מאקס כותב
מישהו זוכר את טנאקוי? מישהו? רק אני?
אז וואוו,ריקי קשוחה בפרק הזה.מעניין אם היא תישאר כזאת גם במהלך הקרב עם לייק XD
מי חזק יותר? ריקי או לייק? הכל בפרק הבא!
הפרק הבא:
ZEX-מטרה 25:יריב ראוי?
היי,מאיפה לייק למד לעשות את זה?!

ZEX-מטרה 24:חרב נגד חרב

מאקס כותב 01/12/2013 688 צפיות 4 תגובות
מישהו זוכר את טנאקוי? מישהו? רק אני?
אז וואוו,ריקי קשוחה בפרק הזה.מעניין אם היא תישאר כזאת גם במהלך הקרב עם לייק XD
מי חזק יותר? ריקי או לייק? הכל בפרק הבא!
הפרק הבא:
ZEX-מטרה 25:יריב ראוי?
היי,מאיפה לייק למד לעשות את זה?!

דינו עמד קפוא."קדימה תעשה משהו!" צעקתי אך הוא לא הגיב.
"קדימה!" צעקתי אך הוא המשיך לבהות בידו השמאלית.
"בידיוק,תחשוף את החולשות שלך" אמרה קלר באדישות.
היא הניפה למעלה את החרב."תיזהר!" צעקתי אליו.
הוא שלח אליה מבט והיא תקעה את החרב באדמה.
למשך שנייה לא קרה כלום,ואז החלה רעידת אדמה חזקה.
"אהההה!!" צעקתי ועפתי אחורה.
דינו תקע את חרבו באדמה כדי שלא יפול אחורה.
אחרי חמש שניות הכל חזר להיות שקט.דינו התנשף בכבדות,והחרב שלו נשברה והתנפצה לרסיסים.
קלר שלפה את החרב מהאדמה,והתקדמה לאט אל דינו.
"הטכניקה הזאת נקראת 'ארת' קוויק'.המציאה אותה אחותי,ומסתבר שהיא עובדת" אמרה קלר:"כשאתה תוקע את החרב באדמה בעוצמה,אתה יכול עם הרבה אימונים,לשלוח תדרים אל לב כדור הארץ.הלוחות הטקטוניים זזים,ואז נוצרת רעידת אדמה במקום ממנו נשלחו התדרים" היא אמרה.
דינו השפיל את ראשו.החרב שלו הייתה הרוסה,וידו השמאלית דיממה בלי סוף.
"כמה חבל שככה אני אגמור אותך,בהנפה מהירה אחת" היא אמרה.
"ג'טו" הוא לחש והופיע מאחוריה.היא שלחה אחורה את החרב,אך הוא בעט ברגליה,הפיל אותה וחטף את החרב.הוא זינק אחורה והתחיל לבחון את החרב ביסודיות.
"היי,זאת החרב שלי!" היא קראה וקמה על רגליה.
"מיטושוקי,חרב ליד ימין,מבנה עם להב אחד" הוא אמר והניף אותה באוויר במהירות.
"הא,לא הטעם שלי אבל נסתדר עם מה שיש" הוא חייך והביט בקלר.
היא רצה אליו,אך הוא עמד במקומו והניף לעברה את החרב.
"טנאקוי!" הוא קרא ורץ במהירות אדירה אליה,ולבסוף עמד מאחורייה.אחרי כמה שניות,האדמה נחתכה,וגם על גופה של קלר נוצרו חתכים רבים.
"אני עדיין זוכר איך משתמשים בזה!" צחק דינו.
"דינו!" צעקתי ורצתי אליו:"ניצחת! אני מצטערת על החרב".
"שטויות,יש לי חדשה!" הוא חייך והכניס אותה לנרתיק שלקח מקלר.
"מה זאת הטכניקה שהשתמשת בה?" שאלתי בפליאה.
"אני אפילו לא זוכר מתי למדתי את זה,אני פשוט זוכר שצריך לזה הרבה מהירות!" הוא אמר והבטנו לכל עבר.
"הם הלכו לשם" הצבעתי צפונה."אז אנחנו לשם" הוא אמר והצביע דרומה.
התחלנו לצעוד.

(בינתיים,אצל ריקי ומאסק):
"אוף,אני עייף" אמר מאסק וצעד בקושי."גם אני" מלמלה ריקי והלכה לאט יותר ויותר.
"אנחנו הולכים שעות" הוא מלמל."היי מאסק" היא אמרה.
"מה?" "אולי כדאי שנפסיק לצעוד במקום ופשוט נתקדם?" היא שאלה.
"אבל אם סיינו שם? הוא נשמע מפחיד!" "נסתדר" היא מלמלה והתחילה לצעוד קדימה,מאסק אחריה.
הם הגיעו אל צוק והביטו למטה.
"אהאהאהאה!!" קרא מאסק ונפל אחורה."המממ…זה די גבוה" היא מלמלה והתקדמה יותר לקצה.
"את השתגעת לגמריי?! תתרחקי משם!" הוא התחיל למשוך אותה בידה,והיא פשוט עמדה על הקצה והביטה למטה בעיניין.
"נו באמת,ילד ונערה? זה הכי טוב שיש להם?" קרא קול.הם הפסיקו את מעשיהם והביטו הצידה.
על קצה אחר של צוק ישב בישיבה מזרחית לייק."קיוויתי שישלחו אליי מישהו מעניין.חבל" הוא מלמל וקם.
"אני פשוט אשמיד את שניכם במכה אחת!" הוא חייך וצעק.ברקים צהובים יצאו מידיו.
מאסק רץ והסתתר מאחוריי ריקי.
"רק רגע אחד" היא אמרה בזעם:"מי אמר שאנחנו לא יריבים מעניינים? אולי הילד לא,אבל אני ריקי למען השם" היא אמרה ושלפה את הMP3 שלה.
"ריקי,אולי כדאי שלא לעצבן אותו?" שאל מאסק ברעד.לייק שלח אליו מבט,ומאסק נלחץ וחזר להסתתר מאחוריי ריקי.
לייק ירק הצידה ואמר:"אני לא חושב שאת מבינה עם מי יש לך עסק פה".
"נסה אותי" היא חייכה.
"אין שום בעיה!" הוא צחק.ברקים חזקים יותר יצאו מהידיים שלו,והוא שלח קדימה אגרוף וברק גדול נורה לעברם.
הוא פגע,ויצר פיצוץ."טוב נו,לא תמיד מנצחים" הוא התחיל ללכת חזרה למבנה.
"לזה אתה קורא ברק? חישמול ממנורה כאב לי יותר!" גיחחה ריקי.
הוא עצר,והסב את ראשו לאחור.
ריקי שלחה קדימה את הMP3 ששחרר מעט ברקים חלשים,והייתה בסדר גמור.מאחוריה מאסק גם הוא היה בסדר.
"מה לעזאזל קרה כאן עכשיו?" הוא שאל.
"רוצה לדעת? בוא ותבדוק!" היא חייכה חיוך זדוני.
"הו באמת?" הוא צחק:"בסדר,כנראה שזלזלתי בך!" הוא קרא וזרק הצידה את הז'אקט שלו.
"ועכשיו נילחם ברצינות!" הוא אמר עם חיוך פסיכותי,וברקים חלשים יצאו מכל גופו.
"ריקי,את בטוחה שתיסתדרי עם הבחור הזה?" שאל מאסק.היא הנהנה,אך הוא לא הצליח לראות את הבעת הפנים שלה.
"בסדר,אז אני אמשיך הלאה!" הוא אמר והיא הנהנה שוב.הוא רץ לעבר המבנה,ושלח אחורה מבט לעברה.
היא הייתה לחוצה מאוד.'היא תסתדר' הוא חשב והביט קדימה.

דינו ניצח את קלר ולקח את החרב שלה,ובינתיים מאסק השאיר את ריקי להתמודד לבדה מול לייק.האם היא מספיק חזקה על מנת לעמוד מול מספר 6 של ניידו-פי,המכונה 'החשמל'?


תגובות (4)

למה ללייק קוראים לייק? XDD

01/12/2013 12:28

כן, רק אתה זוכר אותו.
ואמרתי שדינו הרבה יותר חזק ממספר שלוש!
מנטיקורים!

01/12/2013 12:28

לא יודע,עומר קרא לו ככה.כנראה בילדותו עשו לו לייק.

01/12/2013 12:29

מי נותן לייק ללייק?
אני נותנת לייק ללייק!!!
יש לו עמוד בפייסבוק?
רגע… אבל לי אין פייסבוק!!!
איך אני אתן לייק ללייק?!?!

וכן, ריקי קשוחה באופן חריג O.O

01/12/2013 12:47
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך