Bloddy bomb
מקווה שאהבתם

MORENA DE MI CORAZON פרק 1

Bloddy bomb 22/08/2019 441 צפיות אין תגובות
מקווה שאהבתם

מריה חסוס הנקראת בפי כולם " מריצוי" מתפקדת כחדרנית חרוצה וטובה שעובדת בבית המלון. היא גרה באזור מופרד ובלתי מוכר הנקרא " אקווה דולסה" והיא דואגת לקנות תרופות לאמה החולה.
למעשה , היא צריכה לשמוח שהחיים שלה נראים מושלמים לכאורה, מה שבעינייה זה לעבוד קשה בשביל להביא כסף הביתה נראה בפני האחרים פשוט וקל מאוד.
מריה חסוס קמפוזנו, עובדת קשה כל היום עד הלילה כדי לכלכל את אמה החולה , שמתעקשת שהיא לא תעזוב את העבודה כי היא זקוקה לכסף הזה נואשות.
היא בחורה יפהפייה בעלת לב נדיר שאי אפשר למצוא באף מקום אחר.
בצד השני של מקסיקו , קצת לא רחוק מאקווה דולסה , במקום שנראה בוקה דל מאר חי לו המליונר מרסלו ריבה דה קסטל שיש לו קידום תיירות , מה שהופך אותו לאתר מאוד פופלארי בתחום מטוסי הסילון כאחד מהיעדים המועדפים. במקום הזה שיש לו אחוזה מרשימה, שגר בסמוך למשפחתו, המורכבת מ: אוריאנה, אשתו, אישה מעודנת ודואגת לשמה הטוב של משפחתו, טיאגו, הבכור, שהיה טייס תעופה והוא ראה את חלומותיו קטועים על ידי תאונה איומה שהשאירה אותו עיוור ובו איבד את אשתו, ולכן הוא הפך את תשוקתו לפסנתר.
אדריאן עוקב אחריו, נאמן לאביו בעסקים, במטרה להיות הוא שמחליף אותו.
הצעירה ביותר היא ניקול, ילדה חסרת דאגות וחסרת אחריות, שלא עושה דבר מלבד להשתעשע בלי להתייחס לחיים ברצינות.
מצד שני, לאדריאן יש חיזור עם קונסטנזה בריז, אליה הוא מבקש נישואין בארוחת ערב משפחתית, מה שמפתיע את כולם, בעיקר את הילדה, שמרגישה שמחה ממש כמו אמה, פאולינה השאפתנית, שמאמינה שהוא סוף סוף הצליח השיג את מטרתו וכעת ייהנה מהונו של הריבה דה קסטל, תוך ניצול העובדה שאיש אינו יודע שהיא ובתה הרוסות.
המצב לא קל עבור מריצוי, שבנוסף לחשוש שהרברטו ישתחרר לחפש אותה, איבד את מקום עבודתה ואף אחד לא רוצה להשתמש בה, מלבד העימותים שיש לה עם דנילו, שמעז להעביר אותה ממנה למרות התערבותה של יולנדה, שלפני המצב מחליטה לעזור לילדה ומתקשרת עם חברתה הוותיקה, סרינה, אותה היא מבקשת לעזור ליתומה למצוא עבודה, מכיוון שהיא צריכה לעזוב את אגואה דולסה בהקדם האפשרי.
כך, הנערה עוזבת את עיר הולדתה והולכת לבוקה דל מאר, שם סרינה מציגה אותה בפני מרסלו, שיודעת שהילדה היא בעלת השכלה באוניברסיטה, מחליטה להשתמש בה, אם כי היא מעוניינת להעמיד אותה במבחן ולשם כך היא מפקידה אותה להיות רחוקה מטיאגו, שיש לה הרגשה שקונסטנצה אינה הילדה שמתאימה לאחיה, שמנסה להסביר סיבה, אבל הוא אובססיבי לבחורה והשימוש במעמד של שכנו, מפיל כמה דברים על האדמה כדי שהוא יאסוף אותם וייהנה לראות אותו מבולבל.
הם מגלים על ידי סרינה, עוזרת הבית הנאמנה, המגנה יתר על המידה על טיאגו ויודעת שמאז שהיו ילדים אדריאן תמיד התמרמר.
העיוור פוגש את מריצוי, שנדהמת מיופיו של הילד כמו גם מהתלהבותו, מכיוון שהוא עיוור לוקח את חייו עם הרבה פילוסופיה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך