מאקס כותב
"חשמל זורם,בכפות ידיך!" יש לי הרגשה שזה נכתב על לייק XD
מה יקרה בהמשך? האם ריקי ולייק ינצחו?
מי יהיה היריב של מאסק? הכל בפרק הבא!
הפרק הבא:
ZEX-מטרה 26
תמיד העדפתי סרטנים על עקרבים -.-

ZEX-מטרה 25:יריב ראוי?

מאקס כותב 01/12/2013 699 צפיות 3 תגובות
"חשמל זורם,בכפות ידיך!" יש לי הרגשה שזה נכתב על לייק XD
מה יקרה בהמשך? האם ריקי ולייק ינצחו?
מי יהיה היריב של מאסק? הכל בפרק הבא!
הפרק הבא:
ZEX-מטרה 26
תמיד העדפתי סרטנים על עקרבים -.-

"וולט…רייזר!" צעק לייק והניף אגרוף קדימה.
כמה ברקים בצורת חרבות שוגרו אל ריקי.
היא שלחה קדימה את הMP3.
"מצב שתיים-הפעל!" היא קראה.
"מצב שתיים מופעל" הכריזה המערכת:"מפעיל הגנה מפני חשמל".
חרבות הברק יצרו פיצוץ,והMP3 שאב לתוכו את הברקים.
'הברקים הם בסך הכל אלקטרונים' חשבה ריקי:'על ידי הזרמה של האלקטרונים לתוך זרם אלקטרונים פנימי של הMP3 הזרם יגבר.על מנת שלא יהיה עומס יתר,מצב שתיים שולח אלקטרונים לכל כיוון אפשרי מחוץ לMP3' העשן התפזר והיא עמדה עם המכשיר שלה מופנה אל לייק,מוציא ברקים חלשים.
"אז זה המכשיר!" חייך לייק:"אני פשוט אפוצץ אותו!"
"עם חשמל זה לא אפשרי!" היא קראה:"אני פשוט אפזר את החשמל שלך לכל הרוחות!"
"הו באמת? אז אני פשוט אגביר את הקצב,ונראה אם המכשיר שלך יעמוד בעוצמה גבוהה!" הוא קרא,והברקים שיצאו מהגוף שלו נהיו גדולים יותר וחזקים יותר.
האדמה סביבו נהרסה.
"דמאט" לחשה ריקי:'אם המכשיר שלי יחטוף זרם חזק מידי,הוא יתפוצץ ואני אחריו!' היא חשבה.
"בואי נראה עד כמה את יכולה לספוג!" הוא קרא ושלח קדימה את הידיים:"וולט…מגנום!" ברקים ארוכים וחזקים שוגרו מהידיים אל ריקי.
'מה לעשות,מה לעשות?!' היא נלחצה.היא ידעה שהמכשיר לא יעמוד בלחץ,והיא גם לא יכלה להתחמק.
הברקים פגעו בה,ויצרו פיצוץ חזק שהעיף הכל הצידה.
"נו?! אהבת את זה?!" הוא קרא בקול פסיכותי.היה לו חיוך מטורף,ועיניים רחבות.
"למעשה כן" היא חייכה."מה?!" הוא קרא והיה בהלם.הברקים הפסיקו לצאת מגופו.
"האמת היא,אני צריכה להודות על ההטענה שלך!" היא קראה והעשן התפזר.
"מה זה?" הוא שאל בבלבול.המכשיר היה גדול יותר,ורחב יותר עם מסך מגע.
"אני לא מבין איך!!" הוא צעק."בשנייה האחרונה,חיברתי את המכשיר לגלאקסי" היא צחקה:"ועכשיו הסוללה טעונה ב100 אחוז! תודה!"
"לא" הוא לחש."לא!!!" הוא צעק:"איך יכול להיות שאת עדיין חייה?!"
"פףףף ביטץ' פליז,לא תהרוג אותי בקלות כזאת" היא ניתקה את המכשיר מהגלאקסי.
הגלאקסי לפתע התפוצץ,והיא השפילה את ראשה לעבר החלקים ששרדו את הפיצוץ.
'המכשיר שהיה מחובר לגלאקסי יכל לשרוד עם כמות החשמל,אבל ללא המכשיר הוא היתפוצץ.ככל הנראה הפלאפון שלי קיבל את כל החשמל והמכשיר לא קיבל כלום' היא חשבה והביטה בMP3.
"זה נמאס" הוא אמר,והיא הרימה אליו מבט.הוא היה די רגוע.ברקים חלשים יצאו מהידיים שלו.
"לי זה כבר נמאס" הוא הרים אגרוף,והברקים התחזקו.
"מה אתה עושה?" היא שאלה."לשגר סתם ברקים לא יעזור לי" הוא אמר:"אני אלחם מולך עם אגרופים.את מוכנה?"
ריקי נשכה את השפה ונלחצה.'בקרב פיזי אין לי סיכוי'.
"אני מתכוון להתחיל" הוא אמר."אז רק שנייה!" היא אמרה והורידה מגבה את התיק הצהוב שלה.
"תן לי רק שנייה!" היא אמרה,והוא הנהן.היא חיטטה בתיק,ולבסוף מצאה את מה שחיפשה.
"לפני שבניתי את האגרופנים לקיירה,הייתי צריכה אב-טיפוס" היא לחשה:"וזה מה שיצא" היא שלפה זוג אגרופנים,דומים לשל קיירה,רק שעל אלה היה Y במקום X.
"אני מקווה רק,שאני אחייה אחרי זה" היא לחשה ונזכרה באחרים.
אלווין שנשאר עם זיק.דינו וקיירה שנשארו עם שתי הבנות האלה.מאסק שרץ לחפש את סיינו.
"הם כולם!" היא קראה ולבשה את האגרופנים:"החברים שלי!" היא לחצה על כפתור על הMP3 והוא התפצל לשניים.היא חיברה כל אחד לY שעל כל אגרופן.האגרופנים התחילו להשתנות.
"אגרופני Y הם האפשרות היחידה שלי להלחם באופן פיזי" היא לחשה.
"אתה יכול להתחיל!" היא קראה."בסדר" הוא אמר ורץ קדימה.
הוא שלח אגרוף מלא ברקים על ריקי.ריקי חסמה אותו עם האגרופן,אך חשמל יצא מהאגרוף שלו.
האגרופן שאב את החשמל,והיא שלחה אליו אגרוף.הוא התכופף,ושלח אגרוף שני אל הפנים שלה.
הוא פגע,וברקים יצאו וחישמלו אותה והיא עפה אחורה ונפלה.
היא קמה לאט,ורצה אליו.היא שלחה אגרוף מהיר,והוא התחמק.היא המשיכה לשלוח סדרה של מתקפות,אך כולם החטיאו.לייק שלח בעיטה אל הבטן.ברקים חישמלו אותה,והיא עפה אחורה מהעוצמה של הבעיטה.
'לא רק חשמל שהוא מסוכן,אלא גם כוח פיזי גבוה' היא חשבה.
הוא רץ,ובזמן שהיא הייתה על הרצפה,הוא דרך עליה בחוזקה.היא נצמדה לאדמה,ופלטה דם מפיה.
חשמל יצא מרגלו וחישמל אותה בלי סוף.האגרופנים לא הצליחו לשאוב את כל החשמל,אך היא הספיקה להתאפק ולא צרחה.
אחרי כמה שניות הברקים נפסקו,והוא הוריד ממנה את רגלו.הוא הביט בגופתה,ושם לב שהיא עוד רועדת.
הוא תפס בגרונה,והרים אותה כך שרגליה כבר לא נגעו ברצפה.
"מילים אחרונות?" הוא שאל בקול רגוע לגמריי."כן" היא לחשה והרימה את האגרופן.היא שלחה קדימה את כף דה,והוא נראה מבולבל."תישרף" היא לחשה,ופתח הופיע באגרופן.הוא נפתח,ואש חזקה יצאה ממנו וכוונה אל לייק.
הוא זינק אחורה וחמק במזל מהאש.האש הפסיקה,וריקי קמה על רגליה.
"הייתה שאלה אחת ששאלתי את עצמי במשך כל הקרב" הוא אמר ועמד ביציבות על רגליו ונראה שליו.
הוא שלח קדימה אגרוף כשברקים חזקים יוצאים מהאגרוף:"האם את יריבה ראוייה?"
"נו,ומצאת תשובה?" היא שאלה וירקה הצידה דם.
"הבנתי" הוא אמר:"שזה בידיוק ההפך.זה לא שאת יריבה ראוייה לי,אלא שאני יריב ראוי לך" הוא אמר.
"יריב…ראוי?" היא שאלה.
"יריב ראוי הוא כזה שגורם לך להוציא את המקסימום מתוכך,ולחשוף את כל הקלפים.לכן,אני אכן יריב ראוי לך!" הוא אמר:"אם לא ההפרש העצום בכוחות שלנו,הקרב הזה היה יכול להיות מעניין.אבל כפי שאמרתי,אני מחפש יריב מעניין" הוא רץ ושלח אגרוף.
ריקי תפסה את האגרוף עם האגרופן שלה.הוא שלח עוד אגרוף,והיא חסמה עם האגרופן השני וחייכה חיוך ניצחון.
"ואת לא אחת כזאת" הוא אמר,וברקים יצאו מכל גופו וחישמלו אותה."איך תדע,אם אפילו לא ניסית?!" היא צעקה ושלחה בעיטה.היא פגעה בראשו,והעיפה אותו הצידה והוא התגלגל על האדמה.
הוא הגיע לקצה הצוק.
היא התנשפה בכבדות."מה?!" היא קראה והביטה בידיה.האגרופנים החלו להתפרק.
"זה…לא יכול להיות" היא הייתה המומה.
לייק קם,והעיף עם ידיו אבק שהיה על כתפיו.הוא שלח אליה מבט:"זאת הייתה בעיטה לא רעה.אי בספק אם יש לך עוד כאלה".
ריקי פלטה דם.היא עוד שנייה התמוטטה.היא חושמלה יותר מידי.
"אבל איך..אתה מוציא חשמל?" היא שאלה."כשהייתי קטן" הוא אמר והפנה את ראשו אל הצוק:"אני נפלתי מצוק כזה.כמה עצמות ואיברים פנימיים שלי נהרסו,והוחלפו באיברים אלקטרוניים.אני יכול לשלוט בזרמים החשמליים שיוצאים מהם,ולהפוך אותם לברקים לצורך התקפה".
"והם…לא צריכים להיטען?" היא שאלה והחלה למצמץ בעיניה.
"למעשה לא,הם מופעלים הודות לזרמים החשמליים שמועברים מהמוח" הוא אמר.
"אני…מבינה עכשיו" היא אמרה ונפלה.היא הביטה בו,וראתה איך הוא מתקדם לעברה.
'דמאט…אני לא מספיק חזקה?' היא חשבה.
"נתראה,בעולם הבא" הוא אמר ושלח לעברה יד מלאת ברקים.
לפתע,שלושה חצים נורו.לייק בחין בהם,וזינק אחורה וחמק מהם."מה…זה?" היא שאלה בתשישות.
"בחייך,אל תפסידי.אם תפסידי עכשיו,זאת תהיה בושה למורה שלימד אותך" אמר אדם ועמד עם גבו אליה.על ידיו כפפות לבנות,וחוטים שקשורים אליהם הניעו את הבובות.
"מי…אתה?" היא שאלה בתשישות ועצמה עיניים.
"מישהו שלא יתן לך למות" הוא הסתובב אליה,ושלף בקבוקון עם נוזל כחול:"זה משחזר אנרגיה במהירות" הוא אמר ושפך את תוכן הבקבוקון לפיה.תוך שנייה היא פקחה עיניים וקמה על רגליה.
"הכאב…נעלם" היא אמרה.
"זה זמני אומנם" הוא אמר וכיוון את הבובות אל לייק.
"רק רגע,אני מזהה אותך!" היא הצביעה על הבחור שהציל אותה.
"זה נכון" הוא חייך:"זה אני,הנסיך ארת'ור!"
"מי זה?" שאל לייק וברקים יצאו מגופו.
"פריק עם בובות" חייכה ריקי והסתובבה אל לייק.
"פריק פריק אבל לו יש נשק.ולך יש?" שאל ארת'ור.
"תמיד מכינים גיבוי" היא שלפה MP3 נוסף."אולי כדאי לעבור למצב שלוש?"

ארת'ור הגיע והציל את ריקי לפני שמתה.יחד,יש להם סיכוי להפיל את לייק.האם הם יצליחו?


תגובות (3)

חחחחח
אני נותנת לייק למשפט של לייק
אני נותנת יותר מדיי לייקים O_O

אתה יודע שיש דבר כזה שנקרא "סוליטר עקרב"???
אל תעליב עקרבים ותמיד תעדיף אותם!!! (אותם ואת העכבישים)

ועכשיו אני פתאום הבנתי…
שאני…
יריבה ראויה לזיק.
זיק לא ראוי לי, אני ראויה לו!!!
יאיייייי!!!! 3:

01/12/2013 14:47

כשעקרב יעקוץ אותי אני אזכור שאני מעדיף אותו על סרטן….
ואיזה משפט שלו? יש לו יותר מידי!

01/12/2013 14:55

למה? סרטן צבט אותך פעם?
רק שתדע, זה רעיון גרוע להוציא אותם מתוך האבנים (מניסיון).
אז יאללה!!!
איפה העקרב הקרוב שיעקוץ אותך?
המ.. יש לי הרבה עקרבים בבית הספר (באמת! נכנסים לכיתה עקרבים. הם חולים על שיעור מתמטיקה! ובמיוחד על פיסיקה. מי היה מאמין שעקרבים מתעניינים בכאלו מקוצועות…)
או שפשוט תשחק סוליטר עקרב ותפסיד?
אני לא אבוא לעזור לך וככה תפסיד 3:
(אני כל כך לא תומכת שזה מפחיד!)

כן… באמת יש לו יותר מדיי משפטים…
לייק על כולם!!!
(אני חייבת להפסיק לחלק לייקים O-O)

01/12/2013 15:01
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך