zohar_1D
אז ככה יש 10 דמויות ויהיה מאוד קשה לראות את כול נקודות המבט אז אני אשתדל מקווה שאהבתן
מואעה :* ^______________^

Never let you go -פרק 1

zohar_1D 15/03/2013 704 צפיות 13 תגובות
אז ככה יש 10 דמויות ויהיה מאוד קשה לראות את כול נקודות המבט אז אני אשתדל מקווה שאהבתן
מואעה :* ^______________^

אז זה הסיפור לדיירקשניות מקווה שתיהנו : )

הם שוב משתגעים על הבמה חשבתי לעצמי , הסרתי את משקפיי השמש שהסתירו את זהותי והסתכלתי על אביה "תראי את הארי " אני מצביעה עליו צוחקת ואביה מצטרפת אליי בצחקוקים בלתי נשלטים "כן תמיד הוא אהב לרקוד בלט " היא מחייכת אליי והחיוך שלה כול כך מזכיר את החיוך של הארי .
" אפשר לשבת כאן פשוט כול המעריצות למטה משגעות אי אפשר לשמוע אותם ככה " אומרת לי נערה אחת " כן ,בטח שבי " אני מחייכת אליה ומפנה לה מקום , כמובן שדאגתי להסתיר את פני אני לא צריכה שעוד מעריצה משוגעת תזהה אותי ותרדוף אחרי .
" אני ליאור היי " הנערה מציגה את עצמה " אני זוהר וזאת חברה שלי אביה " דאגתי לא לערב שמות משפחה " אז יש לך פייב ?" אני שואלת סקרנית " אין לי פייב אני פה עם אחותי וחברות שלה הם נמצאות שורה 42 כניסה ב' אבל אני מעדיפה את הקול של ליאם הוא ממש ..מרגיע " ליאם הא ? חשבתי לעצמי בטח עוד מעריצה בת 14 " בת כמה את ? " ליאור מחייכת " אני בחקירה או משהו ? " אני צוחקת אני די מחבבת אותה " 18 " היא מחייכת .
ההופעה נגמרה ואני ואביה מארגנות את הדברים שלנו , אני רואה ילדות בוכות מתקרבות לליאור " הם גנבו לנו את הכרטיסים ל מאחרי הקלעים אני לא מאמינה !" אומרת בעצב אחת הילדות , אני מסתכלת על אביה ומרמזת לה בעזרת העיניים " את מבינה שאנחנו יכולות לעזור להן נכון ? " היא מסתכלת עליי במבט כועס " נו טוב אבל תעשי את זה בשקט שהמעריצות לא יזהו אותנו " היא מורידה את המשקפיים ומסתכלת במבט חשוד על כולם ומנסה להתחמק בשקט .
הורדתי את המשקפיים ואת הכובע " היי ליאור אני לא הצגתי את עצמי אני זוהר , זוהר פיין " הילדות הקטנות קפאו במקום מרוב פחד " אז? " אני מחייכת " אז אני יכולה להכניס אתכן למאחורי הקלעים " ליאור מחליפה מבטים אם אחת הבנות " אוקי אנחנו נבוא " .
התקדמנו לעבר הבמה עברנו בין הכיסאות " הם איתי זה בסדר " אמרתי לשומרים שחסמו את הדרך , הם פינו לנו את הדרך " אחרי " אני מחייכת פתחתי את הדלת " היי אח מה קורה " אני מחבקת את ליאם ששותה מבקבוק המים שלו " הבאתי לך כמה מעריצות אז תתנהג יפה " ליאם מחייך " אוקי " הכנסתי את הילדות הקטנות ומיד כול הבנים קפצו אליהם לחבק אותם ולחתום להם " את באה ?" אני מזמינה את ליאור להיכנס , ליאור נכנסת ואני סוגרת את הדלת " תכירי זה אח שלי ליאם " אני מציגה את ליאם שעסוק בחתימות " כן היי " הוא אומר אפילו בלי להסתכל " זאת ליאור תכיר " הפעם הוא מסתכל מחייך " היי אני ליאם נעים להכיר " .
אחרי שהבנים התארגנו לצאת הביתה וליאור באה אליי ואל אביה להודות לנו " תודה אתן ממש מדהימות " אני מחייכת ולוקחת את הטלפון שבידה " זה המספר שלי תתקשרי אליי אני באמת מחבבת אתך " ליאור חייכה בחזרה והלכה , " מה זה היה ?! " אביה שואלת " מה הבעיה אסור לי להכיר אנשים חדשים וחוץ מזה היא ממש חמודה " .
כולם התקדמו לרכב וליאם לחש לי לבוא רגע " רצית משהו ? " אני שואלת ממש עייפה " כן את המספר טלפון של החברה שלך " אני נותן לו אגרוף קטן על הכתף " הייתה מת " הוא צוחק " אוקי אוקי לא צריך …אני אשיג אותו לבד " הוא רץ דוחף את כולם " זה לא פייר אתה רץ יותר מהר " אני צועקת עליו בזמן שאני מנסה לתפוס אותו " נה נה בנהנה " הוא צועק לעברי " ועוד אומרים שאני האחות הקטנה "

-המשך יבוא


תגובות (13)

תמשיכיייייי ואני יכולה להיות עם האזה??

15/03/2013 12:35

אני יכולה להיות עם זאין??

15/03/2013 12:41

סורי אבל יש לכול הבנים חברות (-:

15/03/2013 13:00

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

15/03/2013 13:49

תמשיכיייייייי זה מושלםםםםםםםםםםםם יאייי אני אביה סטיילס חחחחחחחחחח כול כך הולם אותי חחחחחחחחחחחח
תמשיכייי לאב יו ❤❤

15/03/2013 13:51

אעאעאעאעאע אביה נהיה קרובות שמפחה
תמשיכיייייייייייייייייייייי
ומתי אני מגיעה?

15/03/2013 14:06

משפחה**

15/03/2013 14:06

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אני והארי האחים הכי הכי שיש ;-)
ותמשיכייייי אני מאוהבת בסיפוררר

15/03/2013 14:12

וואו זה ממש יפה ובאסה שאני לא יכולה להשתתף ):
אבל תמשיכי זה מושלם P:

15/03/2013 14:18

מושלם!!! תמשיכי דחוף!!!!! :)

15/03/2013 14:35

חח תמשייכייי!!

16/03/2013 01:55

חח לקח לי עכשיו 20 דקות למצוא את הסיפור…. ומתברר שהוא היה לי מול העניים כל הזמן!!! >___________

16/03/2013 02:13

ייאאאי איזה כיף שאתן אוהבות :) ואל תדאגו בסוף כולם היו בסיפור אבל אי אפשר להכניס את כול הדמויות בפרק אחד זה מבלבל אבל בסוף כולם היו בסיפור :)

16/03/2013 07:34
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך