Bloddy bomb
תהנו

morena de mi corazon פרק 3

Bloddy bomb 26/08/2019 436 צפיות אין תגובות
תהנו

אדריאן עמד כשניסה להבין מה קורה בין מריצוי לטיאגו , אין לשניהם מה למצוא אחד אצל השנייה. טיאגו קם ממקומו כי לא היה נעים בגלל מריצוי, שהתחילה להסמיק בכל פעם שהוא הפנה אליה את מבטו.
אם אדריאן רצה משהו , הוא לא יעצור עד אשר הוא ישיג אותו לחלוטין.
" תתרחק ממנה או שאתה תכיר אותי באמת!" קרא אדריאן לעבר טיאגו, שיבין בכוח שאין לו שום סיכוי עם מריצוי.
" היא ניסתה לנחם אותי." אמר טיאגו בתמימות בלי לדעת שאחיו אדריאן חושב שהוא רוצה את מריצוי , למרות העובדה שאדריאן הוא הבכור במשפחה לא מנע ממנו לעורר שעוריות שכאלה על מנת להגיד שטיאגו תפס את מקומו מאז שנפצע קשה.
" אני חושבת שאחזור לעבוד." אמרה מריצוי כמעט בקול בלתי נשמע , היא נאנחה והיא רצתה להימנע מריב עם אדריאן .
" שלא תחשוב שאתן לך תענוג בכך שתיקח את מה ששלי." אמר אדריאן באיום והתקרב אל טיאגו במטרה שלא יעז להתקרב למריצוי.
טיאגו התרחק משם ככל שהוא היה יכול , אדריאן סימן לו באצבעו שהוא יקבל מלחמה אם הוא ימשיך להתקרב אל מריצוי, טיאגו לא התכוון לוותר משום שעם אדריאן או בלעדיו, הוא ינסה לחפש כל הזדמנות כדי לנסות להשלים את מה שנפסק באמצע הרגע הקסום בינו לבין מריצוי.
" לך יש מחויבת אחרת, אתה מאורס לקוסטנסה . או שמא אני טועה במה שאני אומר?" קרא טיאגו בחיוך חמוץ והפנה את מבטו לעבר מריה חסוס שהתבוננה בו ושתקה כמה דקות אחדות לאחר מכן.
" נכון . אני מאורס לה וכרגע אנחנו בהכנות האחרונות שלפני החתונה , אבל בוא אני אומר לך משהו, אני לא באמת אוהב את קוסנטסה ." קרא אדריאן לאחר שהרהר מה להשיב לטיאגו , שהביט בו ולא האמין לשום מילה שיוצאת מהפה שלו.
" אני יודע מה התוכנית שלך , אתה מאורס לקוסנטסה לא בגלל שאתה אוהב אותה אלא בגלל היותך שאפתן גדול." גילה טיאגו כשהוא ראה את אדריאן מלא שנאה כלפיו. הוא לא הבין למה הוא שונא אותו כל כך.
" זה כן , זה בגלל שאני רוצה להיות היורש היחיד אחרי שאבי יפרוש ויחליט מי מבין שנינו מתאים לנהל את העסק שלו , כמובן של מטוסי הסילון היוקרתיים אחרי שהוא ילך לעולמו." קרא אדריאן בחיוך יהיר וראה שטיאגו מתחיל לרעוד , אין לו מושג איך להתמודד עם המושג שהוא יהיה היורש הגדול שיזכה בהונה של משפחת ריבה דה קסטל.
" אתה לא תהיה , אם תמשיך לשחק באש אתה מהר מאוד תגלה שאתה הולך לאבד הכול בגלל האובססיה ההרסנית שיש לך לגבי נשים וכסף." צרח עליו טיאגו למרות שלא רצה להגיע לתגרת ידיים אלימה ומיותרת ביניהם.
מריה חסוס לא רצתה שהם יריבו ביניהם , והיא לא התכוונה להתערב בכלל . כשסרינה הופיעה פתאום משום מקום, היא חשבה שטיאגו ואדריאן רבים על מריה חסוס , שרק עמדה ולא עשתה כלום כי היא הבחינה שהמתח בין האחים רק הולך וגדל עם כל יום נוסף שעובר.
" אני יכולה לשאול מה זה אמור להביע. מה הסקנדל הזה שעוררת כאן בין שני האחים?" קראה סרינה בתוקף והביטה על מריה חסוס במבט חמור סבר.
"אני רוצה תשובה עכשיו, בבקשה יאללה תתחילי לדבר." שאגה בזעם וקולה הטיל עליה פחד גדול.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך