פרי
פרק קצרצר , אבל אני חושבת שהוא יצא בסדר .......מקווה שאהבתם <3 <3 <3
אהה... רציתי לשאול , דיירקשניות ....השתתפתם בתחרות הזאת ...של ראש אחד ,ברינג מי טו וואן די ?
וגם , תודה על התגובות ! הם ממש מעודדות ועוזרות ....<3

Do you remember those times…..? פרק שלישי (הארי סטיילס)

פרי 01/11/2012 1170 צפיות 8 תגובות
פרק קצרצר , אבל אני חושבת שהוא יצא בסדר .......מקווה שאהבתם <3 <3 <3
אהה... רציתי לשאול , דיירקשניות ....השתתפתם בתחרות הזאת ...של ראש אחד ,ברינג מי טו וואן די ?
וגם , תודה על התגובות ! הם ממש מעודדות ועוזרות ....<3

"מוכנה ?" מנדי שואלת אותי לפני שאני ניגשת למראה לראות את האני החדשה . "כן " אמרתי מהססת . הם סובבו אותי למראה והבטתי בעצמי .
"אני ….זאת אני?" שאלתי מגמגמת . "את משגעת סיס !!!" טרו צרחה . "את הורסת "מנדי אמרה . יצאנו סלון אחרי המון צרחות של אמנדה ומנדי . " טרו עוד פעם את מביאה לפה חברות שלך ?" אח שלי, אנדרו נכנס ולא מזהה אותי . "מה חברה !? אנדרו ?" מנדי כועסת עליו . "גם ג'ו יכולה להראות טוב" טרו אומרת . "ג'ו!? זאת את ?!" אנדרו אומר בחיוך לא מאמין . "כן…אני חושבת " אמרתי ממלמלת . "את מדהימה !" הוא אומר . "אני אומר לך שעם הייתי בגילך הייתי מתחיל איתך !!" הוא אומר צוחק וגם מנדי מתייחסת לזה כבדיחה ."תודה …אני חושבת " אמרתי עדיין שקטה ולא מאמינה שזאת אני ואני לובשת את זה !. "לאן אתן הולכות !?" אנדרו שואל אותנו . "הופעה " אמנדה אומרת . "ומה קרה שג'ו החליטה לא להיות שחורה ?!" אנדרו אומר בצחקוקים קלים. אני שונאת שצוחקים עלי!. " אולי היא החליטה לשנות סגנון !!!" טרו אומרת ברוגז ומגנה עלי . "אולי …" לחשתי לעצמי . " בכל מקרא , ג'ו! את חייבת ללכת ככה כל הזמן !" אנדרו סורק אותי ואני עומדת מבוישת . "תודה …אני יחשוב על זה " אמרתי בחיוך . ואו הלבוש הזה משנה אותי . "וואו וואו וואוווו . עצרו הכל !!! היא הרגע אמרה 'תודה ' והיא גם חייכה !?!?! אני חושב שיש לך חום !? שתית מספיק ?!" אנדרו אומר מופתע מן הרגיל . "היא פגשה מישהו " טרו אומרת מתרגשת מכל דבר קטן !. "מה !? לא נכון !!!!" אמרתי מתגוננת כמו ילדה בת 6 שמאשימים אותה שלא אכלה את כל ארוחת הבוקר בבית הספר. "הוא פשוט הפיל אותי ". "והביא לך את המספר שלו ! הוא רוצה אותך !!!" היא קוטעת אותי . "טוב …. מי שזה לא יהיה אני חייב לו בגדול " אנדרו אומר .טרו נכנסה לחדר והתלבשה בעצמה .
http://www.polyvore.com/kjg/set?id=49582577
~כעבור שעה וחצי ~
כבר שעה וחצי שאנחנו בהופעה .כמה בחורים ניסו להתחיל איתי מחוץ לאולם ואחד נגע בי אבל סטרתי לו במהירות . "תסתכלי " טרו אמרה בזמן שיר שקט . היא הצביע אל אחד הנערים ששרים הרגע . עם בלייזר בצבע כחול גופייה לבנה מתחתיו מכנס נופל בצבע בז' ואולסטאר בצבע אדום . "מה איתו ?" שאלתי אפילו שהוא נראה לי ממש מוכר . "הוא הסתכל עלייך " היא אומרת . "יש פה איזה מיליארד בנות מאיפה את יודעת שהוא הסתכל עלי? " שאלתי . "כי כולם מסתכלים עלייך וגם כי רואים את זה " היא אומרת ואני באמת שמה לב שהוא מביט בי כשהוא לא שר. ברגע שהסתכלתי עליו הוא חייך . מאיפה אני מכירה אותו ? אני יודעת שאני ראיתי אותו בעבר !. "איך קוראים לו ?" שאלתי . "הארי סטיילס " היא אומרת ומביטה בי . לא מוכר לי השם שלו .
ההופעה הסתיימה . אני וטרו הלכנו לעבר היציאה . בזמן שאמנדה מדברת עם כמה בנות אני עומדת לידה וכרגיל , באיפון . עמדתי ליד הקיר ולידי הייתה דלת . פתאום הדלת נפתחה . נורא הסתקרנתי איך נפתחה מעצמה . הצצתי בפנים והיה חשוך . הרגשתי יד אוחזת בשלי ומושכת אותי לשם .שמעתי את הדלת נסגרת . "מה מי זה !? מה הולך כאן !!" צעקתי . "ששש… " הרגשתי אצבע על שפתי . האור נדלק וראיתי את אותו הבחור שהיה על הבמה . "הארי סטיילס ?" אמרתי. "זוכרת אותי ?" הוא שואל מחייך . "מה ? מאיפה !? ראיתי אותך היום פעם ראשונה על הבמה "אמרתי. "אני הבחור מהקניון ..את לא זוכרת …שנפלת ?" הוא אומר מצחקק. "זה אתה מהחנות חזיות !!!" אמרתי צוחקת והוא אחרי . אני לא מאמינה על מה שאמרתי הרגע!! יש יותר סתומות ממני ?! . "לא חשבתי שאת מעריצה " הוא אומר . "לא זאת אחותי .." אמרתי . "זה שיפור לעומת מה שלבשת בבוקר " הוא אומר ובחון אותי . "תו..תודה " אמרתי משפילה את מבטי, אני שונאת שבוחנים אותי אני שונאת שמסתכלים עלי , אני שונאת שמביטים בי …..אני שונאת … הרבה דברים ! . "אז מה השם שלך ?" הוא שואל . "איפה הילדה הזאת !?" שמעתי מאחורי הארון את קולה של טרו . "אני באמת חייבת ללכת "אני אומרת . "זה התירוץ שלך לכול בחור ?" הוא שואל מחייך . "אני מצטערת "אמרתי ויצאתי . "מה עשית בארון !? " טרו שואלת ."אהההה… " אמרתי מנסה לחפש תירוץ . "אהה.. אדמונד התקשר ופה הכל מלא צרחות " אמרתי ממציאה תירוץ . "חחח הרגע יצאת מהארון " היא מריצה בדיחה שהיא די חרושה … "באמת טרו ?! אני יודעת שאת מסוגלת ליותר " אני אומרת עם הבעת פנים משעוממת על פני . "טוב בואי " היא אמרה . נסענו הביתה ונכנסנו בשקט .
~כעבור חודש ~
חודש עבר מאז שפעם ראשונה קיבלתי את השינוי . הסכמתי לקבל שינוי טוטאלי . סגנון הלבוש שלי השתנה , אבל אני לא לובשת ורוד וכאלה . סגנון ההתנהגות שלי השתנה והכול השתנה. לקחתי את האומץ ונפרדתי מאדמונד . אני ואמנדה גם התקרבנו . אנחנו ממשיכות לכתוב שירים ולשיר ולנגן . אני והיא חוסכות עכשיו כדי לקנות דירה ולעבור ולעזוב את הבית . בכל זאת אנחנו בנות 18. ראיתי בסניף של סטארבקס מודעה שצריך מלצרית . היום אני הולכת כדי להיבחן לעבודה .התארגנתי במהירות .
http://www.polyvore.com/kjn/set?id=54987099
הגעתי לסניף . נכנסתי . "אפשר לעזור ?" אחת המלצריות פנתה עלי . "אני בקשר למודעה " אמרתי בחיוך . אהה..כן וגם התחלתי לחייך יותר ."מכאן …. ובהצלחה" היא אמרה בחיוך נחמד. "תודה" אמרתי גם אני . נכנסתי לדלת שהמלצרית הפנתה אותי אליה . "מנהל …" היה כתוב על אחד החדרים . נכנסתי לשם . "סליחה …" נכנסתי בעדינות . "כן…" גבר בסביבות גיל ה-30 קורא עיתון אמר לי . "אני ….אני , אני בקשר למודעה " אמרתי . "שלום תיכנסי " הוא אמר . נכנסתי . הוא סימן לי על הכיסא שמול השולחן שלו . התיישבתי במהירות מתבוננת בחדר . "שלום אני אלכס " הוא אמר בחיוך . "ג'ו" אמרתי גם אני ולחצנו ידיים . "אז ג'ו , גיל ?" הוא שואל. "אני בת 18 " אמרתי . "את רוצה לספר לי קצת עלייך ?" הוא שואל מחזיק כמה ניירות בידיו . "אה.. אינלי ממש מה לספר" אמרתי מבוישת מעט מחיי המשעממים. "ניסיון בתחום?….יש לך ?" הוא שואל . "אה…לא….לא ממש" אני מנסה להצטמק בכיסא שעליו ישבתי מרוב בושה , אפילו שאין לי ממש מושג ממה אני מתביישת . אויל בגלל שבאמת אין יל שום ניסיון בתחום ואני באה , מבזבזת את זמנו ועוד רוצה להיות מלצרית ?! מה עבר לי בראש כשהחלטתי לבוא לנסות להתקבל לעבודה ?! .אלכס שתק והתבונן בי . "בסדר , התקבלת " הוא מפנה את מבטו עלי בחיוך. ממש כמו השקט שלפני השערה ! . "מה באמת ? כ"כ בקלות …?" שאלתי . "כן … אין לנו ממש אפשרויות אחרות אז … ברוכה הבאה " הוא אומר בחיוך. "אלנה " הוא אמר בכריזה . אותה אחת שפנתה עלי בחיוך כשנכנסתי, נכנסה לחדר שבו אני ואלכס המנהל ישבנו . "זאת מלצרית חדשה , ג'ו . תראי לה את המקום , את כל הדברים ותביאי לה את התלבושת " הוא אומר . היא לוקחת בידי ואנחנו יוצאות . "ברוכה הבאה , אני אלנה " היא אומרת ולוחצת את ידי . "ג'ו" אמרתי גם אני . היא הראתה לי את הכל , הסבירה לי איך מפעילים את המכונות של הקפה והביאה לי את הסינר שכתוב עליו "סטארבקס". "מחר תתחילי "אלנה אומרת . "תודה " אמרתי דיברנו עוד קצת ויצאתי לביתי . שלחתי לטרו אסמס " התקבלתי אני מתחילה ממחר , מצאת משהו ?" . "אני שמחה שהתקבלת ,בהצלחה . אני קופאית בחנות בגדים " היא כתבה . "מתאים לך ,בגדים . בהצלחה . אני הולכת עכשיו הביתה .את מתחילה ממחר?" כתבתי . "כן , יצאתי עם ליסה לקפה … אני יחזור מאוחר יותר " היא כתבה .
~למחרת ~
קמתי . התקלחתי . והתלבשתי לעבודה החדשה שלי שאני צריכה להיות בה ב-10 .אכלתי במהירות . אמרתי להתראות להוריי ולטרו ויצאתי
http://www.polyvore.com/mk/set?id=54619310
הגעתי .קודם כל אני ועוד אחת מהמלצריות שמה נינה פתחנו ולאחר מכן גם אלנה באה . ואז כשההמון התחיל להגיע התחלנו לעבוד. לקחתי הזמנות ונתתי אותם , לא ממש קשה . הדבר היחידי שמעצבן זה שצריך להיות מרוכזים במה שכל שולחן הזמין . " את יודעת העבודה הזאת יכולה להיות גם טובה " אלנה ניגשה עלי בזמן שאני מכינה מילקשייק לנערה משולחן 5 . "איך בדיוק ?" התחלתי לרסס את הקצפת ששוקעת בצורה יפה במילקשייק . "את יכולה להשיג בנים " היא אומרת ומחייכת חיוך לנער משולחן 3 שנופף לה . "כן אני רואה …." אמרתי לוקחת את המילקשייק ויוצאת מהדלפק . בזמן שאני לוקחת הזמנה מזוג בשולחן 8 , נכנסו כמה בחורים . לא ממש הבטתי בהם , רק שמעתי כמה צרחות והתלהבות נפלטות מפיות של כמה מהלקוחות . "אני מוותרת לך ,זה היום הראשון שלך . לכי תשיגי מספר של אחד מהם " אלנה אומרת מצחקקת בזמן שאני מכינה קפה ומחכה לעוגת שוקולד . "אני באתי כדי לעבוד אלן " כבר מצאתי לה קיצור .לקחתי את עוגת השוקולד והקפה ,שמתי אותם על המגש ולקחתי אותם כלפי הזוג . ראיתי שאלנה נעלמה אז הלכתי לקחת הזמנה של הבחורים . ניגשתי אליהם והם לא ממש נתנו לי התייחסות , הם פשוט דיברו וצחקו בניהם . "אהמ-אהמ " אמרתי משתעלת שיעול מזויף."כן , סליחה " אחד מהם עם חולצת פסים אמר . "ו-ההזמנה שלכם ….?" אמרתי באדישות . "גזר !" אותו אחד עם חולצת הפסים אמר . "אתה מתכוון סלט ?" שאלתי . "שיהיה סלט רק תביאי לו עם הרבה גזר" אחד עם שיער שטני -חום אמר . "כן …" אמרתי . "עוד משהו ?" שאלתי . "קפה " אחד שמביט על המראה אמר ולא תרח להביט בי . "או-קי … מישהו ? משהו ?" אמרתי שוב . "טוסט " הבלונדי אמר. "מילקשייק" אותו אחד שטני אמר. ."סלט .." אני מתחילה להקריא את רשימת הדברים שהזמינו. "עם גזר !" הזה עם חולצת הפסים תקע אותי . "ברור . טוסט". "שיהיה 5 בעצם , כן 5 טוסטים " הבלונדיני תקע . " אוקי אז שיהיה ברור סלט עם תוספת גזר 5 טוסטים …קפה …מילקשייק …ו..אתה ?" אמרתי פונה לאחד מתולתל שהביט בי . " האזה!!!" ארבעת הבנים האירו אותו . "מה ?! אה? מה?" הוא אומר ." מה אתה מזמין ? " שאלתי מצחקקת . "רק קולה " הוא אומר . " בסדר …." עניתי. "רגע … רק בלי כפות טוב ?" השטני אומר . "מה הבעיה בכפות ?" שאלתי . "הם מרושעות " הוא אומר זועם . "אתם מוזרים . אני מתכוונת …ממש !" אמרתי הולכת לדלפק . ראיתי שהבחורים מתלחששים . "נו הסגת מישהו ?" אלנה באה . "אני לא מעוניינת באפחד " . "מלצרית !?" שמעתי . הרמתי את ראשי וראיתי את הבחורים משתוללים ואת הבחור הבלונדיני שמצביע על הבחור המתולתל ומרים לי אגודלים . חייכתי וצחקקתי וגם הוא . המשכתי להכין את מה שאני צריכה . הכנתי את הקפה והתחלתי עם המילקשייק ."הי " שמעתי מאחורי הדלפק . "שלום " אמרתי בלי להביט על מי שמדבר איתי . ואז הרמתי את מבטי . "הי אני מזהה אותך , אתה הארי סטיילס" אמרתי מצחקקת ונזכרת במה שקרה לפני חודש , ואז אני פשוט חוזרת למילקשייק . "מעריצה ?" הוא שואל . "זה מה ששאלת אותי גם בהופעה , זוכר?" אמרתי עדיין לא מביטה בו . "מה ?" הוא אומר כלא מבין . "כבר הספקת לשכוח נערה תמימה שאתה הבאת לה את המספר שלך ?" אמרתי מצחקקת שמה סירופ שוקולד . "את ? זאת את ? ידעתי שאת מוכרת לי !" הוא שואל מופתע . כבר שחכתי שעברתי שינוי . טוב ברור היו לי פסים שחורים בשיער והורדתי אותם והייתי מאופרת שחור . "הי " אמרתי מחייכת שוב . "את …השתנת " הוא אומר . "תודה " אמרתי בחיוך . "אז את …" . "כן נפרדתי מהחבר שלי " אמרתי קוטעת אותו מצחקקת . "את כ"כ רוצה אותי שנפרדת ממנו " הוא אומר מעביר את ידו בשערו המטולטל . "אמממ.. לא . שחכתי אותך. עבר חודש , אני מתגברת " אמרתי בחיוך . "עכשיו אני צריכה להתרכז " אמרתי שמה את הקצפת על המילקשייק ."זה כ"כ קשה " הוא אומר . "אולי ….לך , זה יהיה קשה " אמרתי . "עכשיו עם תסלח לי אני צריכה לעבוד " אמרתי מבחינה בלקוח שמרים את ידו כדי שאני יבוא לקחת את ההזמנה שלו ."אבל…." הוא אומר אבל אני כבר לא שומעת אותו . מוזר זה תמיד ככה אצלנו כשאנחנו נפגשים . תמיד אני חייבת ללכת . "ג'ו " שמעתי את ראיין שהוא הטבח קורא לי ומסמן לי את ההזמנות . לקחתי אותם שמתי על המגש והלכתי לכיוון הבנים. "סלט עם תוספת מיוחדת של גזר …במיוחד בשבילך , ועם מזלג " חייכתי לבחור שחושב שכפות הם מרושעות . "אני מודה על הדאגה" הוא אומר בחיוך . "קפה " נתתי אותו לאותו בחור שבדיוק הוציא מראה . "אין צורך חמוד אתה נראה טוב " אמרתי בחיוך וגם הוא חייך עלי והארי הביט בי בקנאה . "מילקשייק ספיישל בלי כף " אמרתי שוב מזכירה את הכפות שלדעתי הם די תמימות , למה הוא חושב שהן מרושעות !? . "אני מקבל יחס מיוחד " הוא אמר בגאוותנות לעבר הארי . " 5 טוסטים " נתתי אותו לבלונדי . והורדתי לו אגודלים אחרי שהביט על הארי ואז עלי במבט שואל . " ואחרון וממש לא חביב …קולה " אמרת בחיוך מגישה לו את הקולה . "הי אני עדיין אל יודע את השם שלך " תסתכל על התג " אמרתי מסמנת לו את התג שמחובר לסינר שלי ומיד אחר-כך מסתובבת לפני שהוא מספיק לקרא את זה , הלכתי לעבר הדלפק מנקה אותו . "הי ….ג'ו " הבלונדיני הגיע והסתכל על התג . "הי " אמרתי בחיוך . "מה הקטע שלך ושל הארי " הוא שואל . "אין קטע " אמרתי. "הוא רוצה אותך " הוא אומר בחיוך . "תקשיב בלונדי . זה שאתם מפורסמים לא אומר שאתם הולכים לקבל כל דבר . במיוחד לא בחורות " אמרתי . "הוא לא רוצה אותך בגלל זה . הוא לא מפסיק לחשוב עלייך כבר חודש " הוא אומר . "מה השם שלך ?" שאלתי . "נייל . " הוא אומר . "תקשיב נייל הוא הגיע לכאן לדבר איתי ואפילו לא זכר את המקרא שלנו ואיך הכרנו . הוא ניסה להתחיל איתי . ככה אתה אומר שהוא חשב עלי ופתאום הוא רואה אותי יותר יפה אז הוא מתחיל איתי בלי הידיעה שזאת הבחורה שהוא לא מפסיק לחשוב עליה " אמרתי . "מה?" הוא אומר לא מבין . "עזוב. לא שיש לי משהו עליו אבל …אני יודעת שעם יהיה משהו בנינו אני יפגע . הוא בחור פלרטטן . הוא יכול לראות איזה אחת במועדון יותר שווה ממני ולהתחיל איתה ואני יישאר עם לב שבור . אין לי כוח למשחקים האלה !" אמרתי "אני מחפשת משהו רציני " הוספתי . "הוא יכול להשתנות . כשזה נוגע לאנשים שהוא אוהב . במיוחד שכמדובר במישהי שהוא אוהב " הוא אומר במבט נוגע . " אתה חבר טוב" אמרתי בחיוך . "זה יפיפה איך שאתה נלחם ככה בשבילו בזמן שהוא יושב שם באיפון כמו דפוק " אני אומרת מביטה בו במבט מזלזל . "הוא מתכתב עם אחותו ומתייעץ איתה מה לעשות לגבייך " הוא אומר ואני משתתקת . "אני מבטיח לך שהוא לא יפגע בך … וגם , הוא לא מפסיק לחשוב עלייך חודש . יש לו אפשרויות יותר טובות כמו שסימון אומר " ." כמו שמי אומר !?" שאלתי לא מבינה . "המנהל שלנו . הארי מדוכדך כבר חודש והוא לא יכול להקליט בגלל זה . זאת אומרת הוא שר אבל בלי רגש . הוא חושב רק עלייך . עם הוא יאכזב אותך עכשיו ….אני מבטיח לך שהוא יקבל כאלו מכות ממני ומהבנים " הוא אומר בחיוך .אני מהססת לכמה דקות . "תצעי איתו לדייט ותראי מה יצא מזה " הוא אומר . "בסדר …… "אמרתי נאנחת . "יופי תקבעו " נייל אומר מרוצה מעצמו . "כן כן " אמרתי מסננת לעברו . "היה נחמד להכיר ג'ו" הוא אומר . "משתגיד " אני מסננת לעברו שוב . "אני מנחש שאת מעוצבנת " הוא אומר בחיוך . "אתה קולט מהר " אמרתי והוא הלך. "הי קורלי בוי ( ילד מתולתל ) !!" צעקתי לעברו . הוא מיד הופיע בדלפק במבט מצפה. "החלטתי לתת לך צ'אנס בזכות החבר שלך שם " אמרתי מנופפת לנייל והוא מרים את אגודליו . "באמת ? זאת אומרת באמת ?" הוא אומר בהתחלה בטון של בחורה ואז משנה לטון גברי מזויף . "תפסיק …בקצב הזה לא יהיה בנינו כלום . " אמרתי . "כן המפקד " הוא אומר מצדיע . "אווו למה הכנסתי את עצמי " אמרתי נאנחת . קבענו הכל והוא היה צריך ללכת להקלטות האלה שלהם


תגובות (8)

תמשיכי מהר ותקראי את.שלנ :-)

02/11/2012 04:55

מהמם!!! תמשיכי!

02/11/2012 05:00

מהמם!! תמשיכי מיד!!

02/11/2012 05:09

ארוך מאוד לא קראתי כי אני צריכה ליקרוא עוד את אחד וכן הישתתםתי זה לא פייר התבלבלתי בשאלה שידעתי את התשובה אלייה ובכללל לא היתקשרו אלי אז לא הייתי רשומההההההה

02/11/2012 05:13

ליאן , לא נורא יהיו עוד הזדמנויות <3 וגם , עשיתי את החידון נכון , אבל נראלי שעשיתי יותר מ4000 תווים :( …אבל ,קיבלתי אימייל …כתוב שם "פרטייך התקבלו בהצלחה " בקיצור ….אני מקווה לטוב :D וגם תודה על התגובות …אני יעלה עכשיו את הפרק הבא , אבל מחר אני לא יהיה כאן כי אני שומרת שבת..

02/11/2012 06:02

תקשיבו , כל הדיירקשניות !
ניסיתי לעלות את זה בתור סיפור – אבל משום מה המערכת פסלה את זה .
אני אכתוב את זה כאן שוב , ואנסה לעלות את זה –
דיירקשניות , לפה ! זה לא מכתב שנאה .

מה שלומכם ? אז ..
נכון יש את הסיפור הזה , על ואן דיירקשן ?
שיש יותר מידי סיפורים על זה ? נכון ? מוכר לכם פתאום ?
אז תקשיבו , מדברת אליכם אחת מתוך המשפחה –
אולי , בנות כישרוניות שכמוכן , תכתבו סיפור נוסף ?
זה לא יהיה נחמד ?
גם כמות התגובות שלכן בממצוע תוכפל , ( כרגע נשמעתי חכמה . אני גאה בעצמי .) וגם תוכלו להנות 'משני העולמות' כמו שאומרים .
תחשבו לרגע – יותר אנשים יקראו את הסיפור שלכם . אתם תכתבו לקהל אחר .
כי אתם כישרוניות . מאוד . וחבל , כי יש אנשים שבאמת מפסידים . הם מפסידים סופרת נהדרת . אז קדימה , תתחילו לכתוב !
לב יו גירלססס !

02/11/2012 08:12

אה .. ותמשיכי !!! =]

02/11/2012 08:12

חחחחחח נשמעתי חכמה ! דבר ראשון את חכמה גם ככה ….דבר שני , אני באמת עובדת על עוד סיפור …..זה קשה כי אני לא הכי טובה בקטע של הכתיבה וזה יותר נחמד לכתוב על דבר מוכר שאת אוהבת 0וואן דיירקשן )אבל בכל זאת , עם אני רוצה לעסוק בזה או משהו אז אני באמת צריכה לשנות קצת את מה שאני כותבת ….אז אני עובדת על זה :)
ותודה, אני ייעלה את הפרק החמישי עכשיו <3

03/11/2012 09:51
27 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך