מאקס כותב
הרבה זמן לא העלתי,אני הייתי די עסוק.מישהו קורא עדיין? XD
מי זה היטמן המיסתורי? בפרק הבא:
ZEX-מטרה 28
זה נקרא בחור באדאס!

ZEX-מטרה 27:הצלף נגד מלך העקרבים!

מאקס כותב 05/12/2013 759 צפיות 4 תגובות
הרבה זמן לא העלתי,אני הייתי די עסוק.מישהו קורא עדיין? XD
מי זה היטמן המיסתורי? בפרק הבא:
ZEX-מטרה 28
זה נקרא בחור באדאס!

"הו,באמת" צחק סקורפיו.
צחוקו התגבר עוד ועוד,ומאסק החל לחשוש.
"תעשה לי טובה,אולי הצלחת לתת לי אגרוף,אבל אתה עדיין
חלש יותר ממני!" צחק סקורפיו.
"טוב,זה הזמן לבדוק!" מאסק קרא והחל לירות בסנייפר.
הוא ירה שלוש פעמים,וכל הכדורים פגעו בזנב המתכתי של סקורפיו ועפו הצידה.
"הדבר הזה יכול לעבור פיצוץ גרעיני ולהישאר שלם" סקורפיו צחק וליטף את זנבו.
סקורפיו שלח את הזנב על מאסק,אך מאסק חמק והחל לנתר מעץ לעץ.
"אז אתה טרזן מה?" צחק סקורפיו והניף את הזנב המתכתי שלו ושבר את כל העצים.
מאסק התחבא בין שני עצים שנפלו וירה בסקורפיו.הוא כיוון לגב,אך במהירות הזנב חסם את הכדורים.
"שם" קרא סקורפיו ושלח לעבר מאסק את הזנב המתכתי.
מאסק קפץ והתחבא מאחוריי שני עצים אחרים.
הוא ירה שוב,ושוב הזנב של סקורפיו חסם את הכדורים."שם" סקורפיו שלח עליו את הזנב,ומאסק חמק והתחבא מאחוריי שני עצים אחרים.הוא התנשף.
"איפה אתה?" סקורפיו חייך והביט לכל כיוון.
'אין ברירה' חשב מאסק.הוא הוציא מברדסו כל מיני עמודים קצרים.הוא תקע אותם באדמה,וחיבר אליהם את הסנייפר.
הוא התנשף,וחיבר עוד ועוד עמודים וכוונות אל הסנייפר.
סקורפיו הביט לכל כיוון,ושלח את הזנב המתכתי לכל עבר.
מאסק נשכב על האדמה,וגלגל את הכוונות כך שכולן היו אחת אחרי השנייה וכוונו אל סקורפיו.
הוא עצם עין אחת ודרך האחרת הוא הביט בכל הכוונות.הוא הזיז מעט את הסנייפר,עד שכיוון אל עמוד השדרה של סקורפיו.
בזמן שסקורפיו המשיך לתקוף כל מקום,מאסק ירד עד שראה את הנקודה שמחברת בין עצם הזנב שבעמוד השדרה של סקורפיו,לבין הזנב המתכתי.
"אתה לא תוכל להסתתר לנצח!" קרא סקורפיו והמשיך לתקוף עד שהזנב פגע לא רחוק מהמקום בו היה מאסק.
מאסק כיוון את הסנייפר בידיוק לנקודה הנכונה,ולחץ באיטיות על ההדק.
סקורפיו בינתיים התכונן לעוד התקפה.הפעם למקום בו היה מאסק.
"רק שם עוד לא פגעתי!" צחק קורפיו.'אם אני רק אספיק' חשב מאסק.
סקורפיו שלח את הזנב על מאסק,ומאסק ירה.
מרחוק היה אפשר לשמוע פיצוץ,ועצים התחילו ליפול סביב המקום בו היו מאסק וסקורפיו.
הציפורים עפו מהמקום במהירות רבה.כל הסנאים והחיות הקטנות מיהרו להתרחק משם כמה שאפשר.
מאסק התנשף בכבדות והחזיק את הסנייפר שלו.
סקורפיו התנשף גם הוא,וכיוון את הזנב המתכתי אל מאסק.
"בשנייה האחרונה הצלחת להתחמק" צחק סקורפיו."כן,לצערי גם הסנייפר זז ופספסתי" התנשף מאסק.
"מה הייתה המתקפה הזאת?" שאל סקורפיו.ידו השמאלית,רגלו השמאלית והצד השמאלי של פניו נטפו דם."כדור סנייפר מיוחד שאם יורים אותו במהירות רבה הוא מתפוצץ.הכנתי את הסנייפר שלי כך שהוא ירה במהירות המרבית.בסופו של דבר פספסתי,והכדור התפוצץ משמאלך".
"זה באמת יכל להרוג אותי" צחק סקורפיו.הוא עצם את עינו השמאלית מפני שהיה סביבה דם רב.
'לפחות הצלחתי לחסום חלק משדה הראייה שלו' חשב מאסק.הגב שלו דימם מפני שכשחמק הפיצוץ העיף עליו חתיכות מעץ שהתפוצץ.
מאסק כיוון את הסנייפר והחל לירות בלי הפסקה,אך הזנב של סקורפיו חסם שוב ושוב את הכדורים.
"לעזאזל" מלמל סקורפיו ופלט דם.
מאסק רץ ושלח אגרוף אל הסנטר של סקורפיו.סקורפיו פתח את פיו,וירק טיפת רעל.
מאסק ניסה לזנק הצידה,אך טיפת הרעל פגעה בברדס שלו."דאמט" מלמל מאסק וזרק הצידה את הברדס.
הוא התנשף."מה זה?" שאל סקורפיו.על מאסק היו חגורות רבות על כל גופו,כולן מלאות בכדורים לסנייפר.
"משהו קטן שהכנתי" צחק מאסק וטען את הסנייפר."זאת הספקה שתספיק לי להרבה זמן".
"הבנתי" אמר סקורפיו ופלט עוד דם.
"אני חושב שאסיים את זה עכשיו" הוא חייך וכיוון את קצה הזנב על מאסק.
קצה הזנב המתכתי נפתח,ובתוכו היה להב חד וארוך של סכין."הסכין הזאת מלאה ברעל" אמר סקורפיו.
"עקיצה אחת של עקרב,יכולה להרוג.חתך קטן מלהב הסכין הזה,אתה תמות תוך 5 שניות" הוא חייך.
"מה הנקודה שלך?" שאל מאסק.
"הנקודה שלי היא,שעם הנפה אחת של הזנב המכתי הזה אני יכול לסיים את הקרב".
"אתה יכול לסיים עקרב?" חייך מאסק.סקורפיו צחק."משחק מילים טוב.אני אזכור לך את זה!"
מאסק החל לירות,וסקורפיו הניף את הזנב המתכתי,וחסם את הכדורים.
סקורפיו רץ אל מאסק והניף עליו את הזנב.מאסק חמק ורץ משם במלוא הכוח.
סקורפיו החל לרוץ אחריו,ותוך כדי ירק עוד טיפות רעל.
מאסק חמק מהם,ומידי כמה שניות ירה על סקורפיו מבלי לכוון והחטיא.
"דמאט,בקצב הזה אני אפסיד" מאסק מלמל.סקורפיו שלח את הזנב על מאסק.מאסק זינק הצידה,ולהב הסכין פספס אותו במזל.מאסק המשיך לרוץ ימינה וסקורפיו אחריו.
"אני לא יכול לירות,בקושי יכול להתחמק,אין לי סיכוי לנצח!" אמר מאסק.
"מאסק-תעמוד מולו!" הוא שמע קול."מה?!" קרא מאסק.
"אני כאן! בתוך הראש שלך!" הוא שמע את קולו של צ'ארלי מתוך ראשו."אוי אוי,זעזוע המוח עדיין לא עבר?" מלמל מאסק.
"תשתוק ותקשיב-אתה חייב לעמוד מול סקורפיו! אם לא,איך תוכל לקרוא לעצמך צלף? אתה בורח מהיריב שלך,ככה אימנו אותך?!" קרא הקול של צ'ארלי.
"זה נכון" לחש מאסק והשפיל את ראשו.
"היי מאסק" הוא שמ קול אחר,והרים את ראשו בהפתעה."אתה,זוכר אותי?" הוא שמע את הקול.
"אני זוכר" הוא לחש:"היטמן".

מאסק ממשיך לברוח מסקורפיו,היריב שלו.מי זה היטמן באמת,וכיצד הוא יעזור למאסק?


תגובות (4)

יא עסוק -,-
נו טוב. עכשיו באלי לשחק קלפים עם זיק ולהילחם נגד סקורפיו (הדביל)!~

05/12/2013 05:58

באמת? מישהו זוכר את זה? לא, קיבלתי זעזוע מוח… קוראים לי קירה, נכון?
לא, קוראים לי מנטיקורים!

05/12/2013 06:02

אני מכירה מאה ומשהו קירות! XDD
לייט (קירה), קירה נייטלי, קירה מפאוור רינג'רס, קירה החבר הדמיוני שלי, קירה מבייבלייד (או איך שלא כותבים את זה) ויש עוד המוןן

05/12/2013 06:09

לא אנחנו לא קוראים.
כל ההיסטוריה של מה שקרה ב ZEX ברחה לי מהראש.
אני ממש לא זוכרת כלום! O:

אז מה קורה עם סקיפי? הוא יפסיד?
מסכן סקיפי…
ועצלנית רוצה לקחת לי את התור במשחק קלפים עם זיק? ):
זה כזה מרושע…

05/12/2013 06:23
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך