מאקס כותב
קיירה,אלווין,מאסק,מימה,וריקי.עוד דמות אחת מתוכננת להצטרף לשישיה שתחליף את השישיה האגדית הקודמת:שון,לוסי,היליוס,מימה,אנאל וקליאו.
ועכשיו זהו-נגמרה ההקבלה לעונה הראשונה.
עכשיו הכל יהיה שונה,ולא תהיה שום פלישה.
בפרק הבא,הנשקים!
הו כן,ומזל טוב לי על הסיפור ה200!!!

ZEX מטרה 3-התלמידים החדשים.הסיפור ה200 שלי!!!

מאקס כותב 12/11/2013 780 צפיות 5 תגובות
קיירה,אלווין,מאסק,מימה,וריקי.עוד דמות אחת מתוכננת להצטרף לשישיה שתחליף את השישיה האגדית הקודמת:שון,לוסי,היליוס,מימה,אנאל וקליאו.
ועכשיו זהו-נגמרה ההקבלה לעונה הראשונה.
עכשיו הכל יהיה שונה,ולא תהיה שום פלישה.
בפרק הבא,הנשקים!
הו כן,ומזל טוב לי על הסיפור ה200!!!

"אני עדיין לא בטוחה לגבי זה" לחשתי.
אני ונעמה היינו על האוטובוס.
"אבל את חייבת! זה בול בשבילך! חוץ מזה,אם את לא בטוחה אז למה את נוסעת?"
"כי.." אמרתי והסמקתי כשנזכרתי בשון.
"אני רק רוצה לבדוק את זה.חודש-חודשיים,ואני אעזוב"
"לא! אני לא ארשה לך!" קראה נעמה בעקשנות.
האוטובוס הגיע,ואנחנו ירדנו ממנו והתקדמנו לעבר השערים הגדולים.
נכנסנו פנימה,והמשכנו ללכת עד שהגענו אל חצר ענקית מול הביניין.
"שמעתי שמגיעים רק 100 כל שנה" אמר מישהו אחר.
הסתובבתי אליו.הוא היה בלונדיני,עיניים חומות.הוא לבש בגדים אפורים והיה לו סרט ראש כתום.
"היי,אני אלווין.חברים קוראים לי אל.נחמד לפגוש אתכן" הוא שלח יד ללחיצה.
"כן טוב,אלווין,אנחנו לא ממש חברים" אמרתי והתרחקתי ממנו,נעמה אחריי.
"אבל אבל אבל…הוא היה נחמד" נעמה לחשה לי.
"לי הוא נראה כמו סתם מתנשא אחד" אמרתי בבוז.
"והוא?" היא הצביע על מישהו גבוה,שיער שחור קצר ומלא בג'ל,חסר חולצה עם שרירים,והרים משקולות מול אחרים.
"סתם עוד אגו אחד" גלגלתי עיניים.
"אגו? הוא לא נראה כזה" מישהו אמר.אני ונעמה עמדנו מתחת לעץ,ומישהו נתלה הפוך,והראש המופנה כלפי מטה היה מולינו.
"אההה!" צרחה נעמה בבהלה ונפלה אחורה."סליחה" הוא מלמל ועלה לעץ,ונחת על שתי רגליים.
אני מאסק" הוא אמר."אתה מסיכה?" צחקקתי.הוא היה ממש נמוך.
"אתה לא נמוך מידי בשביל להיות בן 15?" נעמה התכופפה אליו.
"אולי.ואולי אני פשוט בן 11" הוא אמר בציניות.הוא היה נמוך,שיער שחור קצר פרוע,ולבש ברדס חום ישן ומעט קרוע.
"אופס" היא הסמיקה במבוכה:"סליחה לא התכוונתי פשוט…כולם כאן בני 15 לא?"
"כן,אני פשוט די טוב בספורט.זכיתי בריצת מרתון של גילאי 20-30 כשהייתי בן 9" הוא פיהק.
"אתה…די מזכיר לי פריק" היא לחשה.
"כן,אני יודע" הוא צחק והלך."אני קיירה" צעקתי אליו.
"יאיי,פדיחה בשבילי" היא לחשה,והמשכנו קדימה.
אחרי חצי שעה,הדלת מהקומה השלישית נפתחה,ונערה עם שיער ירוק ארוך,עיניים ירוקות ומשקפיים עגולים גדולים,לבושה באדום התקדמה מהמרפסת.
"היא בטח החנונית כאן" לחשה לי נעמה.
"שמעתי את זה" הנערה קראה אל נעמה,ונרתענו.איך היא יכלה לשמוע?
"אהמ אהמ" היא השתעלה:"ברוכים הבאים לזקס! התוכנית הישראלית המתקדמת,בית ספר למתנקשים!" היא קראה בחיוך.
נרתעתי והלכתי אחורה.נעמה החזיקה אותי שלא אפול.
"איזה בית ספר היא אמרה?" שאלתי רועדת וחיוורת.
"בית ספר של מתנקשים" נעמה לחשה עם רעד ברור בקולה.בבת-אחת עלו לי כל המחשבות לראש:יחידת מתנקשים נשר,נשקים,מוות,התנקשויות,בית הספר,ושון.
הוא היה כאן.הוא למד כאן שלוש שנים.ועכשיו אני,לא יודעת מה לעשות.
"זאת הבחירה שלכם אם להיכנס או לא" היא חייכה.רעדתי,והסתכלתי סביב.ראיתי את המבטים של כל אחד מ100 התלמידים שם.
"נו,מה העיכוב כאן?" שמעתי קול והבטתי ישר.נערה עם שיער אדום ארוך אסוף בקוקו ועיניים סגולות עמדה ממש מול הדלת.היא לבשה חלוק מעבדה לבן אך מעט מאובק,וג'ינס כחול.
"אני נכנסת וזהו?" היא הביטה למעלה,והנערה שלמעלה הנהנה.
"זוזי כבר,אישה!" צרח המנופח עם השרירים ונכנס."זה הכל? פחדנים.לא קשה להפחיד כאן אף אחד" אמר מאסק ונכנס פנימה.
אלווין פיהק ונכנס.כולם התחילו להיכנס אחד אחרי השני.
אני נשארתי לבד,ומאחוריי נעמה.היינו חיוורות.
"מה איתך שם? את האחרונה" לחשה הנערה למעלה,והבטתי בה.
"קיירה,אל תעשי את זה" לחשה לי נעמה בשקט.עצמתי עיניים.נזכרתי בבוחנים.הם דיברו משהו,ואמרו שאני האחות שלו.הם דיברו על רוי.אם אני אכנס,אני אולי אגלה איך הוא מת.זאת הזדמנות אחת.
"אל תספרי כלום להורים שלי" אמרתי ולקחתי את המזוודות.
"לא! קיירה לא!" שמעתי את נעמה בוכה."אני לא רוצה להדאיג אותם.אני אהיה בסדר.ניפגש בקיץ" אמרתי ונכנסתי פנימה בביטחון.
"אם את נכנסת עכשיו,או שאת נשארת או שאת מתה.אין דרך אחרת לצאת מכאן" לחשה הנערה מלמעלה.נעצרתי מול הכניסה."זה לא מפחיד אותי" נשמתי נשימה עמוקה,ונכנסתי.
"קיירה לא!" נעמה צעקה אך הדלתות נסגרו.
הבטתי אל המסדרונות הלבנים.


תגובות (5)

איך הגעת ל-200?!?!?!?!?! אני לא בסיפור ה-40 שלי אפילו!!!
אז.. מזל טוב!!!!!!! *^-^* ~נצנצים~
(ואני לא אומרת 'מזל"ט' כי זה נשמע כמו שם של כלי מטבח, למרות שזה הקיצור של 'מזל טוב')
ושכחת להזכיר את קליאו הנודדת XD
לא מספיק גרמת לה סבל, עכשיו אתה גם לא מזכיר אותה?!
כבר אמרתי לך שאתה מרושע? XD

אה כן, וזה מצחיק אותי שקיירה אמרה "התנקשויות, בית ספר, ושון" משום מה זה מצחיק אותי שהיא הזכירה את שון…

נ.ב-
מאקס!!!
מה קורה?!

12/11/2013 13:04

אה שיט,התבלבלתי בין מיסט לקליאו!!!
ותודה! XD
ואני בסדר.אין לי מושג איך הגעתי ל200!
אני בא לרשום סיפור,נכנס לפרופיל האתר,ורואה 199 סיפורים.
התגובה הראשונה שלי היא:WTF

12/11/2013 13:17

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
כן XD
אני מניחה שזו התגובה… אני זוכרת את היום שרשמת "הסיפור ה-100 שלי" XD
ואני חושבתי לעצמי "100?! זה הרבה!!!" ועכשיו אני רואה 200!!!
אני לא קראתי את הסיפור ה-100 שלך כי הייתי אז חדשה באתר או שפשוט לא קראתי את הסיפורים שלך באותה התקופה… צריך לבדוק לפי התאריך. אני פשוט זוכרת שראיתי "הסיפור ה100".
נראה לי שאני יודעת איך הגעת ל200… אתה פשוט פותר את כל הבעיות ולא מפסיק את הסיפור!!!
את האמת שאני מתלבטת אם למחוק את כל הפרקים של "ספרים מעופפים" מהאתר… זה גם ככה נגמר באמצע. אם אני אמחק את זה בקושי יהיו לי 30 O-O
מה אתה אומר? כדאי למחוק או להשאיר?

12/11/2013 13:29

והווווווווווו
ריקי המעצבנת!!!
אתה יכול לעשות אותה תוקפנית?
ומתבודדת?
אחד הפרקים הכי טובים שאיי פעם קראתי!!!
(מזל טוב!!!!!!!!!!!)

13/11/2013 06:15

מאקססססססססססססססססססססססס!
תן לי לעשות כבר דמות >

13/11/2013 13:29
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך