Jessica13
זה כבר סיפור רביעי שאני מעלה (פרק שלישי לסיפור הזה ויש עוד פרק ראשון לסיפור אחר) ואין לי אפילו תגובה אחת בשום סיפור וזה ממש מבאס.. אני רוצה לשמוע דעות.. מה אני עד כדי כך גרועה?

girl,you are SECRET פרק שלישי

Jessica13 10/06/2013 553 צפיות 2 תגובות
זה כבר סיפור רביעי שאני מעלה (פרק שלישי לסיפור הזה ויש עוד פרק ראשון לסיפור אחר) ואין לי אפילו תגובה אחת בשום סיפור וזה ממש מבאס.. אני רוצה לשמוע דעות.. מה אני עד כדי כך גרועה?

פרק 3-קייל

"אנג'ל!" צעקנו קיילי,ג'סיקה ואני ביחד כשנכנסנו לחדר.
אנג'לה רצה אלינו וחיבקה אותנו.
"אל תבכו" היא אמרה." בבקשה אל תבכו"
הצלחנו בקושי למלא את בקשתה.
"את תנצחי?" שאלה קיילי בלחישה.
"לא" אמרה אנג'לה. "לא כל עוד זה תלוי בי"
"מה?" לחשה ג'סיקה בתימהון.
"דילן" אמרה אנג'לה.
"אנג'ל.." לא הצלחתי להתאפק ופרצתי בבכי. "אני לא יודעת מה להגיד לך..אני רוצה ששניכם תישארו בחיים"
"אבל אני רוצה לשמור על דילן" אנג'לה חיבקה אותי. "את יודעת כמה אני אוהבת אותו.הוא כמו עוד אח קטן בשבילי"
"אבל מה עם ג'קסון? שאלתי. מה עם האח הקטן האמיתי שלך?האח שמחכה לך בבית?"
"נגמר הזמן!" צעק אוכף השקט והוציא אותנו בכוח מהחדר.
"אני לא יודעת ג'ן! צעקה אנג'לה.
"אנג'ל.." צעקתי ובפעם השנייה באותו יום לא ידעתי מה לומר דווקא שהייתי צריכה לדעת להגיד את הדבר הנכון.
הלכתי.הלכתי. במשך שעתיים פשוט הלכתי. הסתובבתי במחוז. בין המסדרונות, ליד חדר האוכל,בכל מקום.
"ג'ניפר!"שמעתי צעקה. "ג'ניפר ,חכי רגע!"
הסתובבתי לאחור וראיתי את קייל. ממש יכולתי לשמוע את אנג'לה אומרת "נראה לא רע אה, ג'ניפר?" וצוחקת את הצחוק המתגלגל ומלא החיים שלה. הצחוק שכנראה לעולם לא נזכה לשמוע שוב. קייל הביט בי ועיניו הכחולות החזירו אותי לאתמול. לאתמול בלילה.
"היי ג'ניפר!" שמעתי אתמול בלילה קול לא מוכר קורא לי כשהייתי בדרך לתא שלי ושל אחיותיי.
"היי" הסתובבתי והופתעתי לראות את קייל עומד מולי. הוא לומד בשכבה מעלי ויצא לי לראות אותו כמה פעמים אבל מעולם לא החלפנו מילה.
"את עייפה?" הוא שאל.
"את האמת שכן אבל לא אני לא חושבת שאצליח להירדם הלילה". אמרתי.
"לחוצה מידי?" הוא שאל בטון נעים .
"מי לא לחוץ בלילה לפני 'האסיף'? אף אחד לא ישן." נאנחתי.
"אף אחד. אנחנו לא ישנים מהפחד שאולי ניבחר והקפיטול לא ישן מההתרגשות לפני המשחקים. הם מחכים ליום הזה כל השנה." קייל חייך.
"כן.." אמרתי. "הם והראש המעוות שלהם."
"אז מתחשק לך לצאת לטיול?" הוא שאל." נעלה לנשום קצת"
"לא נצליח לצאת" אמרתי. במחוז 13 אנחנו חיים מתחת לאדמה מאז שהקפיטול ניסה להשמיד אותנו והפך את פני הקרקע למקום שבלתי אפשרי לחיות בו. רק בשעות מסוימות מאוד אנחנו עולים למעלה לספוג קצת אור שמש. והשעה עשר בלילה היא ממש לא אחת מהשעות האלה.
"מתערבים שכן?" קייל חייך.
"מתערבים" חייכתי.


תגובות (2)

את כותבת מדהיםםםםםםם!!!!
גם אם לא מגיבים לך זה לא אומר כלום ואני אישית רק מחכה להמשך…
אז תמשיכי ומהר <3

11/06/2013 05:54

וואי תודה רבה! את לא מבינה איך שימחת אותי עכשיו..

11/06/2013 23:48
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך