super girl-פרק 2

Mystery 18/07/2012 652 צפיות תגובה אחת

לאחר השיחה עם המנהלת עליתי לחדר והסתגרתי עד שהדר בא והתפרץ עלי "אלינוי! מה קרה שם? ראיתי את המנהלת יוצאת זעופה וכועסת, מה קרה? מה עשית? על מה היא דיברה איתך? איך את-"
"הדר, די! אתה לא רואה שאני במצב שאתה לא יכול להציק לי?" צעקתי.
"אז הנה: את. ספרי. לי." התחכם.
"טוב, אז ככה היא שאלה בדרך עקיפה על הכוח שלי, אולי היא יודעת עליו משהו? הדר אנחנו חייבים לברר מה היא יודעת!"
"יש לי תוכנית" אמר במסתוריות.

לאחר כבוי האורות הדר בא לחדר שלי ועלינו ביחד לגג של בית היתומים. הייתה לי בראש שאלה שהציקה לי וערפלה לי את הראש ממחשבות. "הדר אני יכולה לשאול אותך משהו?" היססתי
"אלינוי, זה כבר אמור להיות ברור את יכולה לשאול אותי כל מה שבא לך, את יודעת" אמר
"רצית לשאול אותך אם אתה…אני חושבת ש…אולי אתה?" גמגמתי.
"לעניין אלינוי" דחק בי.
"אני חושבת שאתה א… אני אוהבת אותך" התקבצתי מפחד, לידו אני מאוד פגיעה, אך הוא הושט את ידו ואחז את ידי והתקרב אלי,ולחש "גם אני". הרגשתי באותו הרגע שירדה לי אבן מהלב. הייתה שתיקה קצרה ואז ראינו את המנהלת יוצאת מבית היתומים, ומיד קפצנו על ההזדמנות ופגשנו אותה בחנייה.
"או, ילדים מה אתם עושים בחוץ בשעה מאוחרת כזאת?" אמרה בתמימות.
"איך את יודעת על הכוח שלי?" שאלתי ישירות.
"אני לא יכולה לספר לך!" אמרה וזרקה על הרצפה משהו, אחרי שהיא זרקה את הדבר אני לא זוכרת מה קרה אבל התעוררתי במיטה שלי בחדר.

"הדר אתה זוכר מה קרה?" שאלתי
"לא, אני זוכר בדיוק כמוך.."
"אנחנו חייבים לברר מי יודע על הכוח שלי וכמה הוא יודע."
"כן אבל גם אנחנו לא בדיוק יודעים על הכוח שלך, חוץ מזה שאת יודעת לשלוט ברגשות ומחשבות, ולשלוח את עצמך לכל מקום"
"הדר תגיד לי איך זה שאתה תמיד בוטח בי כל כך על אף שאתה יודע מה אני יכולה לעשות לך?
"כי אני יודע שאת אוהבת אותי כמו משפחה-"
"טעות! כמו חבר אמיתי שאני אוהבת מאוד!" חייכתי.
"גם אני" חייך אליי.


תגובות (1)

תמשיכי

18/07/2012 14:10
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך