מאקס כותב
קודם טנאקוי,עכשיו גאיו.מעניין אותי מאיפה דינו יודע את כל זה ....
דינו וסקייבס-שני לוחמי החרבות הכי טובים בעונה הזאת(כי קליאו לא פה XD) נגד מיינו-התלמיד של סיינו שגילה את כל סודות האשליות של סיינו.
בפרק הבא:
ZEX-מטרה 33:אקדח ושלשלאות נגד הקלפים!
היליוס ואלווין נגד זיק!! סוף הקרב!!

ZEX-מטרה 32

מאקס כותב 14/12/2013 709 צפיות 7 תגובות
קודם טנאקוי,עכשיו גאיו.מעניין אותי מאיפה דינו יודע את כל זה ....
דינו וסקייבס-שני לוחמי החרבות הכי טובים בעונה הזאת(כי קליאו לא פה XD) נגד מיינו-התלמיד של סיינו שגילה את כל סודות האשליות של סיינו.
בפרק הבא:
ZEX-מטרה 33:אקדח ושלשלאות נגד הקלפים!
היליוס ואלווין נגד זיק!! סוף הקרב!!

דינו עצר מול המערה.הוא הניח את ידו על חרבו.
"אני יכול להרגיש את זה" הוא לחש.
הוא הרגיש אנרגיה יוצאת מהמערה.
דינו התקדם ונכנס אל תוך המערה וסרק את הקירות.
הוא נכנס יותר ויותר עמוק,והרגיש שהוא הולך שעות.
"מה זה?" הוא שאל והגיע אל אולם גדול מתחת לאדמה.
למרות שלא היו לפידים או כלום,עדיין היה שם אור.
הוא הביט למעלה וראה את תקרת המערה.לא היה חור שבעזרתו אור שמש יכול להגיע לשם.
"האהאהא,חיכיתי לך" אמר קול.דינו הביט קדימה אל מעבר שהיה שם.
הוא קפא במקומו,כשראה אור סגול ומעוות משם.זה התקדם לעברו,ובתוך כמה שניות דינו ראה רק סגול מעוות סביבו.
"מה..קורה לי?" הוא לא הצליח לשלוף את החרב שלו.למעשה,הוא לא הצליח לזוז כלל.
אדם שמן,עם שיער סגול קצר,בגדים לבנים ארוכים,עיניים שחורות,ידיו קשורות באזיקים ושלשלאות וצאוורון הז'אקט שלו כיסה את פיהו.
"דינו,לקח לך זמן להגיע הנה" אמר האדם ועצר.
"מי אתה?" שאל דינו ורעד."קוראים לי האנזו.אני מספר 8 של ניידו-פי" הוא אמר.
"ניידו-פי?" שאל דינו בבלבול."זה בסדר,אין שום צורך שתזכור את השם" אמר האנזו:"במילא אתה תמות מהר מאוד".
דינו רעד,אך לא הצליח לזוז ממקומו.הוא לא הבין מה קרה לו."איך אתה יודע מי אני?" שאל דינו.
"זה כי סיינו שלח אותך אליי" אמר האנזו."סיינו?!" קרא דינו.הוא השפיל את ראשו ואז חייך.
"אז זה מה שקרה" הוא אמר ושלשלאות הופיעו סביבו:"לכדת אותי בשלשלאות של אשליות" הוא ראה שהשלשלאות שלו מחוברות אל אלה של האנזו."אז פשוט…..נשבור אותן!" הוא צחק.
הוא ריכז את כל הכוח שלו.לבסוף,הוא שבר את השלשלאות עם גופו,וגם השלשלאות של האנזו נשברו.
"איך זה יכול להיות?" שאל האנזו."גאיו!" קרא דינו ורץ אל האנזו.הוא הסתחרר במהירות,ושלח קדימה את החרב.הוא הגיע אל האנזו,וחתך את גופו.
דינו עצר,ותקע את החרב באדמה."איך זה היה?" הוא שאל והביט בהאנזו ששכב על האדמה עם חתכים על כל גופו.
"לא רע אני מודה" האנזו נעלם,והופיע שוב במקומו ללא חתכים.
חיוכו של דינו ירד.'זאת הייתה אשליה?' הוא חשב.
"תן לי לגלות לך סוד" אמר האנזו:"אני התלמיד של סיינו.למעשה,התלמיד הכי טוב שלו".
הז'אקט של האנזו החל להיעלם."אני הייתי תלמיד כל כך טוב,שלמדתי אפילו את כל סודות האשליות של סיינו" האנזו החל לגבוה:"ואז,קיבלתי את הכינוי" מסכת גז הופיעה על ראשו של האנזו:"מיינו!"
העתק מושלם של סיינו הופיע מול דינו.דינו החל להילחץ.
"ניידו-פי,חושבים שאני סיינו.אבל זה לא נכון,אני מיינו.הכינוי יכול להתפרש כ-מיני סיינו.סיינו בעצמו,לא נמצא כאן כרגע.ולכן הוא ביקש ממני,שאחסל אותך בשמו.אם אתה מספיק חזק כדי להשמיד את האשליות שלי,אולי תהיה מספיק חזק כדי לשרוד דקה נגד הכוח המלא שלי" אמר מיינו.
דינו נלחץ יותר,אך ניסה לשמור על קור רוח.
"אני אראה לך,את הכוח האמיתי שלי!" הוא אמר ונעלם במקומו.
"איפה הוא?" צעק דינו והביט סביב.מסמר ענקי נפל מהשמיים.דינו זינק אחורה,ועוד מסמר נפל לעברו.
דינו חמק שוב,וניסה שוב ושוב לברוח מהם.
הוא קפץ בין שני מסמרים,וקיר הופיע מולו ודינו התנגש בו.
דינו הלך אחורה,ומסמר נוסף נפל מלמעלה.הוא השתמש בג'טו וחמק מכולם.
חץ נורה לעבר דינו,והוא קפץ הצידה."לא טוב" אמר מיינו.דינו הביט אחורה וכדור ברזל פגע בפניו והוא נפל.
נפלו על גבו עוד כדורי ברזל,ודינו ניסה לקום אך הם שלפו קוצים והקוצים ננעצו בדינו.
"אהההה!!" הוא צרח.מיינו הופיע בצה החדר."עברה דקה" הוא אמר.
דינו קם,וכדורי הברזל נעלמו."אז אם אני לא יכול לחמוק מהם" לחש דינו:"אני אחתוך את כולם!" הוא צעק ורץ אל מיינו.
קיר מפלדה הופיע מולו,ודינו חתך אותו עם החרב והמשיך לרוץ קדימה.
מסמר נפל מהתקרה,ודינו חמק ממנו.המסמר שינה כיוון ועף אל דינו."גאיו!" דינו הסתחרר במהירות,והמסמר שהגיע אליו נחתך ונעלם.דינו המשיך לרוץ אל מיינו,ונחש עף אליו.
דינו חתך את הנחש,וזינק אל מיינו.הוא הניף את החרב,ומיינו יצר חרב וחסם את המכה.
דינו היה חזק יותר,וחתך את החרב של מיינו ויצר חתך על גופו.
דינו חייך וזינק אחורה.מיינו דימם,ושלח מבט כועס אל דינו.
הוא יצר עוד חרב,וזינק על דינו.דינו חסם את המכה,ושוב שבר את החרב ויצר חתך על מיינו.
מיינו יצר באוויר חרבות רבות וזרק אותן על דינו.
דינו רץ ושבר את כולן.הוא זינק על מיינו,וחרב עפה מלמעלה וננעצה בגבו.
הלהב יצא מהבטן,ודינו נפל על הרצפה.הוא פלט דם והחרב שלו נפלה רחוק ממנו.
"היית יריב חזק.חבל לי להרוג אותך עכשיו" צחק מיינו.הוא יצר עוד חרבות רבות והעיף אותן על דינו.
דינו לא יכל לזוז ועצם עיניים."לעזאזל איתך!!!" צרח קול.דינו פקח עיניים בתדהמה.
החרבות שזרק מיינו נשברו כולן.דמות עם חרב ארוכה ושיער שחור ארוך עמדה עם גבה אל דינו.
"אתה מעז להפסיד לו,לעזאזל איתך?!!?" הוא הסתובב אל דינו.

סקייבס הגיע כדי להציל את דינו.האנזו,התגלה כמיינו-התלמיד המומחה של סיינו.מי ינצח בקרב?


תגובות (7)

תחזור מיד לגינו התותח! הוא מנצח את מיינו לבד, לעזאזל איתך!
מנטיקורים!

14/12/2013 03:30

*דינו

14/12/2013 03:30

וריקי הפסידה, לעזאזל איתך!

בנדיקוט פאוור המרוגזת. -,-

21/12/2013 12:33

האמ…
לא התחברתי הרבה מאוד זמן לאתר והשלמתי את כל הפרקים שפספסתי…, אבל לא המשכת כבר הרבה (מאוד מאוד מאוד) זמן.
את האמת, אני חשבתי שכבר גמרת לכתוב את הסיפור (כי אתה העלית פרק בכל יום ואני לא הייתי מלא מלא זמן באתר…)
אז מתי אתה ממשיך את הסיפור?

07/01/2014 10:04

סול? לאן נעלמת כול הזמן? היה כיף להפוך את הפרקים של מאקס לצ'אט איתך.
ובאמת, אתה לא העלית מלא זמן. תמשיך כבר!!!!!!!!!!!!!!

09/01/2014 12:05

אני שוב לא התחברתי הרבה ובאתי לבדוק אם יש פרקים. עכשיו אני מגלה שאין ):
אתה בכלל מתכוון להמשיך? למה אתה לא מעלה? לאן נעלמת…?
אולי לפחות תענה לנו או משהו…? אפילו נטע דורשת תשובות.

22/01/2014 13:51

תמשיך כברררררררררררררררררר

06/02/2014 07:25
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך