מאקס כותב
כולם צריכים הצלה פתאום -.-
בפרק הבא,אנחנו נראה קרב חדש! קרב בין שניים חזקים!
בפרק הבא:
ZEX-מטרה 30!
מימה נגד טאקט!! סוף סוף!!

ZEX-מטרה 29

מאקס כותב 06/12/2013 761 צפיות 6 תגובות
כולם צריכים הצלה פתאום -.-
בפרק הבא,אנחנו נראה קרב חדש! קרב בין שניים חזקים!
בפרק הבא:
ZEX-מטרה 30!
מימה נגד טאקט!! סוף סוף!!

סקורפיו שלח קדימה את הזנב המתכתי.
מאסק קפץ הצידה,וזינק עליו.
הוא שלח בעיטה,וסקורפיו חסם עם ידו.
סקורפיו פתח את הפה ובזריזות מאסק כיוון אל פיהו את האקדח.
סקורפיו נרתע,וקפץ אחורה.
"בידיוק,תפתח את הפה לירוק רעל ואני ארה בך.אני איכשהו אצליח לשרוד,אבל אני בספק לגביך" אמר מאסק.
"לא רע" חייך סקורפיו.הוא שלח את הזנב המתכתי ומאסק קפץ למעלה והתחמק.
"צעד שגוי" הוא לחש."מה?" מאסק קרא וסקורפיו הניף את הזנב אל מאסק וכיוון לעברו את להב הסכין.
מאסק עשה גלגול באוויר והסכין הייתה מעליו.סקורפיו הוריד את הזנב המתכתי על מאסק,והוא נמחץ בין הזנב לאדמה.
"דמאט" הוא לחש.הזנב מחץ אותו,והוא לא יכל להרים אותו.
"זה היה מעניין,איפה למדת את זה?" סקורפיו צחק.
הוא כיוון את להב הסכין אל מאסק.מאסק הביט הצידה.האקדח נפל רחוק ממנו,והסנייפר שעל הגב שלו נמחץ.
"תמות!" סקורפיו צעק וקצה הלהב נשלח אל מאסק.
הרגל שלו הייתה חופשית והוא שלח בעיטה.הוא פגע בלהב,והלהב עף הצידה.
"הא? מה זה היה?" שאל סורפיו.הוא שלח חזרה את הזנב אליו."בעטת הצידה את להב הסכין? לא חשבתי על זה אפילו" הוא היה אדיש לגמרי והמשיך לבהות בלהב.
'עכשיו' מאסק חשב ורץ אליו.סקורפיו הבחין בו,ושלח אליו אגרוף.מאסק זז ימינה,ושלח בעיטה אל הסנטר.
סקורפיו חסם עם היד השנייה,ומאסק קפץ ובעט בו עם הרגל השנייה.
הוא פגע בלחי שלו,ובזריזות שלח אגרוף לגרון והזיז אותו מעט אחורה.
מאסק הלך גם אחורה כדי שסקורפיו לא יתפוס אותו.
"הא,נחמד.אתה די טוב באחד על אחד" סקורפיו אמר וירק דם.
'משהו כאן לא בסדר' חשב מאסק:'דבר ראשון-קודם הוא נלחם בי עם הזנב ופתאום הוא מפסיק.דבר שני-הוא מהיר יותר ממני לפחות פי שלושה,אין שום סיכוי שאני באמת אצליח לפגוע בו.דבר שלישי-כל הצד השמאלי שלו מלא דם,ולכן העין שלו סגורה.בהתחלה הוא שלח אגרוף,ואז חסם עם אגרוף שני וזה אומר שהוא יכול לראות את מה שקורה בשני הצדדים,למרות ששדה הראייה שלו לקוי לצד ספציפי אחד.משהו מוזר פה'.
סקורפיו רץ,הוא קפץ למעלה,ושלח על מאסק בעיטה.
מאסק חסם עם הידיים,וסקורפיו שלח בעיטה שנייה מלמטה אל הסנטר של מאסק והפיל אותו אחורה.
סקורפיו קפץ שוב,ושלח אגרוף.מאסק התגלגל הצידה,וקם במהירות על רגליו.
סקורפיו זינק אל מאסק ושלח אגרוף.מאסק זז שמאלה,ושלח בעיטה על הבטן של סקורפיו.
הוא פגע,וסקורפיו נגרר אחורה.הוא ירק על הדשא דם,והביט למעלה.מאסק רץ ושלח עוד בעיטה אל לחיו.סקורפיו ניסה לשלוח אגרוף,אך מאסק תפס בידו וזרק אותו אחורה.
"אני מניח שזה כבר לא יעזור לי" מאסק הוריד את חגורות התחמושת וזרק הצידה.
'ועדיין.משהו כאן לא בסדר' הוא חשב והביט בסקורפיו שקם לאט.
'בפעם האחרונה שזרקתי אותו,הוא החליק לי מעט מהידיים למרות שהייתה לי אחיזה טובה.זה קשור ללהב?' מאסק הביט על הלהב שנחה על הדשא.
"אין זמן להפסקות!" צרח סקורפיו."מה?" מאסק הסתובב,וסקורפיו שלח אגרוף.
הוא פגע בפניו של מאסק,ומאסק עף אחורה."הנה זה" חייך סקורפיו והרים את הלהב.
הוא חיבר אותה לקצה זנבו בחזרה."הרבה יותר טוב.צריך להסתיר את זה" הוא צחק וקצה הזנב המתכתי נסגר.
"זה לא ממש כאב" לחש מאסק וקם:"מה הולך כאן?" הוא נבהל כשראה את סקורפיו.
כל הדם והפצעים נעלמו,וסקורפיו היה שלם."זה…מה זה?" הוא היה בהלם.
"האהאהאהא,נו באמת" צחק סקורפיו:"חשבת שאני אפסיד למישהו כמוך? כל זה,זה הכח שלי!" הוא קרא.
"דמאט,זה לא טוב" לחש מאסק.
"אני אחסל אותך!!" צעק סקורפיו וזינק אל מאסק.הוא שלח קדימה אגרוף,ופגע בבטן של מאסק.
'דמאט' מאסק פלט דם מהפה:'הוא נהיה מהיר יותר וחזק יותר!'
קבל את זה! ואת זה! וקח גם קצת מזה!" סקורפיו שלח עוד ועוד אגרופים,ומאסק נפגע מכולם.
הוא המשיך לפלוט דם בזמן שסקורפיו המשיך לשלוח עליו אגרופים.
"ולסיום-את זה!" סקורפיו שלח אגרוף חזק במיוחד אל הבטן של מאסק,ומאסק עף אחורה,התגלגל על האדמה ובסופו של דבר התנגש בעץ.הוא המשיך לפלוט דם.
"הא,ועכשיו למכה האחרונה!" סקורפיו חייך ושלח קדימה את הזנב.
כדור של אקדח נורה ופגע בקצה הזנב של סקורפיו,והזיז אותו הצידה.
"מה?" שאל סקורפיו והביט ימינה.מישהו רץ במהירות אדירה,תפס את מאסק והמשיך אל מאחוריי סקורפיו.
"מי זה?" קרא סקורפיו.הוא הסתובב והחזיר את הזנב אליו.
"תקום כבר,אין לי זמן לבזבז כאן" האדם הזה עזב את מאסק.מאסק קם באיטיות ושלח מבט אל מי שהציל אותו.
"את…את…" הוא לחש."קדימה,תעמוד כבר נורמאלי" היא שלחה מכה על עורפו.
מאסק נעמד,והרגיש יותר טוב."את פאו!" הוא קרא אליה.
"בידיוק" אמרה פאו.היא שלפה שני אקדחים והסתובבה אל סקורפיו."אני צריכה לסיים כאן מהר,אחרת שון ממש יכעס" היא אמרה.
"קח" היא נתנה למאסק אקדח."תודה" הוא אמר והביט בסקורפיו.
"מה הולך כאן?" שאל סקורפיו בזעם.
"למה את פה?" שאל מאסק מבלי להביט בה.
"כי אני צריכה להציל לך את הצורה,זה למה" היא אמרה וכיוונה אל סקורפיו אקדח:"עכשיו בוא ניפתר ממנו כבר".

פאו הצליחה להציל את מאסק.מה הסוד של סקורפיו,והאם פאו ומאסק יכולים להביס את הסוד הזה?


תגובות (6)

אמממ..
חשבתי על זה הרבה זמן
אם סקורפיו הוא עקרב, יש לו ארס בישבן? XDDDDDDDDDDDD

06/12/2013 09:59

"סקורפיו, סקורפיו, אינפינטיו"
שיעמום. תמשיך!!! (למרות שקראתי רק את 3 הפרקים האחרונים)
-תמשיך דחוף-
ועכשיו לנימת הסוכנים החשאים:
אני יודעת מהו שמך במציאות… חעעעעעע! וכולם יודעים בעיקרון, אתה איתנו בקבוצה בצ'אט בגימייל, מישהו הוסיף אותך XD.

06/12/2013 10:02

א'-עצלנית,לא.
ב'-נטשה-חבל לי להגיד לך….שהשם שלי בג'ימייל זה השם של חבר שלי.כע,זה לא השם שלי שם XD
ומה זאת אומרת אני בקבוצה? מי כבר הוסיף אותי בידיוק?

06/12/2013 11:44

אמ… אופסי?
זה היה בטעות!!! דונט קיל מי!!!
התגעגעתם אליי? אני בחול ^^ אמריקה!

06/12/2013 12:06

ריקי-למה צירפת אותי בכלל??
ופספסת הרבה XD קראת את הפרקים האחרונים?

06/12/2013 13:24

ברור שקראתי! ואתה מפספס הרבה במייל. אכפת לך לנסות להשתלב בחפירות? קורים שם דברים מעניינים.

06/12/2013 17:20
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך