Unrequited love-פרק 13

time machine123 29/01/2017 473 צפיות אין תגובות

אבשלום שכב במיטת החולים. הוא היה מחובר לכל מיני מכונות. לוסיה חיכתה בחדר ההמתנה ולא הפסיקה לבכות. היא חששה שבגללה אבשלום לא יוכל יותר ללכת.
הרופאים שניתחו את אבשלום לא יצאו עדיין לבשר ללוסיה מה קורה עם אבשלום. לוסיה הייתה בוכיה ומתוסכלת.
הרופאים המנתחים יצאו מן חדר הניתוח . לוסיה חששה שמדובר במצבו של אבשלום. היא ניגשה אליהם בריצה מטורפת .
" מה שלום אבשלום? רק תגידו לי איך הוא , באיזה מצב הוא נמצא. אני צריכה לדעת , בבקשה. " קראה לוסיה בבכי שבור ומתמשך.
" הבחור נפצע בגפיים. יש לו חתך רציני בעמוד השדרה. ואנו חוששים שבשל הסיבה הזאת. אבשלום בגה לא יוכל ללכת יותר אלא הוא יזדקק לכיסא גלגלים." בישרו לה הרופאים המנתחים בפנים קודרות.
לוסיה השמיעה זעקת שבר קולנית. " לא!!!!! אבשלום , מה עשית לעצמך? ידעתי שהרעיון שלך יהיה משוגע." קראה לוסיה בחוסר כוחות ורצתה לחפש את אבשלום.
אך הרופאים המנתחים מנעו ממנה להמשיך בדרכה.
" רק תגידו לי שהוא יהיה בסדר. אני חייבת לדעת אם הוא יהיה בסדר." אמרה לוסיה בקול שבור.
" אנחנו לא מבטיחים לך כלום. אבשלום לא צריך לדעת שהוא לא יוכל ללכת יותר. " אמרו הרופאים המנתחים.
" אבל הוא חייב לדעת שהוא כבר לא יכול ללכת." אמרה לוסיה בקול מתחנן.
" לא ממך , את צריכה לתת לו להשתקם ולהתאושש, ולא להלחיץ אותו עוד יותר. סיכמנו?" סיכמו הרופאים המנתחים בצער ולוסיה נאלצה להסכים איתם.
היא חזרה לחדר שבו אבשלום היה מאושפז , איך תגיד לו ותביט בו כשהיא יודעת את האמת הכי כואבת בעולם.
הגיע הרגע בו אבשלום התעורר ועיניו ננעצו בעיניה. הוא הביט בה במבט מלא חשש.
" מה קרה לי? למה אני שוכב ככה בלי תזוזה? למה הביאו אותי לבית החולים? את יכולה להגיד לי מה קורה פה כי אני בעצמי לא מבין." ביקש ממנה אבשלום. לוסיה התבוננה בו ולא אמרה מילה.
" כלום לא קרה לך , הכול יהיה בסדר." שיקרה לוסיה . היא עשתה את זה בשביל לשתף פעולה עם הרופאים המנתחים ולא להגיד לו את האמת.
" אז למה את בוכה? " שאל אבשלום בחשד. לפתע , הוא הרגיש שהוא לא יכול להזיז את הרגליים שלו והוא נזעק מהחשש שאולי הוא לא יוכל ללכת יותר.
" למה אני לא מרגיש את הרגליים שלי? למה אין לי תחושה ואני לא יכול לזוז אותן? לוסיה , תעשי משהו!" קרא אבשלום בקול שבור.
לוסיה נעמדה ורק בהתה בו. היא לא אמרה שום מילה.
" מה פשר השתיקה הזאת? למה אני לא מרגיש את הרגליים שלי?" צעק אבשלום בכאב.
לוסיה המשיכה בשלה ובשתיקתה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך