AnotherDisappointedWriter
נכון מצחיק?...חחחחחחחחחח זה מה שקרה באמת...
ותגיבו תגיבו תגיבו!

כתם – חתולה קטנה, כיף גדול! פרק – 3 – זריקה, עיקור, וצרות אחרות…

AnotherDisappointedWriter 11/07/2013 662 צפיות 3 תגובות
נכון מצחיק?...חחחחחחחחחח זה מה שקרה באמת...
ותגיבו תגיבו תגיבו!

שלום, זאת שוב אני, כתם! נכון שבפעם הקודמת אמרתי לכם שהמשפחה שלי מתלבטת אם לאמץ אותי?מיאו! בטח שזוכרים! אז יש לי חדשות מרעישות ומרגשות: הם החליטו לאמץ אותי! אבל לכל דבר יש מחיר, והמחיר שאני הייתי צריכה לשלם הוא שישימו לי קולר… מיאו, מעצבן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אבל מאז עברו כמה חודשים, ועכשיו אני בת חצי שנה. כן, כן, ברור שהתרגלתי לקולר שלי,התרגלתי תוך יום! אבל הקולר הוא כלום לעומת מה שקרה לי היום…
היום – עשו – לי – עיקור – !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ה – צ – י – ל – ו – !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הי, רגע, זה מסביר למה ראיתי בבית מין כלוב מוזר כזה ממתכת…
זה היה הכלוב שבו לקחו אותי לווטרינר כדי שיעקר אותי אחרי שהתחלתי להתייחם (ליהיות מיוחמת – לרצות למצוא חתול ו… אתם יודעים, להביא גורים לעולם…). שמו אותי בכלוב הזה,לקחו אותי לוטרינר,והיו צריכים לתת לי זריקת הרדמה. אבל אני לא רציתי. כנראה שהכלוב הזה נועד למצבים כאלה, כי הוטרינר, ברוב חוצפתו, משך לאט לאט בידית קטנה שהייתה מחוברת לכלוב, וכמו בקסם הכלוב הלך וקטן, עד שבסוף לא יכולתי לזוז. מיאו! הוטרינר נתן לי את הזריקה.כואב! תוך רגע הרגשתי סחרחורת, התעלפתי,ו… כנראה שצנחתי לרצפת הכלוב, כי כשהתעוררתי מצאתי את עצמי בתנוחה מאוד מוזרה, ברצפה בכלוב שלי…
לא הבנתי למה אני רואה כל דבר מסתובב סביבי,ולמה לעזאזל ראיתי מולי שני וטרינרים אותו הדבר במקום אחד…בכל מקרה,עכשיו אני בבית סוף סוף. המשפחה שלי רוצה לבדוק אם אני בסדר או שעדיין מתנהגת כמו שיכורה ומומלץ להשאיר אותי בכלוב כדי שלא אפגע בעצמי\אפול במדרגות…
טוב, בוא ניראה איך הולכים… אני מתחילה לצאת מהכלוב… רגל ימין קדמית קדימה, רגל שמאל קדמית קדימה,ושתי רגלים אחוריות לצד ימין… רגע, מה?! אוף אני עדיין מסוחררת… מיאו, עכשיו אני צריכה לבלות את הלילה בכלוב המעצבן הזה!!!!!!!!!!!!!! נו, טוב, קודם כול הביטחון שלי…
נתראה מחר…………………….. *נחירות*……………….


תגובות (3)

נו יאללה להגיב גם אם אני חדשה!!!

12/07/2013 14:19

חמוד חמוד מאד!!!!
CATMIO

13/07/2013 04:50

תודה!

16/07/2013 01:25
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך