Mrs. Pancakes
אתם חושבים שהם סתם הלכו ברחוב? XD (פיונה וריי, מהפרק הקודם)
פרק הבא - נקודת מבט של אמילין!

Evil – פרק 3

Mrs. Pancakes 11/01/2014 703 צפיות 2 תגובות
אתם חושבים שהם סתם הלכו ברחוב? XD (פיונה וריי, מהפרק הקודם)
פרק הבא - נקודת מבט של אמילין!

"בוקר טוב, בלו" אמרה אימא וניערה אותי.
"רק עוד קצת.." אמרתי והתהפכתי במיטה. אני שונאת אור יום ובוקר – איכשהו, אני צריכה ללכת עם בגדים ארוכים כדיי שהעור שלי לא ישרף מהר, כמו בפעמים שעברו. כן, אני רגישה לשמש.
שמעתי את אימא שלי צועדת לעבר החלון ופותחת אותו, האור הפריע לי ונכנס לי לעיינים, אפילו שהן עצומות.
"אימא! תסגרי את זה!" אמרתי בכעס והרמתי מעליי את השמיכה.
"בלו!" התעקשה אימא.
"אוף..אני קמה" אמרתי בכעס וקמתי מהמיטה. לבשתי את תלבושת בית הספר עם השרוולים הארוכים-חולצה בצבע חול, חצאית משובצת וגרביונים לבנים וארוכים, סירקתי את שיערי הכחול כהה ואספתי אותו לקוקו נמוך ומרושל, יצאתי מחוץ לחדר שלי ולקחתי את ארוחת הבוקר, ויצאתי.
בחוץ לוקה (לוסיאנה) ואמילין חיכו לי. אמילין ולוקה (שבטח כבר הכרתם) הן שתיי החברות הכי טובות שלי, שלושתיינו שונות לגמריי – לוקה שחורת שיער, אמילין ג'ינג'ית ולי יש שיער כחול, אין לנו הרבה דברים במשותף, אבל אנחנו עדיין מסתדרות.
"הכנתן את השיעורים באלגברה?" שאלה לוקה בזמן שהלכנו לבית הספר.
"אני הכנתי!" השיבה אמילין בחיוך והתחילה לדלג.
"רגע..היו שיעורים?" שאלתי והתחלתי לרעוד.
"כן, היו" ענתה לוקה.
"המורה תרצח אותי!" אמרתי והשפלתי את מבטי למטה. תנו לי להסביר – אם לא מכינים שיעורים, המורה מעיפה אותך למשרד המנהל.
"תעתיקי ממני, המורה לא תרצח אותך" אמרה לוקה והוציאה מתיקה הירוק המשובץ מחברת, היא פתחה אותה בשיעוריי הבית ואני הוצאתי את העט ואת המחברת שלי והתחלתי להעתיק. ביינתים, אמילין המשיכה ללכת וראתה מראה זרוקה באמצע הסמטה.
"בלו! לוקה! תראו! מראה!" צעקה אמילין, סיימתי להעתיק מלוקה את השיעורים ואני והיא רצנו אל אמילין.
"היא דומה למראה השבורה שיש לי בבית.." מילמלה לוקה, אמילין נגעה במראה, פתאום היא התחילה לזהור ואמילין נעלמה.
"אמילין!" צרחתי.
"העכבר נפל במלכודת" שמעתי קול זר, לוקה ההמומה גררה אותי מהמקום.


תגובות (2)

תמשיכייייייייייייייייייי
ויאי בלווווווווווווווו

11/01/2014 04:03

תמשיכייי למה את מחכה?!

30/01/2014 05:22
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך