Oneless lonleygirl
היי זאת אני, BiebsForever
מחקתי את המשתמש הקודם שלי, לא מחקתי אבל מחקתי את הסיפורים הקודמים שלי.
ו..אני מקווה שתאהבו את הסיפור הזה:)

Under the Mistletoe(:♥פרק 1

Oneless lonleygirl 14/11/2011 520 צפיות 3 תגובות
היי זאת אני, BiebsForever
מחקתי את המשתמש הקודם שלי, לא מחקתי אבל מחקתי את הסיפורים הקודמים שלי.
ו..אני מקווה שתאהבו את הסיפור הזה:)

פרק 1 –

כמו כל כריסמס, אני יושבת לי בסלון רואה טלויזיה ושותה שוקו.
כן, אבל זה כל כך ברור שהכריסמס הזה זה לא יקרה, כל כך לא. רק בגלל השכן החדש הזה, הוא כל היום שר.
אה וכן נהדר, שחכתי איך קוראים לו, כל היום קודח לנו במוח עם התופים האלה שלו. הוא נראה כזה, סנוב מLA?
טוב קיצר, כל פעם שאני עולה למעלה לחדר שלי, פותחת את החלון אני רואה אותו, לא סתם רואה אותו, הוא מסתכל עלי בוהה בי כיאילו נפלתי עכשיו מהשמיים. הכריסמס הזה יהיה … שונה? אחר? עם מלא רעש, עם מלא קדיחות של השכן החופר החדש והמעצבן הזה, את האמת אמא תמיד אומרת לי שהוא כזה נחמד ובלה בלה בלה.
כן בסדר בטח נחמד, טוב אז אני, אנג'ל סטון.
אני גרה בקנדה, הכל היה טוב ויפה עד ש-השכן החדש ההוא בא לפה, כן כמו שאמרתי. אני בת יחידה, יאי.
אה וההורים שלי גרושים, וזה אומר שאני גרה עם אמא שלי, וכן הם עושים משמרות-.-
כל סוף שבוע אני נוסעת ליומיים להיות עם אבא שלי.
יש לי את עומר, החבר הכי טוב שלי. כן אבל חבל הוא טס לישראל.
יש גם את קים ואמה החברות הכי טובות שלי.
טוב אני אפסיק לחפור.

* * *
להתחיל? להמשיך?:)


תגובות (3)

לפני שאני מגיבה, אני רוצה להגיד: ברוכה השבה לאתר!
סיפור מקסים, והעלילה זורמת כמו רוח (נוחה לקריאה). רווחים מדוייקים לקריאה, ופסקאות הגיוניות.
אבל – אני מרגישה שאת מעט קופצת מדבר לדבר. רגע אחד הדמות מתרכזת ברגשות של עצמה, ורגע אחר היא מתארת את החיים שלה. צריך שיהיה קישור, או שמשהו יבוא בין לבין.

חזק ואמץ!
ממני: ליסה.

15/11/2011 04:18

להמשיך!!

15/11/2011 04:36

להמשיך ודאי להמשיך וכמה שיותר מהר ♥♥♥♥ בקי

15/11/2011 08:23
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך