Unrequited love-פרק 3

time machine123 25/01/2017 533 צפיות אין תגובות

הוא רק נפצע מהשברים שהוא פיזר בדרך, והמשיך להיות עם אביטל אף על פי שהיא אף פעם לא התייחסה אליו.
אפילו הוא נפגע מהשברים של ליבו השבור בגלל שאביטל לא אהבה אותו כמו שהוא אהב אותה.
הוא תמיד האמין שחלומות מתגשמים , אבל עכשיו חלומו לזכות להיות עם אביטל ולגרום לה להתאהב בו לא התגשם מעולם.
אין לו דרך להראות לה עד כמה אהבתו אליה אמיתית וגדולה , כל פעם שהוא מנסה לומר לה את כל מה שרצה להגיד. היא מתחמקת ואומרת שהיא לא יכולה.
למה היא לא יכולה? למה היא משקרת לו? הוא לא הבין למה היא פשר ההתחמקות הזאת שלה.
כשהוא הזמין אותה לסרט או שתהיה הבת זוג שלו לריקוד במסיבה. הייתה אומרת בפנים מחויכות : " יש לי כבר בן זוג שירקוד איתי , לך תמצא לך בת זוג אחרת." כך היא הייתה אומרת לו והולכת משם .
אם כן , הוא פשוט הפסיק לנשום. הוא חייב לומר לאביטל שהוא כבר לא יכול להתמודד עם כל הכאב הזה לבד.
איכשהו , נהיה לו מאוד קל להתמודד לבד ולהיפגע ישירות מאביטל.
כשניסה להיות קרוב יותר אליה , היא התרחקה ממנו.
עכשיו שהוא מצא שיטה דרכה יוכל להיות עם אביטל , כי חשב לעצמו שמדובר בשיטה הכי טובה בעולם.
הוא ניסה לשלוח לה תמיד פרחים והיא תמיד דוחה אותם בטענה שהם לא מוצאים חן בעיניה.
אבל כאן הוא לגמרי התייאש וניסה דרכים אחרות אבל שהוא ראה שהתנגדותה של אביטל הייתה עזה , הוא ניסה להתרחק ממנה ללא הצלחה. כי כמה שניסה להתרחק ולשכוח זה לא עזר כל כך.
כי הוא אהב את אביטל כל כך עד שהוא היה מוכן למות למענה. אם כי זה היה יותר מדי מוגזם כדי להראות לה שהוא מאוהב בה יותר מדי זמן.
זמן שלא פועל לטובתו. זמן שפועל לרעתו.
כי עד עכשיו , אביטל לא התייחסה למסרים שהוא ניסה להעביר אליה. אם זה הפרחים. אם זה המכתבים. אם זה במסיבות.
כשהוא ניסה לספר לה במסיבה את מה שהוא הרגיש , הוא תמיד פספס את ההזדמנות .
עכשיו איפה הוא יימצא את ההזדמנות כדי שהוא יוכל לומר לה כמה הוא אוהב אותה?.
הוא התאכזב לגלות שהוא נמצא תמיד במקום השני אצל אביטל. אף פעם הוא לא היה במקום הראשון.
כשהוא ניסה לנשק אותה , היא הדפה אותו מעליה כאילו היה זבוב. הוא הרגיש הרבה השפלה ולא העז להגיד את מה שהוא הרגיש באמת.
אבל באמת האם ביום מן הימים אביטל כן תרצה להיות איתו.
היום הזה זה אף פעם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך