holy love פרק 3 :

02/06/2013 462 צפיות אין תגובות

פרק שלישי:
"את הברזת לי!",שמעתי את קולה של סוזי מעבר לקו הטלפון,היא נשמעה כועסת מאוד,"אני כל כך מצטערת,את לא תאמיני למה שאני אספר לך!"ניסיתי להרגיעה בעודי יושבת על ספת העור הלבנה בסלון שלנו,"אז אני רוצה לשמוע הכל." דרשה ממני סוזי שכבר היתה רגועה יותר.
סיפרתי לה לפרטי פרטים,בדיוק ליאון נכנס לחדר,חששתי שליאון ישמע שאני בעצם מדברת על לואיס ועל המקרה שקרה לי איתו,התחלתי לענות לסוזי רק ב"כן ולא",לדעתי היא כבר קלטה את העיניין,"אהה!" נאנחה סוזי שכבר הבינה את הנידון "כן…" עניתי ,כאשר ליאון נחת על הספה ליידי והדליק את הטלוויזיה הבינונית שלנו שהיתה מולו,הוא שם את ידו מסביב לראשי ,קירב אותי אליו ונשק לי נשיקה רועשת, "טוב תקשיבי סוזי אנחנו נדבר כבר בפעם אחרת",ניתקתי את הטלפון והחזרתי את השפורפרת למקום הקבוע שלה על השידה הלבנה לצד הספה," מה את מתכוונת לעשות עוד היום?" ליאון שאל אותי והעלה פרצוף טיפשי על פניו,"אני לא יודעת…נגמר החופש הגדול, מה אני יכולה לעשות?" עניתי לליאון שידו עדיין היתה מסביב לחייקי, "אולי נראה סרט יחד, מה את אומרת?" "אני חושבת שזה הדבר הכי חכם שאמרת בכל חייך" עניתי לליאון בקול מצחיק וחייכתי אליו, הוא חייך לי חזרה חיוך מצחיק.
"אל תדליקי סרט עדיין,אני הולך להיתקלח במהירות" ליאון אמר לי והלך בהליכה מהירה לעבר המקלחת, אני כמובן לא הקשבתי לו והדלקתי את הסרט מלתעות 2,רציתי קצת לפחד, "אני שומע שאת הדלקת את הסרט!" צעק לי ליאון שכעת כבר היה במקלחת עם מים זורמים, "לא הדלקתי אותו,אני רק בחרתי בסרט" עניתי לליאון ועצרתי מהר את הסרט.
לאחר כשבע דקות ליאון יצא מהמקלחת וכבר ישבתי עם צלחת עמוסה בפופקורן,"אז לא גמרת חצי מייכל תעשייתי של פופקורן עד שיצאתי אהה?" "לא ,חיכיתי לך" עניתי לליאון שהיה במגבת על פלג גופו התחתון שחשף את שריריו, וטיפות מים זלגו מגופו,לרגע חשבתי שיש לי את האח הכי חתיך בעולם.
ליאון נחת ברעש על הספה, הדלקתי את הסרט.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך