Unrequited love- פרק 14

time machine123 30/01/2017 572 צפיות תגובה אחת

" איפה אביטל?" אמר אבשלום בקול שבור ורצה באותו הרגע לראות את אביטל , " למה היא לא באה איתך?" הוא הביט בלוסיה בעיניים שואלות.
" אין לי מושג ואביטל לא באה . למה אתה מתעקש לראות אותה כשהדבר היחיד שהיא ידעה זה לעשות היה לפגוע ולשבור את הלב שלך. קשה היה לי לראות את זה מהצד ואני רוצה שתהיה שמח ושתמיד תחייך אפילו אם השמש לא תזרח. " אמרה לוסיה בבכי.
" כי אני אוהב אותה ואני רוצה שיהיה לאביטל טוב. לכן חשבתי שאולי היא תבוא איתך לבית החולים, תתקשרי אליה ותבקשי ממנה שתבוא לכאן!" ביקש ממנה אבשלום בנימוס כי הוא חשב שלוסיה באמת תתקשר לאביטל ותגיד לה לבוא לפה.
אבל לוסיה עמדה על דעתה וידעה בסתר ליבה שהיא ואביטל אף פעם לא היו חברות באמת.
" האמת? שאני ואביטל ממש לא חברות טובות. ואין לי כוונה להתקשר אליה כי כל מה שהיא עשתה לך , איך אתה יכול לבקש ממני להתקשר אליה כשאתה יודע את השנאה שהיא רוחשת כלפיי מהרגע שהגעתי לבית הספר?" קראה לוסיה בכנות.
אבשלום הביט בה בהלם.
" אני רוצה שאת תתקשרי אליה אפילו אם אין ביניכן יחסים טובים." חזר אבשלום על דבריו בפעם השנייה.
" בסדר , אני אתקשר אליה." אמרה לוסיה בחיוך מאולץ.
אבל שהיא התחילה לחייג את מספר הטלפון של אביטל. ידיה רעדו מחשש שאולי אביטל לא תענה לה בחיוב.
" הלו? אביטל שלום , מדברת לוסיה מהבית חולים , כן ואבשלום נפצע אנושות כשהוא נפל ממעלה הסולם. הוא ביקש ממני שאת תבואי לבית החולים לבקר אותו. את תוכלי לבוא?" אמרה לוסיה בקול רועד.
" כן , אני אבוא." ענתה לה אביטל בחיוב. לוסיה ציפתה לתשובה שלילית מצדה . אבל הופתעה מאוד לשמוע שהיא הסכימה.
" בסדר , אנחנו מחכים לך. " קראה לוסיה בשמחה מזויפת.
" היא הסכימה? היא תבוא לכאן?" שאל אותה אבשלום בקול מקווה.
" כן , היא תבוא לפה." אישרה לוסיה בחצי חיוך.


תגובות (1)

עונה שנייה תעלה בקרוב..

30/01/2017 17:40
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך