holy love פרק 2

02/06/2013 499 צפיות תגובה אחת

פרק שני:
"אז לאן את רוצה להגיע?" שאל אותי ברונו,"אל תדאג אני ייראה לך את הדרך" אמרתי לו בקול מתחכם של יודעת הכל.
לאחר 10 דקות של נסיעה שקטה עצרנו, "זה עוד טיפונת קדימה" אמרתי לברונו בעודי מחייכת חיוך טיפשי,ברונו חייך אליי חזרה,שוב אותו חיוך מושלם נמתח על פרצופו של ברונו.
"אימאלה!" צעקתי לאחר ששמעתי דפיקות חלשות על חלון רכבו של ברונו.
וזה היה האדם האחרון שאני רציתי לראות, זה היה לואיס.
"זה ידיד שלך?" שאל ברונו בעודו מחייך, "אממ…סוג של…" בינתיים לואיס חיכה מחוץ לרכב.
נישקתי את ברונו על הלחי "תודה" "אין בעד מה" ענה לי חזרה ברונו "פעם הבאה אתה תסיע אותי עד ליעד הסופי" חייכתי והוא חייך אליי חזרה חיוך קטן ומתוק.
יצאתי מהרכב של ברונו במהירות,ניסיתי להיסתלק כמה שיותר מהר לבית סוזי שהיה רק באורך של בית אחד לפני שלואיס יראה אותי, "כמה זמן לא ראיתי אותך!" אמר לי לואיס שכרגע זרק את הסקיידבורד שלו למדרכה,היטטי את ראשי הצידה,חשבתי שוב על ברונו שכבר נסע משם "את לא יודעת כמה התגעגעתי אלייך" אומר לי לואיס שחייך חצי חיוך "כן אהה…" לחשתי לעצמי,"את התחמקת ממני כל החופש?"שאל אותי לואיס ועשה פרצוף טיפשי שגרם לי לגחך, "יש לי להגיע לאנשהו…"ניסיתי למצוא המשך לתירוץ שלי בשביל לואיס שכעת עמד עם רגל אחת מאחורי השנייה.
לרגע חטוף טבעתי בעיניו הכחולות בהירות "אני צריכה ללכת" עניתי ללואיס בשקט, שעדיין עמד שם מסתכל עליי מחייך חיוך טיפשי.
כבר הסתובבתי ללכת כשלואיס תפס את ידי בעדינות,שאפילו הייתה דיי נעימה,הוא התקרב אליי מאחורי גבי, סובב אותי באיטיות,הוא התקרב עם פרצופו לשלי,ידעתי מה עמד לקרות.
כבר הייתי מוכנה לדחוף את לואיס בכוח אחורה,הוא סידר את השיער שלי לצדדים, הוא היתקרב וסגר עיניים ובלי לשים לב בכלל הוא פשוט נישק אותי,לעומת מה שחשבתי…דיי נהנתי מהנשיקה הזאת,אבל דחפתי את לואיס שהיתנגד לאחור,עיניים כחולות הציצו להן,הוא בהה בי ואני נהייתי אדומה והסתכלתי על המדרכה,היו כל כך הרבה דברים במוחי באותו הרגע.
שחכתי לאיפה אני הלכתי בכלל מלכתחילה,עברתי את לואיס ,שעדיין עמד משותק,העפתי מבט אחד אחורה והמשכתי ללכת הביתה,כל הדרך המחשבות צעקו לי במוח


תגובות (1)

יפההה!!!

14/06/2014 12:37
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך