שלך, זר לא מוכר- פרק 14

orly360 17/03/2014 780 צפיות תגובה אחת

הוא הציג לי תמונות של שלושה אנשים, שלושתם היו שם, באותו לילה זוועתי, וכעת שלושתם היו מתים.
הוא שאל: "אותם את מזהה?"
" כן"
" אני מבין שגם הם היו שם באותו הלילה"
"נכון"
'לא יכולתי שלא להסתיר את החיוך, רציתי לצחוק ולצרוח מאושר, סוף סוף אני מצליחה סוף סוף אני נוקמת. שלושה נפלו עוד ארבעה נשארו , אני רוצה שהם יסבלו אני רוצה שיכאב להם, אני רוצה שהם יתחרטו על היום שהם נולדו, אני אפילו… '
" שלושה אנשים מתו, שלושה, ואת צוחקת?!"
" אין לך מושג מה אני עברתי בגלל המפלצות האלו, אז תסלח לי שאיני מתנצלת על זה שאני שמחה לאיד"
" אני לא מזלזל במה שעברת אבל רשויות החוק הם אלה שאמונות על ענישת…"
" רשויות החוק לא עשו כלום"
" ואת עשית? "
" לא, אני לא"
" אבל את יודעת מי עשה"
" לא אני לא"
" אל תשקרי לי! "
" אז זו הסיבה שאזקתם אותי, אתה חושב שאני עשיתי את זה?! אני מזכירה לך שמאז שיצאתי מבית החולים אני תקועה במרכז , לא היה לי פנאי להרוג את המפלצות אדם האלה למרות שהייתי מאד רוצה…"
" מה אמרת?"
" שום דבר"
" תראי האנשים האלה מתו בצורה אכזרית, זוכרת את הבחור שראית במסדר הזיהוי? הוא פנה אלינו והודה בכל מה שהוא עשה, הוא נתן לנו שמות , שיחזר את מה שנעשה , בקיצור הוא מת מפחד, שאר החשודים נעדרים ושרון, הבחור שהקפיץ אתכן מנתב"ג, הוא ברח כנראה לחו"ל אנחנו עדיין בודקים את זה ויותר מזה…"
" אז מה אתה רוצה ממני?"
"שתגידי לי מי עושה את זה "
" אני לא יודעת"
" אני לא קונה את זה"
" זכותך"
" את יודעת שאני יכול להאשים אותך כרגע ברצח, העלמת עדויות, שיתוף פעולה, כל דבר ולהשאיר אותך בנווה תרצה"
" על סמך מה? אני לא עשיתי כלום"
" אין לאף אחד אחר אינטרס לפגוע בהם"
" את זה אתה צריך לוודא איתם"
" זה ברור שאת מסתירה משהו, על מי את מחפה!, את באמת מוכנה לשבת במאסר בשביל… "
" האמת הייתי מוכנה להרבה יותר, הייתי מוכנה להרוג אותם בעצמי, לשמוע אותם צועקים! להעניש אותם על מה שהם עשו לי, אתה יודע מה! אני מוכנה להודות, אני עשיתי את זה, הנה חסכתי לך, לא צריך ראיות לא צריך כלום… אני , אני! תאשים אותי, תעניש אותי, תהרוג אותי גם ככה אני שבורה, חצויה עד שכול הסיפור הזה יגמר, עד שהחיות האלה יענשו רק אז…"

הנייד של החוקר צלצל.
" ביקשתי לא להפריע לי עכשיו! "
" …."
" מה?!, מתי? איך? "
"…."
" טוב אני מגיע "
" תקשיבי" הוא פנה אלי: " מצאנו עוד גופות "
"ברוך השם"
" את לא שפויה"
" אפשר להתווכח על זה"
" אין לי עוד זמן לבזבז, קחו אותה עכשיו לנווה תרצה, אני יוצא לזירת הפשע "


תגובות (1)

מושלםםם

17/03/2014 16:53
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך