♣ סוליטר עכביש ♣
כן...
אני יודעת שזה קצר ואולי קצת משעמם.. ><
זו כמו הקדמה כזו... או רקע לסיפור...
אני ממש לא יודעת לאיזה ז'אנר הוא מתאים אז בינתיים הוא ב 'סיפורים בהמשכים'.

אני אשמח לראות תגובות, הערות והארות D:

The Master's Duty | הקדמה (?)

כן...
אני יודעת שזה קצר ואולי קצת משעמם.. ><
זו כמו הקדמה כזו... או רקע לסיפור...
אני ממש לא יודעת לאיזה ז'אנר הוא מתאים אז בינתיים הוא ב 'סיפורים בהמשכים'.

אני אשמח לראות תגובות, הערות והארות D:

-במקום כל שהוא, ביער, הרחק הרחק מפה…-

"אנחנו מתחילים את המשימה הבאה שלנו… מחר נגיע לעיר-"
"לא!!!" קטעתי "אני לא אסכים לקחת חלק בזה יותר!"
"מה?! איך את מעזה?"
"נמאס לי!!! אני לא אמשיך בזה! אתה הגזמת!"
"ככה את מדברת אל המאסטר שלך?! אסור לך לסרב!!!" כעס
"תפסיק את זה! אתה השתנת…!"

הוא כעס, הוא התקדם קדימה, מחזיק בחרבותיו החדות. "עכשיו תקבלי את מה שמגיע לך!!!" צעק. הוא הרים את ידו במהירות. השמש האירה על החרב. החרב נצצה באור יקרות, אך זהו אור המגואל בדם. בדם של חפים מפשע.
"לא!!!" צעקתי. הוא חתך את בשרי עם חרבו. נפלתי ארצה, הרגשתי משהו חם בבגדיי. ידעתי כי נפצעתי. כאשר הכאב השתלט על גופי, נפלתי ארצה. שכבתי שם… בתוך שלולית דם נוזלית וסמיכה…
————————————————————————————————

שבוע.
שבוע לגסוס באמצע היער…
והמאסטר…
הלך להמשיך בדרכו הנתעבת. הלך להמשיך את תכנוניו. לא אשקוט ולא אנוח עד שאצליח לעצור בעדו. עשיתי זאת במשך שנים, עשר שנים.
עשר שנים שהלכתי בדרכו, שעזרתי לו, שהייתי לצדו. עשר שנים שלחמתי לצדו, שהאמנתי בו, שהגנתי עליו. היינו צוות, צוות מצליח. לא היה אדם שאזר אומץ ובא נגדנו. כולם פחדו מאתנו. ולמה?
כי נבזיים היינו. לא פחדנו מהתוצאות, פחדו מאתנו. באכזריות הרסנו ערים, הרסנו חיים. משפחות עומדות ובוכות, ואנו צוחקים.
במשך הזמן גייסנו עוד ועוד לוחמים שילחמו לצדנו. הוא היה אכזר כלפיהם. הם הפכו לשפוטים שלו, עיוורים. הם היו כמוני פעם.
אך עכשיו פקחתי את עיניי… אנסה להתאושש… ואז…

אתחיל את המסע שלי שמטרתו-
להביס אותו!!!


תגובות (6)

מגניב!

07/10/2013 13:14

סול היקרה,אנא ממך הפסיקי לרשם סימני שאלה,אני מבין שאת לא בטוחה אם זו הקדמה או לא.
ויאללה תמשיכי! ואל תשכחי את קאקאשי-סנסיי!

07/10/2013 13:36

נשמע נחמד ^~^

07/10/2013 13:38

תודה לכולם! D:

מאקס היקר,
אני אמשיך לכתוב סימניי שאלה, אז אני לא בטוחה.. מה נעשה? ככה זה תמיד יהיה אצלי בפרקים הראשונים.
חוץ מזה, אתה מכיר אותי. סימניי שאלה נמצאים אצלי בשימוש יומי.
אז… אני יאללה ממשיכה! ואני אנסה לא לשכוח את קאקאשי-סנסיי!

07/10/2013 13:46

קאשקאשי סנסיי!

08/10/2013 04:18

המשך!!!!!!

08/10/2013 06:14
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך