jewish_mermaid
זה אמור להיות ההתחלה של משהו, עוד לא ברור מה, מה גם שאני גרוע בבדיית שמות. אז אני צריך איכשהו למצוא שמות נורמלי.

shadows-הקדמה

jewish_mermaid 30/09/2015 853 צפיות תגובה אחת
זה אמור להיות ההתחלה של משהו, עוד לא ברור מה, מה גם שאני גרוע בבדיית שמות. אז אני צריך איכשהו למצוא שמות נורמלי.

תראו אותם, אותו ואותה. הזוג המושלם. הנסיך והנסיכה, האביר והעלמה, החיה והיפה, בן האלים ו.. והמלאך. הו, איזה מין סוג של מלאך. 8 ביליון אנשים יש בעולם הזה, 8 בליון פרצופים. 8 בליון אפים, 8 בליון פיות, 16 בליון עיניים. אבל כמעט ואף אחד מהם לא משתווה לחיוך הזה, במדינה הזאת, בעיר הזאת, ברחוב הזה. כי בנות יפות יש בכל מקום, אבל מלאכיות קצת קשה יותר למצוא. אך, אם רק יכולתי להיות במקומו, ללטף את שערה, לחבק אותה כשקשה… אבל לא, לא אני, סדרי העולם לא מאפשרים זאת. כך העולם עובד. בנות האדם הופכות את בני האדם למאושרים, המלאכיות הופכות את בני האנוש למלאכים, ויצורים כמוני רק מסתכלים על כולם ולא יודעים מה זאת אהבה.

אני משער שחלק מכם שעוד מקשיבים שלי שמחים בשבילם, חלק מכם עצובים בשבילי וחלקכם רק שואלים מתי כל הקיטש הזה יגמר. אבל כך נראים החיים שלי, סופת רגשות שנמשכת ונמשכת ולעולם לא עוצרת, קצת שמחה, קצת עצב, קצת שעמום והרבה בדידות מבושלים בשמן חם עד שמקבלים גוון אחיד. הנשים הכי מדהימות בכל העולמות, הג'וקר של עולם האהבה, שמתאימות תאורטית לכל אחד. ואני נועדתי להיות כל כך קרוב, וברגע אחד להתרחק לנצח. כולנו נועדנו, אנחנו, הידידים הנצחיים.

באגדות הראשונות של בני האדם אנחנו נקראים "מלאכים שומרים", הרומאים קראו לנו קופידון והיוונים חשבו שאנחנו שליחי אפרודיתה. אבל בשביל רוב בני האדם, אנחנו ידועים בתור הצללים, אחד מאיתנו נקרא shadow או בקיצור שד. השדים הם בני אדם שקיבלו… יכולות. כוחות נפש מיוחדים ומטרה אחת: להגן על המלאכיות, ולדאוג שימצאו אהבה. נועדנו להתיידד עם בני האדם המושלמים בתבל שלעולם לא יתאהבו בנו. נוצרנו כדי להיות בודדים לעד. לא פלא שבתקופה האחרונה הרבה שדים משתגעים, משתמשים ביכולות שלהם כדי להרוס ולפגוע.

יש סיפורים, אגדות רחוקות על מלאכיות שהתאהבו בשדים, אבל כבר אף אחד לא מאמין להם. גם אני לא האמנתי בהן עד שזה קרה, עד שלי זה קרה.

קוראים לי דים אונרי, וזה הסיפור שלי.


תגובות (1)

יש פוטנציאל ברעיון הזה. כתבת אותו קצת בצורה אוטומטית כזאת. כאילו "דים אונרי" (אגב מאוד אהבתי את השם) קורא מדף כשהוא מספר את הסיפור שלו. מאוד אהבתי את הרעיון ואת העלילה. אני אשמח שתמשיך ואמשיך להעקוב.
bjaui6, out.

30/09/2015 23:15
סיפורים נוספים שיעניינו אותך