טל נ
אני יודעת שהפרק קצר ולא הצגתי את הדמות הראשית אבל אני יעשה את זה בפרק הבא.
אני מאוד מקווה שתמשיכו לקרואה את הסיפור שלי ואני יכולה להבטיח לכם שהפרק הבא היה הרבה יותר מעניין וברור בקיצור שווה להמשיך לקרואה.
ואם יש לכם הערות, המלצות, תיכונים, תגובות ולא משנה מה תרשמו לי.... ואם אתם לא יודעים זה ממש פה למטה לא צריך להתאמץ הרבה..☺
♥טל נסימוב (במיוחד את מי שמגיב) אז בייי ותגיבו , כן..
Love you …..♥
(כן כן אני יודעת שאני מתלהבת, אבל זה רק בגלל שזה סיפור חדש ויש לי הרבה אנרגיות היום)

Vampire Nightmare

טל נ 05/12/2012 589 צפיות 3 תגובות
אני יודעת שהפרק קצר ולא הצגתי את הדמות הראשית אבל אני יעשה את זה בפרק הבא.
אני מאוד מקווה שתמשיכו לקרואה את הסיפור שלי ואני יכולה להבטיח לכם שהפרק הבא היה הרבה יותר מעניין וברור בקיצור שווה להמשיך לקרואה.
ואם יש לכם הערות, המלצות, תיכונים, תגובות ולא משנה מה תרשמו לי.... ואם אתם לא יודעים זה ממש פה למטה לא צריך להתאמץ הרבה..☺
♥טל נסימוב (במיוחד את מי שמגיב) אז בייי ותגיבו , כן..
Love you …..♥
(כן כן אני יודעת שאני מתלהבת, אבל זה רק בגלל שזה סיפור חדש ויש לי הרבה אנרגיות היום)

"מהה ….. מ… מ… זה.. מ…ה, מה קורה פה" לא הצלחתי לנשום, אני אפילו לא שמתי לב שאני גמגמת, לא הבנתי אם אני מפחדת מופתעת או מבוהלת, הכול קרה… הכול קרה כול כך מהר.
לא האמנתי למראה עניי. אף פעם לא חשבתי שזה אמתי, חשבתי שזה קיים רק בסרטים.
"תתרחקי ! ותרוצי הכי מהר שאת יכולה !?" נער בעל שער שחור כהה נעמד מולי כאשר גבו מופנה לכיווני ואת הראש הוא החזיק ישר ולא הסתובב עלי , הנער הזה בא משום מקום זה היה ממש מוזר אבל לעומת מה שראיתי שנייה לפניי זה היה הגיוני באותם רגעים. לא זזתי הייתי קפואה "עכשיו !!!" הצעקה שלו הקפיצה אותי והתחלתי לרוץ הכי מהר שאני יכולה רציתי לעצור ולראות מה קורה שם אבל הגוף שלי לא נתן לי לעצור ולסובב את הראש. לא ידעתי לאן אני רצה ואיך לחזור ועכשיו אני אפילו לא זוכרת למה נכנסתי ליער ! רצתי בארך חצי שעה עד שלא יכולתי לרוץ יותר התיישבתי ליד העץ ונזכרתי בכל מה שקרה. אני הלכתי ביער וחשבתי, ניקיתי את הראש עד שלפתע נשעה קול נשי וצצו שלושה דמיות. בהתחלה לא ראיתי אותם בברור וכאשר הם התקרבו ראיתי נערה יפיפייה בעלת עור בהיר ושער אדמוני חלק, היה לה אודם אדום ועניים בצבע זהוב אדמוני; מאחוריה היו שני נערים אחד מהם היה בעל שער שחור ועניים זהובות השני היה בעל שער בלונדיני ועניים תכולות, ושלושתם לבשו שחורים. הם התקרבו אליי יותר ויותר ואז הנערה חשפה שניים ויכולתי לראות שאלה שיניי ערפד אבל לא האמנתי למראה עניי, עיניה של הנערה שינו לעת לעת את צבעם לאדום.
ניסיתי להיזכר במה שהיא אמרה לי אך לא הבנתי למה היא התכוונה, אני לא זוכרת אותה.. היא אמרה שנפגשו לפניי שלוש שנים אחריי שאמא שלי מתה, היא אמרה שהיא רוצה לסגור מעגל.
אני מנסה אני ממש מנסה להיזכר אבל בכול פעם שאני מנסה להיזכר אני רואה שחור כאילו יש חלק בחיים שלי שאני פספסתי. עצמתי את עיניי ונזכרתי בפנים שלה, בקול שלה; הרגשתי מגע בידי ונזכרתי. ראיתי את הפנים שלה, של הנערה הזאת היא הייתה ליד אמא שלי ואז ראיתי שהיא הייתה ממש מולי היא התקרבה אלי וחשפה את שיניה אבל משהו עצר אותה, היא הסתובבה… משהו קרה לה היא הלכה לדבר אתו ואז הוא התקרב אלי הוא הניח את ידו על פניי ואז אני זוכרת שהתעוררתי בבית חולים, הייתי בקומה במשך שבועיים, ואמרו לי… אמרו לי שהיא מתה, אמא שלי מתה.


תגובות (3)

יואו זה יפה ^^

05/12/2012 09:17

לפי דעתי הסיפור ממש יפה :)
במיוחד אהבתי שההתחלה מסתורית ולא ממש יודעים הרבה על הדמויות ועל המספרת עצמה או ועל עברה.
אני חושבת שאם תמשיכי בסיפור הזה, זה כבר יתגלגל למקומות מאוד יפים, מסקניים ומרתקים :)
והכי חשוב אל תתייאשי באמצע D: !!!
אני מאחלת לך את כל ההצלחה שבעולם ♥♥♥
תהיי בטוחה שאני אמשיך לעקוב אחרייך, כן?! ;-)

05/12/2012 12:24

יואוו איזה סיפור מהמם!
אני חולה על סיורים על ערפדים! גם על אנשי זאב
ואני אוהבת שהבת ראשית בסיפור ויש הרבה בנים חיחיחי
מקווה שיהיו "קטעים" עם בנים אם את יודעת למה אני מתכוונת חחחח
וכתבת בארך במקום **בערך חחח
ואני מאוד ישמח אם תקראי את הסיפור שלי הוא על אנשי זאב וערפדים :))
הסיפור מדהים וכתוב בצורה ממש מדהימה!!
תמשיכייי דחוףףף!!
^__________^ פאפינ פייס נכון שהסמיילי הזה כל כך חמוד אני ואחותי קראנו לו פאפי פייס טוב אז תמשיכי דחוףף!!

06/12/2012 02:38
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך