♣ סוליטר עכביש ♣
קודם כל,
תודה רבה למאקס שעזר לי לכתוב את הקרב!!! והווו!!!
(או יותר נכון, כתב את הקרב. בלעדיו הפרק היה עולה בעוד יותר משבועיים!)
*מכיאות כפיים*

אז מה קרה לנו עד עכשיו? קלסטינה, טרוי, כמה תושבים וכמה חולים מתו! וגם- על ספייקס יש דם!!! O:
אאוץ'!!!
חחח
נ.ב-
קוראים!!!
מה קורה?! D:

The Master's Duty | פרק 9

קודם כל,
תודה רבה למאקס שעזר לי לכתוב את הקרב!!! והווו!!!
(או יותר נכון, כתב את הקרב. בלעדיו הפרק היה עולה בעוד יותר משבועיים!)
*מכיאות כפיים*

אז מה קרה לנו עד עכשיו? קלסטינה, טרוי, כמה תושבים וכמה חולים מתו! וגם- על ספייקס יש דם!!! O:
אאוץ'!!!
חחח
נ.ב-
קוראים!!!
מה קורה?! D:

פרק 9:

קליאו הייתה בדרכה לעיר. היא לא ידעה על הטרור שהיא הולכת לחוות. היא הלכה בדשא הירוק והרך. הוא היה ירוק בהיר, יפה ומרגיע. סביבה היו פרחים ורודים ובהירים על עליי כותרת גדולים. כל השדה היה מלא בריח ורדים מתוק. העכביש הקטן (בהגזמה, הוא היה גדול יחסית) מצא זמן לשחק עם הפרפרים הצבעוניים. קליאו תכננה להגיע לעיר ולאכול תפוח אדום כדם ומתוק כסוכרייה. חבל שהיא לא ידעה שהיא לא תזכה לאכול מן התפוח כאשר תגיע לעיר. קליאו המשיכה ללכת על השביל הגיעה לעיר.

כאשר היא נכנסה לעיר היא ראתה איש לבוש שריון כסוף אשר לא בהק במיוחד. הוא רדף אחריי התושבים במבט פסיכופתי ומפחיד. הוא נראה מאיים מאוד.
קליאו התקרבה לכיוונו.
"היי! אתה!!!" קראה "אז אתה אחראי לטרור כאן?!" שאלה קליאו והניחה יד על חרבה.
"מה עם כן?" שאל בקול פסיכותי,עיניו נעצמו ונפקחו שוב ושוב.
"אז אני הייתי אומרת שאתה בכלל לא אתגר בשבילי" היא גיחחה.
"שתקי!!" הוא שלף את חרבו הארוכה וזינק עליה.
היא זזה ימינה בזריזות,אך הוא הצליח לחתוך מעט מבטנה.
"דמאט" היא סיננה ושלפה את חרבה."אני לא חשבתי שתהיה כזה חזק" היא צחקה.
הוא זינק עליה שוב והניף את החרב עליה בצורה אופקית,אך המכה נחסמה על ידי חרבה.
"אין לך סיכוי מול חרב האינפיניטי" היא צחקקה.
זה רק הכעיס אותו יותר,והוא לקח אחורה את החרב,ובזריזות תקע אותה בבטנה.הוא הוציא את החרב,והוא צפה בהנאה בזמן שדם יצא ממנה כמו מזרקה למעלה.היא נפלה,וכל גופה צף בדמה.
"אל תחשבי שאת טובה יותר" הוא צחק כמו מטורף.
"אתה עדיין יותר חלש מג'יידי" היא אמרה וקמה בזמן שדם נטף ממנה.
"איך את?! חתיכת כלבה!!" הוא צעק והניף את חרבו.היא זזה שמאלה,ואז ימינה,וחמקה מכל המתקפות שלו.
הוא התעצבן,ושלח אגרוף את גרונה שהפיל אותה אחורה.
"תמותי!!" הוא זעק,ושלח את חרבו על מנת לדקור אותה בליבה.
חרבו התנגשה בשלה."לא היום" היא סיננה,וזינקה עליו.היא שיספה את בטנו,וכל דמו יצא עליה.הדם נטף על הרצפה,ויצר שביל שלם שהגיע עד לצריף הקטן שהיו לידו.
היא ירקה מעט דם מפיה,וכיוונה אליו את חרבה.
"צא,ספייקס!" היא לחשה עם חיוך על שפתיה.עכביש כגודל חתול זינק מאחוריה לכיוון טרוי ונשך אותו בפניו.
"אההה!" טרוי צרח כשהעכביש שחרר ממנו.
מעט דם יצא מלחייו."את תשלמי על זה!!" הוא צרח ושיסף מעט מגרונה."דמאט" היא סיננה ועוד דם יצא.היא החליקה על שלולית דם,ונפלה על הרצפה.היא כמעט ולא נשמה,אך הצליחה לגייס מספיק חמצן וזינקה עליו.
הוא שלחה את החרב וחתכה חתך אנכי על כל רגלו.היא קפצה הצידה,והתנגשה בקיר הצריף.
החרב נשמטה מידיה,והיא החליקה על הרצפה.
טרוי השתגע והתקרב אליה בזעם.הוא לקח תנופה,ורץ במלוא הכח.
"אוקיי,זמן להפסיק לשחק" היא סיננה ותפסה בחרבה.הוא הניף עליה את החרב במלוא הכח שהיה לו הודות להשפעת השיקוי.
להבות כחולות חלשות יצאו מאינפיניטי,ולאחר כמה שניות להבות חזקות יותר השתחררו.
החרב של טרוי התנגשה בחרב שלה,והלהבות יצרו סדקים על חרבו.
"נמאסת" היא לחשה,וזינקה ממקומה.היא הניפה את החרב בכח רב,וחתכה אותתו לשניים:מהמותניים לרגליים,ושאר הגוף.דם רב יצא מכל גופו וניתז על קירות הצריפים ועל כל גופה של קליאו.
"אני מצטערת ספייקס,תסלח לי" היא ליטפה את העכביש שלה:"לא רציתי שדם ינתז גם עליך" היא החלה לנקות עם ידיה את הדם ממנו,והחזירה את אינפיניטי למקומה.

כאשר קליאו ניצחה את טרוי, היא שלפה מתיקה את התפוח שכה רצתה לאכול. היא נשענה על העץ והחלה לאכול את התפוח. תושביי העיר רצו לכיוונו של טרוי. הם היו מופתעים לגלות שהוא מת! הם נחרדו מהדם שהיה בכל מקום, על קליאו, על הצריפים והכי גרוע!- על העכביש!!!
האזרחים הטיפשים לקחו את טרוי לצריף החולים. כאשר הגיעו הם ברחו מהמקום מיד! כל האיברים של החולים היו בתוך הצריף ודם נטף מכל עבר. הם הבינו שהטרור התחיל בעצם משם…

בינתיים, אלקסיס ודיוק היו קרובים לעיר. למזלם הם הגיעו אחריי הטרור, אך מה יקרה כאשר הם יגלו שקלסטינה וטרוי בעצם…
מתים?


תגובות (2)

דמאט -.-

04/11/2013 22:02

חחחחח מוזר ראיתי את הפרק רק עכשיו.
ולא נראה לי שבית חולים היה עוזר לו אם הוא נחתך לשניים,אבל לכי תדעי עם הרפואה של היום XD
ומכיאות כפיים למאקס! הוא נשמע מגניב ברמות!

05/11/2013 06:53
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך