאני לא רוצה שיגמר " הוא אומר ומביט בי. "אני…." אמרתי והוא שוב קוטע אותי . "כן את ! את ! ואת ! ואת !את יודעת … אני לא מפסיק להודות לאחותי ג'מה בגלל שהיא הכריחה אותי ללכת לקניון באותו יום שנפגשנו ….אני לא יכול להפסיק לחשוב עלייך את מדהימה , אני לא יודע למה ?! כי את לא נחמדה במיוחד אבל את עדיין מדהימה ו…" . "אולי תיתן לי לדבר !?!?!" קטעתי אותו . "מה !? " הוא צעק ולאחר מכן כמה שניות של שתיקה השתררו ברכב . "אני מצטערת " אמרתי משפילה את מבטי ."עוד פעם אני !?!? אני מסביר לך !! שאני …רגע מה!?" הוא עוצר את גל המילים שהתכוונו לצאת מהפה שלו . "אני מצטערת …על איך שדיברתי איתך ומה שעשיתי לך וסיננתי אותך ו…אני מצטערת " אמרתי שוב . "זה בסדר פשוט .. למה עשית את זה ?למה את מתנהגת איתי ככה ?" הוא שואל בטון רך יותר שנעים לי לשמוע . "אני קראתי עלייך הארי . שאתה אחד שעובר מבחורה לבחורה אחרי שאתה מקבל מה שאתה צריך ! אני לא עובדת ככה ! " אמרתי . "אני יודע , יצרתי לעצמי תדמית של אחד שמתייחס בזלזול . אבל .. אני לא כזה . אני יכול להיות כזה לבחורות חסרות משמעות מבחינתי שאני יודע שזה גם לא משהו ותאמיני לי אני עובד על זה . אבל כלפייך אני מרגיש משהו שונה , משהו אחר … את משגעת אותי .כבר חודש !" הוא אומר ואנחנו קרובים אחד לשני …יותר מתמיד . "אולי פשוט נתחיל מהתחלה … אני יעשה את המאמץ הכי גדול בעולם כדי להיות נחמדה". "אני אשמח " הוא אומר מחייך גם הוא . וואו החיוך שלו!. "אני הארי " הוא אומר מצחקק. "ג'ו" אני אומרת מצחקקת אחריו . "את רוצה לצאת איתי לדייט ג'ו . את נראת לי בחורה נחמדה " הוא אומר . "אווו אני לא בטוחה אני בדיוק באמצע דייט …אחר-כך נדבר טוב ?" אמרתי מצחקקת . המשכנו בדרך שלנו למקום שהארי מתחנן לקחת אותי עליו ובסוף הגענו למסעדה .
"מסעדה יפה" אמרתי מחייכת. שמתי לב לכל האורות הבוהקים והניצוץ והמוזיקה שנשמעת מהמבנה המואר . "כן" הוא אומר
. "ליאם המליץ לי עליה " הוא אומר ונותן מבט סביב השולחן שלנו , כשאנחנו כבר יושבים בתוך אותה מסעדה . "ליאם (?)" שאלתי . "נער הכפות " הוא נאנח בגיחוך קל . "אז ככה קוראים לו …" אני אומרת מצחקקת גם אני . "בכל זאת רציתי שזה יהיה כמה שיותר נורמאלי בשבילך כי אני יודע שלא רצית לצאת לדייט הזה כי את לא ממש מחבבת אותי וזה רק בגלל החברים שלי ששכנעו אותך לצאת איתי אבל אני נורא רציתי לצאת איתך או לראות אותך כבר חודש ולי זה ממש חשוב ו…." הוא אומר הכל בנשימה אחת מלמל לעצמו ואני עוקבת אחרי כל זה ולבסוף מחליטה להפסיק אותו . "הארי , תירגע , תנשום . הכל טוב ?" שאלתי מצחקקת . "כן אני פשוט נורא שמח שהסכמת לצאת איתי בסוף " הוא אומר ומעביר את ידו על שיערו .
'אני רציתי שיהיה לך כמה שיותר נורמאלי כי אני יודעת שלא רצית לצאת לדייט הזה …" זה מה שהוא אמר. מי פאקינג אמר לך שאני לא רוצה לצאת לדייט הזה ?!!?!? . טוב אולי לפני זה באמת לא רציתי אבל עכשיו אני לא יודעת אני די …מחבבת אותו (?). ועוד משהו …הוא חשב עלי …הוא אמר שהוא רוצה שיהיה לי כמה שיותר נורמאלי ! …..או יופי עכשיו אני סתם מתלהבת ומתנהגת כמו ילדה מצופה מייקאפ כמו החברות של טרו. .אבל בכל זאת, אפחד אפעם לא שמח לצאת איתי או להיות איתי או משהו זה מרגיש מוזר אבל גם…………טוב . "הי זה בסדר . אני לא מתרגשת לצאת עם הארי סטיילס . אתה על תתרגש לצאת עם ג'ו מונטז." אמרתי מחייכת . "כן …את , את די בסדר … " הוא אומר .ואני מבטיה בו במבט של – מה אתה רוצה מהחיים התמימים שלי !?!???!- . "זאת אומרת את נראת סגורה ו.. לא ממש מצחיקה או נחמדה " הוא אומר . "אנשים יכולים להשתנות " אמרתי בחיוך מרוצה נוגסת מהפסטה שהביאו לנו בזמן שהארי דיבר ממש ממש ממש הרבה עם נשימה אחת . "בכל מקרא …. תודה . הכל פה ממש יפה . כאילו אפעם לא הייתי במסעדות גדולות ויש גם אוכל שלא טעמתי . אני מניחה שאתה יכול להרשות לעצמך את כל זה " אמרתי בחיוך קל . "נאאאא זה כלום . אני ממש נהנה איתך " הוא אומר מביט בעיני ואני טובעת בשלו . "כן …זה לא היה גרוע כמו שציפיתי שזה יהיה . לואי צדק " אמרתי בחיוך. "לואי ?" הוא שואל . "פגשתי אותו ואת אלינור בקניון " אמרתי מחייכת . "אוי לא " הוא אומר ושם את ידו על השולחן ואת ראשו על ידיו . "משהו קרה ?" אני שואלת . " לא משנה מה אלינור אמרה לך עלי זה לא-נכון !" הוא אומר נאנח . "אה אז זה שאתה בחור נהדר ומקסים ורומנטי ונראה טוב זה לא נכון (?)" אני שואלת מצחקקת . "בטח שזה נכון …. פח' פח' מה !? פח' " הוא אומר מלגלג . "ככה חשבתי " אמרתי לוקחת ביס מהצלחת המגרה שנמצאת מתחת לאף שלי . "היא באמת אמרה את זה עלי ?" הוא שאל גם הוא לוקח עוד ביס . "בוא נגיד שרואים שהיא רוצה שתהנה בדייט הזה " אני אומרת בחיוך . "החיוך שלך מדהים " . "מה ?" שאלתי בחיוך לא מבין . " כלום …. " הוא אומר ואני מצחקקת . "אז אני פשוט יעמיד פנים שלא שמעתי . ודרך עגב גם החיוך שלך ….בסדר " אני אומרת והוא עושה מבט של – בסדר ?1 ,כאילו רק בסדר !? . "אני צוחקת יש לך חיוך מקסים " אני אומרת והוא מעלה חיוך מקסים . "אפעם לא הרגשתי ככה , עם אפחת " הוא אומר ונוגס מהמנה שלו . " איך אתה מרגיש איתי?" שאלתי מחייכת . "לא יודע …שונה " . "ושונה זה ..טוב ?" שאלתי . "כן …זה יותר מטוב " הוא אומר ואני מחייכת.
המשכנו לטייל בלונדון . הלכנו לטיילת היפה בלונדון , היא גדולה עם הרבה מקומות לשבת ….שהייתי קטנה הייתי מרבה לבוא לפה עם המשפחה …אבל כשאני חושת על זה , לא הייתי כאן כבר הרבה זמן !. לקחנו גלידה והתיישבנו על הספסל . "תספרי לי על עצמך …" הוא אמר . "מה אתה רוצה לדעת …" שאלתי . "הכל !" הוא אומר ואני מהופנטת מהעיניים שלו ." וואו זה אתה ממש עוזר ….אממ…הייתי גותית / פנקיסטית או אחת שלובשת שחור …איך שלא תקרא לזה , עד לפני חודש . הייתי כזאת מגיל 11 . . אמממ….אני לא הייתי מחייכת הרבה או צוחקת ו…וביום כשראיתי אותך בפעם הראשונה זה היה הפעם הראשונה שחייכתי אחרי ..המון זמן " אמרתי מצחקקת ומורידה את ראשי כלפי מטה מרוב מבוכה . "אני חושב שיש לך את החיוך הכי יפה בעולם" הוא אומר ומרים את ראשי ופנינו קרובות . "יש לך כאן גלידה " אמרתי מצחקקת ומסמנת לאפו . " מה איפה ?" הוא שואל מצמיד את ידו לפניו . "כאן " אמרתי מרימה את גביעה הגלידה שלו בטעם ווניל ומצמידה אותו לאפו הגדול . "אני לא מאמין שעשית את זה " הוא אומר ואני צוחקת . "את יודעת את ממש חמודה אני יכול לחבק אותך " הוא אומר רוצה להצמיד את פניו לראשי . "אני אוותר . תודה . אל תיעלב שום דבר אישי " אמרתי מצחקקת . הוא לקח ועשה לי את אותו הדבר . "אני אל מאמינה עלייך !! אני בחורה !!!" צעקתי בזמן שמתקפת צחוק תקפה אותי תוך כדי. . "אני אלך לקחת נייר " הוא אומר מצחקק וקם מהספסל והולך לדוחן הגלידה שנמצא מאחורינו . "קחי " הוא אומר ונותן לי את הנייר . "תודה " אני אומרת ומצמידה את הנייר הלח לפני . "הגלידה הייתה טעימה " אני אומרת בחיוך ואנחנו קמים וממשיכים לטייל . "אז ..מה את אומרת עד עכשיו , אני גרוע כמו שחשבת ?" הוא שואל בזמן שאנחנו עוברים על הגשר שנמצא מעל הנהר הקטן בפארק . "לא . אתה ,הרבה יותר גרוע ממה שחשבתי " אני אומרת לאחר שאנחנו עוצרים באמצע הגשר ומביטים בהשתקפות של הירח המלא על המים. הוא מתחיל לצחוק . "לא אבל כאילו …אתה … בסדר , כאילו …אתה יודע …. נחמד " אני אומרת לא בטוחה איך לנסח את דברי . "ואת נהנת ?" הוא שואל . "כן….מאוד ,זה אחד הבילויים הכי מהנים שחוויתי בחיי " אמרתי ואנחנו משעינים את המרפקים על עמוד הגשר וממשיכים להביט במים . "את יודעת …" הוא אומר ומפנה עלי את מבטו וכך גם אני . "מה ?" שאלתי . "את …" . "אני מה הארי ?" אני אומרת והוא מקרב עלי את פניו . אני רואה שהוא כבר מתכוון לנשק אותי אבל אני עוצרת אותו . "הארי…" אני ממלמלת בזמן שידי נחות על פני החזה שלו ואני מרחיקה אותו מעט. "מה ?" הוא שואל . פנינו עדיין צמודים והוא מחזיק ביד אחת במותניי ובשנייה בלחיי. אני צמודה עליו ומרגישה מוגנת סביב זרועותיו . ידי נחות על החזה שלו ומנסות להרחיק אותו מעט . אבל רק מעט , רק כדי שאוכל לראות את עיניו . אני משפילה את מבטי בזמן שאנחנו עומדים באותה תנוחה . "את….את …את לא רוצה לנשק אותי " הוא ממלמל . "לא הארי אני …." . "לא זה בסדר ,אני מצטער " הוא אומר ועכשיו אנחנו פשוט עומדים אחת ליד השנייה והוא מחזיק בידי . "הארי אני לא רוצה שתבין אותי לא נכון …" אמרתי בלחש כאשר עיני עדיין תקועות על הקרקע . "לא זה בסדר ,אני לגמרי מבין …נמשיך ?" הוא שואל . "כן" אמרתי בחיוך נבוך . לרגע אני חושבת ,מה עשיתי !? . למה עשיתי את זה !? זה היה המקום המושלם !? הכל היה מושלם !? למה לא נתתי לו לנשק אותי !!!???


תגובות (8)

מדהים!!!! תמשיכי!! כתיבה מעולה רק תקפידי על שגיאות כתיב ואותיות מתפספסות ותעשי אנטרים..
יותר קל לקרוא ככה:
"תספרי לי על עצמך …" הוא אמר .
"מה אתה רוצה לדעת … " שאלתי .

02/11/2012 09:22

ייאו תתממשיכיי אייזה יפה

02/11/2012 11:42

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ומהר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

02/11/2012 11:53

דיירקשניות תראו את זה: http://www.youtube.com/watch?v=xGPeNN9S0Fg&feature=g-all-c הקליפ לליטל טינגס!!!!!

02/11/2012 14:15

דיירקשניות תראו את זה: http://www.youtube.com/watch?v=xGPeNN9S0Fg&feature=g-all-c הקליפ לליטל טינגס!!!!!

02/11/2012 14:21

כעעע ראיתי איזה מושלמים :)))

02/11/2012 14:45

סייפוור ייפה תמשייכיי :*

02/11/2012 14:50

יאו ראיתי את הקליפ !!!! מושלם …. ושחף , אני יודעת עברתי על זה עכשיו …סורי על זה …כתבתי את זה יום שישי ,ואני שומרת שבת ….אז הייתי צריכה לעשות את זה מהר (כתבתי את הפרק ב16 דקות …) אז מצטערת <3

03/11/2012 09:53
32 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך