HOLY LOVE דמויות :

18/05/2013 612 צפיות תגובה אחת

ולנטינה :
אני ולנטינה, אני נערה בת 16, יש לי שער חום ועיניים וחומות בהירות,אני נערה צינית שלא מייחסת הרבה למה שקורה סביבי ,אני מקבלת את הכל כמובן מאליו וחושבת שהכל יסתדר בשבילי כמו רוב חיי. אני ילדה עצלנית-ואין בזה שום דבר רע! (: כמו רוב הנערים בגילי אני משתוללת ומתפרעת,אני בן אדם חייכן ושמח,אנשים וחברים שלי מרבים לומר שאני אדם דיי חולמני. לפעמים אני שוכחת את החוקים ומרשה לעצמי לומר דברים שלפעמים לא במקום,לפעמים אני אפילו מאוד מצטערת. אני לומדת בתיכון לאומנויות תקשורת ומדעים: "אורט אבין" . אני ממש לא אוהבת להשקיע בלימודים לכן אני לפעמים נכנסת להרבה תסבוכות ובעיות.
אני ולנטינה ואני הדמות הראשית. חברותיי הטובות ביותר הן לילו, מונה,מוניקה וסוזי אבל לילו אצלי במעמד מיוחד.יש לי קראש דיי רציני על ברונו!אני מייחסת לו הרבה חשיבות בחיי . וכן,אני אומרת הרבה פעמים שאני אוהבת אותו. הקשר שלי עם טובי הוא דיי מורכב…אני מחבבת אותו, אבל,הוא לא ברמה שלי,חוץ מזה הוא המורה שלי לספרות. האקס שלי -לואיס,לא עוזב אותי במנוחה,אפילו לא לדקה אחת, וכל הזמן חוזר על כמה שהוא רוצה אותי חזרה אליו…אמרתי לו להיתגבר אבל הוא לא מוכן!
אמא שלי נמצאת כמעט תמיד בבית אבות עם סבתא שלי,אני לא ממש בקשר טוב איתה.את אבא שלי אני אפילו לא מכירה…ולא אכפת לי,ליאון הוא אח שלי,לפעמים אני נקלעת איתו לבעיות כל-כך רבות, אבל אני תמיד אוהבת אותו! כך שאח שלי הוא בעצם הכל בישבילי.טוב נו…הוא וברונו ;)

לילו :
לילו, בת 16 , שער אדום ועיינים ירוקות,לומדת באותו בית ספר שאני לומדת בו,לילו שלי היא אדם מיוחד! לפעמים אני חושבת שצריך לשכפל מיליון עותקים שלה, היא כל-כך חמודה ונחמדה לכולם!..אולי בגלל זה אנשים מנצלים אותה. לילו היא אדם מאוד חיובי ובעל סבלנות רבה,היא שתקנית רוב הזמן ,לפעמים אני שוכחת שהיא איתי אפילו באותו חדר! הבעייה שלה זה שהיא תמימה מדיי.היא מאמינה לכל שטות ושקר. לילו היא אדם מאוד אמין, היא לא משקרת כמעט אף-פעם. אני מספרת לה את כל הסודות הכמוסים שלי, זה אומר שהיא יודעת עליי הכל ,ואני יודעת עלייה הכל.
לילו היא החברה הכי טובה שלי,אני אוהבת אותה מאוד מאוד! ללילו יש אהבה ראשונה עוד מאז שהיינו ממש קטנות וזה אח שלי ,ליאון. אני מודעת לכך הרבה זמן, ואפילו ניסיתי לשדך בינהם,אבל לילו לא היתה מוכנה, היא ביישנית מאוד. היא פוחדת מאיך שסבא וסבתא שלה יגיבו אם יגלו שהיא יוצאת עם מישהו.לילו גרה אצל סבא וסבתא שלא מאז שההורים שלה עברו תאונת טבע.היא לא מרבה לדבר על ,כך שאני אפילו לא יודעת מה קורה לה.
ללילו יש פוביה ממים, היא לא מוכנה להיכנס למים בשום אופן, לאף אחד אין מושג למה זה קורה לה.

מונה :
מונה,בת 16.5, שער חום בלונדיני ועיינים חומות, לומדת בקלעי, מונה מוכרת כביצ'ית של בית הספר, את מונה הכרתי לפני שנתיים באינטרנט,התחלנו לדבר וגילינו שיש לנו הרבה דברים משותפים ביחד.כגון שהיא גם לא גרה כמעט עם ההורים שלה…
ההורים של מונה התגרשו כשהיא הייתה ממש קטנה,לכן תמיד קיבלה כל מה שרק רצתה.
מונה נודדת בין הורייה ומרבה לא להימצא בבית, אך את ההורים שלה זה לא מדאיג, אמא שלה רוב שעות היום לא נמצאת בבית,היא נשואה והיא נמצאת רוב הזמן אצל גבר אחר. אביה נשוי כבר שלוש פעמים ויש לו משפחה אחרת,כך שמונה לא ממש מעניינת אף אחד מהורייה.
מונה מאוד מפונקת,היא יכולה לפלוט משהו לא נעים על מישהו אבל כלל לא יהיה לה אכפת.
אני אוהבת את מונה כי היא לא שמה פס על העולם,היא חושבת שהיא יכולה לעשות הכל ואף אחד לא יגיד לה אחרת.

סוזי :
סוזי,בת 16,שער חום עיניים חומות,לומדת איתי באותו תיכון.לסוזי תמיד ומעולם היתה בעיית השמנה,היא לא הצליחה לרדת במשקל אף פעם,היא תמיד התביישה בזה שהיא טיפה "שמנה" .תמיד צחקו על המראה שלה,לכן היא חסרת בטחון.סוזי היא חמודה,מתוקה וכנה,אף פעם לא פגעה באיש.סוזי מאוהבת נואשות במישהו שאני לא מכירה,כשאני שואלת אותה היא עונה שהיא לא ברמה שלו ושהיא לא תיהייה איתו בחיים,אף פעם לא ראיתי אותו.
סוזי היא הגדולה מבין שלושת הילדים במשפחתה, כך שתמיד הטילו עלייה לעשות את רוב הפעולות בבית.
לסוזי תמיד היו בעיות בבית,בעיות אלימות ביינה לבין אביה,אך אף פעם לא ראיתי את זה,תמיד הייתי רואה רק את הצלקות והפנסים,זאת עוד סיבה שהיא מתביישת ללכת בבגדים קצרים.

מוניקה :
מוניקה,בת 17, שער בלונדיני עיניים כחולות ירוקות,לומדת באבין גם כן,למוניקה יש את החיים המושלמים היא בת יחידה והיא מקבלת הכל מהורייה, ההורים שלה אוהבים אותה,היא תמיד נראת יפה .היא מתלבשת טוב וכל הבנים נופלים רק מלראות אותה.לפני, היא הייתה חברה של לואיס,וכרגע היא כבר נמצאת בקשר.
מוניקה מאוד מציאותית,אך אופטימית. מוניקה אף פעם לא תעליב אף אחד, לכן כולם כל כך אוהבים אותה והרבה בנות מקנאות בה .אני ומוניקה לא פעם רבנו על חטיפת החבר זו מזו,אך אנחנו יודעות שאף גבר לא שווה ריב עם חברה טובה!

ברונו :
ברונו בן 25,שער חום עיניים חומות,ברונו הוא הקראש הרציני הראשון שלי. את ברונו אני הכרתי במסעדה שחגגו לי בה 14,באותו ערב עלה זמר חדש לשיר,בכל מקרה זה התגלגל הרבה.אני דיי בטוחה שברונו יודע מה הרגשות שלי אליו ,אני מאוד רוצה שהקשר שלנו יצליח ,אבל אח שלי מקשה את זה,אני יודעת שהוא מבוגר ממני כמעט בעשר שנים אבל אני אוהבת אותו כל כך שהאהבה מעוורת אותי!
בינתיים ליאון לא יודע על הקשר שלי איתו,אני שמחה שהוא לא יודע.
ברונו אדם ממש מצחיק,כשאני עצובה תמיד אפשר לסמוך עליו.הוא מתחשב ואכפתי,יש לי עוד מיליון סיבות לכך שאני אוהבת אותו!
הוא קנאי,אני לא יכולה לתאר מה יקרה אם הוא יראה אותי עם מישהו אחר.

לא ידוע לי הרבה על איאן, אני יודעת שהוא בן 34 והוא נראה טוב ! , יש לו עיניים כחולות ושער חום,את איאן הכרתי פעם ראשונה בטיול שלי לצרפת, שם היה לי קטע קצר איתו שנגמר מיד אחרי שחזרתי לארץ.
אותו לא ראתי יותר ,הוא ניסה ליצור איתי קשר דרך רשתות חברתיות,ובטלפון…אבל נתתי לו להבין שאני לא בקטע שלו. מאז אני לא בקשר איתו כבר חודשיים.

טובי,טובי מזכיר לי את דמות הילד הטוב, הוא סך הכל בן 23 והמורה שלי לספרות. ישלו עיניים חומות ושער חום,כל הבנות בכיתה ממש מתות עליו, ודיי ברור למה…הוא מתחשב,מתוק,מקסים וחתיך! וכמו לכל שאר הבנות בכיתה שדלוקות עליו…גם אני נפלתי ביידי הגורל והתאהבתי בו, התחיל קשר בינינו ,אך היינו חייבים להפסיק אותו לאחר שאח שלי גילה על הקשר ורב עם טובי.
מאז אנחנו פשוט נבוכים להיות אחד ליד השני.

ליאון :
ליאון,בן 19, עיניים ירוקות שער חום,סיים את תיכון "חדש",ליאון-אח שלי ,גר איתי באותו הבית,מכיוון וההורים שלי לא נמצאים ליידי אף פעם,הוא זה שלקח את האחריות עליי,הרי יכולתי להגיע לבית יתומים. אני שמחה שיש לי את ליאון,ליאון הוא שטותניק גדול מאוד. לפעמים לליאון יש יציאות שאני פשוט מלהיסתכל עליו מבינה שלטמטום אין סוף!
ליאון מאוד שמרן במה שנוגע בי, הוא לא מרשה לי להיפגש עם בנים בלי רשותו, לרוב אני גם רבה איתו הרבה מאוד פעמים על כך.
אני מבינה שהוא אוהב אותי, אז אני מנסה לעשות כמו שפחות בעיות.
ליאון הוא הייחידי שמרוויח את הכסף בבית,והמשכורת שלו לא תמיד מספיקה כי הוא עובד בתור די-ג'יי, אבל כבר למדנו להיסתפק במועט.

לואיס :
לואיס,בן 17,עיניים כחולות שער חום, לואיס הוא האקס שלי,לואיס ואני לומדים באותו בית ספר והיינו יחד שנתיים,אבל הקשר לא החזיק מעמד עוד אחרי שלואיס פגע בי.לואיס הוא סוג של סקיטרבוי אני סתם ילדה יפה, הבנתי שהקשר בינינו רק הולך ונחלש ואין טעם להחזיקו עוד.
מאז הפרידה שלנו, כ-חודשיים, הוא לא מפסיק להגיד כמה שהוא מצטער ,וכמה שזאת טעות שלו, אמרתי לו להיתגבר אבל הוא פשוט לא מוכן להניח לזה ולא נותן לשחרר זאת.
ללואיס יש בעיות עם ההורים,הוא רב כמעט תמיד עם אבא שלו,ואמא שלו לא נותת לו מנוחה מכך שהוא צריך להיות ממושמע,מסודר,להיראות אחרת,ולהיתנהג אחרת. לואיס הגיע לפני 5 שנים מאנגלייה,ההורים שלו בריטיים אינטיליגנטיים לכן הם לא מרשים לעצמם שלואיס יתנהג ככה,יראה ככה ויסתובב עם האנשים הלא נכונים.


תגובות (1)

תמשיכיי

18/05/2013 13:56
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך