girl,you are SECRET פרק שני

Jessica13 09/06/2013 573 צפיות אין תגובות

פרק 2- "יש לכם שלוש דקות"

לא!" אני ושתי חברותיי הטובות,שכמוני,גם הן וודאי תכננו לנסות לתפוס את מקומה של אנג'לה,צעקנו. "בבקשה לא!"
אבל צעקותינו לא עזרו. אנג'לה הוקפה בארבעה אוכפי שקט והובלה לתוך בניין גדול.
"לא!" צעקתי גם אחרי שאנג'לה נעלמה עם אוכפי השקט.
פתאום הרגשתי יד אוחזת בי. כנראה שממש רעדתי. הסתובבתי וראיתי את ג'סיקה חברתי הטובה. חיבקתי אותה ושתינו בכינו.
"ג'ניפר!ג'סיקה!"שמענו פתאום צעקה וראינו את קיילי,חברתנו הטובה רצה אלינו מתייפחת בבכי. קיילי מפחדת מ'האסיף' יותר מכולנו. לפני שנתיים אחיה הבכור נהרג במשחקים והפחד שהיא תיבחר והוריה יישארו לבדם,גדל משנה לשנה.
וככה עמדנו שלושתנו,מחובקות ובוכות עד שאדריאנה הכריזה:"ועכשיו הבנים!" וליבי החסיר פעימה.
"דילן סטיוארט!" הכריזה אדריאנה. והדבר היחיד שהייתי מסוגלת לעשות באותו רגע היה לצרוח. קודם אנג'לה ועכשיו דילן? למה העולם כל כך רע?
מבעד למסך הדמעות השקוף שכיסה את עיניי ראיתי את דילן,אחי הקטן בן ה-13 עולה לבמה בצעדים קטנים ומהוססים. ראיתי אותו לוחץ את ידה של אנג'לה ואותה מחייכת אליו. ידעתי שהיא עומדת להגן עליו. שהיא לא תיתן לו למות. שהיא תמות בעצמה.ושגם הוא לא ייתן לה ימות.
ידעתי,שגם אם יקרה נס, והשנה בפעם הראשונה בהיסטוריה יהיה למחוז 13 מנצח והוא יהיה אחי או החברה הכי טובה שלי,אני עומדת לאבד אחד מהאנשים היקרים לי ביותר בעולם. פתאום דילן ואנג'לה הביטו אלי מעל להמון . אני לא יודעת מאיפה השגתי את הכוחות האלה אבל ניגבתי את הדמעות וחייכתי אליהם.חייכתי אליהם ובליבי התפללתי שאחד מהם יהיה המנצח. היה לי ברור שאין מישהו שאני מייחלת לחזרתו הביתה יותר מהשני,שניהם חשובים לי בדיוק באותה המידה אבל שלפחות אחד יישאר בחיים.בבקשה.
'האסיף' הסתיים ומשפחתי,משפחתה של אנג'לה,וחברותיי ג'סיקה וקיילי,הובלנו לתוך הבניין כדי להיפרד מאנג'לה ודילן.
"יש לכם שלוש דקות" אמר אוכף השקט.
"דילן!" אמא צעקה ורצה לחבק אותו ואיתה אבי,אני ,אחי לוק ושתי אחיותי,ליאה ואפריל. כולנו בכינו. כולנו,מלבד דילן ומלבד אחותי הצעירה ביותר,אפריל,בת ה-7.
"אל תבכו" אמרה אפריל. "הוא יחזור.הוא ינצח. נכון שתנצח?" היא פנתה לדילן.
"כן" דילן אמר אבל יכולתי לראות בעיניו שהוא אומר את זה רק כדי לתת לנו תקווה.
"נגמר הזמן!" נכנס לפתע אוכף השקט והוציא אותנו מהחדר.
"דילן.." צעקתי, אבל לא הצלחתי להמשיך את המשפט. לא ידעתי מה לומר לו.
"את הולכת לאנג'לה?" שאלה אפריל.
"כן" אמרתי.
"תגידי לה שאני אוהבת אותה" היא אמרה.
"אני אגיד לה" הבטחתי.
"איפה ההורים והאחים שלה?" שאלתי את קיילי וג'סיקה כשפגשתי אותן ליד החדר של אנג'לה.
"בפנים" אמרה קיילי. העיניים שלה ושל ג'סיקה עדיין היו אדומות ונפוחות מבכי.
"את תנצחי!" צעק אחיה הקטן של אנג'לה כשהוא,אחיו והוריו הוצאו מהחדר.
"יש לכם שלוש דקות" שמעתי בפעם השנייה היום את המשפט הזה מאוכף השקט.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך