The Dark Princess/ chpter 1/

03/02/2015 593 צפיות אין תגובות

"הולי שיט!" אמרתי ודפקתי על הטלפון שראיתי את השעה המכוונת -9:50- אני מאחרת לקורס,כמו תמיד,יום שני של איחורים,מה הם דופקים את הקורס המזדיין הזה,קמתי עם כאב ראש מטורף אחרי הפיצוץ אלכוהול ששתיתי אתמול בלילה,שמתי סקיני צמוד עם נעלי העבודה שלי שאני תמיד נועלת,סריג פשוט לבן,אספתי את התיק שלי ועפתי לקורס.
"שלום גברת,למה האיחור הזה?" המרצה שאל וכל תלמידי הקורס הסתכלו עליי.
"לא התעוררתי"אמרתי בחיוך מבויש.
"בן זונה,תמיד הוא מביך אותי ככה…!" מילמלתי לעצמי.
"הוו עלם צעיר,הגעת.." המרצה אמר לאחר שנפתחה הדלת.
הסתכלתי עליו, הוא הסתכל עליי,פתאום נעלם לי הכאב ראש, הרגשתי טוב עם כניסתו לקורס,ואני בכלל לא מכירה אותו.
הוא היה מדהים,עיינים חומות מלאות,זיפים מסודרים,חולצה מכופתרת בהירה,ממותגת,שעון יוקרתי וגדול,היה לו ריח כובש,מה יש לי?
הצלצול קטע את המחשבות שלי והקורס נגמר,יופי,באתי לרבע שעה.
אספתי את דבריי וקמתי מהמקום,הוא התנגש בי במהירות שעיניו היו תקועות בניידו והוא רץ לחוץ הכיתה.
"התאהבת?" לפתע ג'ואן הגיחה מהאוויר.
"כן בטח" אמרתי,גילגלתי את עייני בציניות.
"עוד לא הגיע הבחור שגרם לך להתאהב אה ג'ולי?" היא שאלה והסתכלה עליי בעיינים מלאות וחומות.
"לבנתיים לא." אמרתי באדישות יתר.
"תראי כמה את יפה,עם השיער הבהיר,העיניים הכחולות והשפתיים המלאות,מבוקשו של כל גבר!" היא אמרה,ואני..אני רק הסמקתי.
"את רק חושבת.. " אמרתי,היא לא באמת מכירה את הפנימיות שלי,כמה שאני קשה,מתוסבכת ולא מובנת.
"אני מאחרת לראיון עבודה,נדבר." אמרתי ורצתי לכיוון המונית הראשונה שראיתי.
"שדרת ווד 54 בבקשה" אמרתי בחיוך.
"הגענו מתוקה " הוא אמר,והחזיר לי עודף.ירדתי מהמונית לכיוון המשרד,זה היה בניין בן 15 קומות לפחות,פשוט ענקי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך