Unrequited love- פרק 1

time machine123 25/01/2017 656 צפיות אין תגובות

אבשלום הביט באביטל הישנה בזרועותיו, הוא ליטף קלות את שערה הבהיר והריח. היה לה ריח של שמפו תותים. לו רק ידעה איך הוא אהב אותה , איך הוא מסתכל עליה.
הוא חלם אותה כל הזמן וכמעט כל יום היא הופיעה בחלומותיו. אך תחומי העניין העדיפים עליו אינם כשלה. אומר לה שלום והיא גם מתעלמת.
כשהוא מתקרב אליה , אביטל מתחמקת ממנו בתואנה " אני עסוקה "ובורחת.
כשהוא רוצה לדבר איתה על כך שמן הרגע הראשון שהוא פגש בה . היא מצאה חן בעיניו מיד.
היא גם אומרת שהיא " ידידה שלו " ולא נותנת לו לדבר יותר מדיי.
גם במסיבות היא לא רואה בו יותר מידיד אלא כחבר טוב לכיתה , פרטנר טוב לרקוד אותו קצת וגם טיפה לשוחח אותו.
כאשר היא מתקרבת אליו , הוא כולו מתרגש ומתלהב כאילו הוא פגש הרגע את מלכת אנגליה בכבודה ובעצמה.
הוא הדביק לה נשיקה חמה על המצח. לו רק ידעה מה הוא הרגיש אליה , לו רק ידעה כמה הוא ייחל לכך שהיא תדע שהוא אוהב אותה כל כך.
אבל האכזבה מפגישה אותו עם המציאות על כך שאביטל אף פעם לא התייחסה אליו כ" החבר שלה."
אלא כידיד , ומכאן התאכזב לגלות שבכל פעם שהוא מתעניין במשהו חדש. הדבר הראשון שהוא היה עושה זה להראות את המשהו הזה בפני אביטל.
אביטל הייתה מחמיצה פניה ואומרת " זה יפה" והולכת משם . אף פעם היא לא התעניינה בתחומי העניין שלו.
היו לה תחומי עניין שונים משלו. היא אהבה לכתוב ולשמוע מוזיקה כל היום. מוזיקה עושה אותו עצוב.
אם הוא חושב על זה בבהירות , כנראה שאביטל לעולם לא תדע מה הוא מרגיש כלפיה.
אלא אם כן , אביטל תתאהב בו. כל עוד זה לא קורה בשטח, אבשלום עדיין נותר מאוכזב.
ואם זה היה תלוי בו , הוא כבר היה שוכח אותה וזהו.
רק שזה לא פשוט בשבילו, כלומר למחוק אותה מלוח ליבו ואז עוד פעם להיזכר.
איך אפשר יהיה לשכוח אותה? לשכוח אותה זה כמו שמישהו יגיד לו שעליו לשכוח איך קוראים לו.
זוכר הוא כשבפעם הראשונה כשניסה לספר לה את מה שעל ליבו , בא מישהו מהבנים ומנע ממנו לגשת אליה ולדבר על מה שהוא מרגיש אליה.
עדיך היה לו להתרחק ולא להגיד. זה פחות מזיק מלנסות להכאיב לעצמו , בניסיון כושל לכבוש אותה ולראות אותה לרגע את החיוך העולה על פניה.
הוא אוהב את אביטל עד כדי כאב. את שמה הוא לא יהיה מסוגל לשכוח.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך