מאקס כותב
וזהו! שנה נפתחה!
איך אתם חושבים ייגמר הקטע עם סיינו?
ועכשיו תשובה לשאלה ששאלתי לפני כמה פרקים-מי השתמש בכח פיזי בפלישה לפני ארבע שנים?
תשובה:רוי ובאו.

ZEX-מטרה 9

מאקס כותב 17/11/2013 696 צפיות 3 תגובות
וזהו! שנה נפתחה!
איך אתם חושבים ייגמר הקטע עם סיינו?
ועכשיו תשובה לשאלה ששאלתי לפני כמה פרקים-מי השתמש בכח פיזי בפלישה לפני ארבע שנים?
תשובה:רוי ובאו.

"אז אנחנו עכשיו נתחיל בהגרלה!" קראה המורה.
"איזו הגרלה?" שאלתי.
"כל שנה אנחנו עושים הגרלה לחדשים,ושתי השמות
שיוצאים הם הקרב הראשון של השנה.ככה-באופן
רשמי נפתחת השנה שלכם" המורה הסבירה.
היא שלפה קופסאת מתכת,ושלחה את ידה לתוך החור.
היא שלפה מתוך הקופסא שני פתקים.
"קיירה גנטי" המורה קראה.
"מעולה! נוכל לבחון את הנשק במהלך קרב!" חייכה ריקי בהתרגשות.
"ודינו אסקייג!" המורה קראה:"דינו,אולי תעדיף לשבת בצד בגלל הפציעות?"
"שום סיכוי! ולפספס את הקרב הזה? בחיים לא!" הוא צחק וקם בקושי.
הוא לקח את החרב,ועמד במרכז האולם.לבשתי את האגרופנים,והתקדמתי אל מרכז האולם.
"תתחילו!" צעקה המורה.
"קיירה,אולי אני פצוע" חייך דינו ושלף את החרב.את נרתיק החרב הוא השליך הצידה.
"אבל אני עדיין יכול להלחם! ככה שאל תרחמי עליי!" הוא אמר בנחישות.
"בשביל לרחם עליך אני צריכה קודם לדעת איך הנשק עובד" מלמלתי.
"ג'טו!" הוא קרא ונעלם.הוא הופיע מאחוריי,ובמהירות הניף את החרב.שלחתי את היד אחורה וחסמתי את החרב עם האגרופן.
"איך מישהו יכול להיות מהיר כל כך כשהוא פצוע?" סיננתי.
הוא חזר אחורה והניף לכיווני את חרבו.
עמדתי שם המומה,וקצת מהפוני שלי נחתך.
"יש שלושה סוגי לחימה.דינו משתמש בסוג לחימה פיזי.אחת מהתכונות של לחימה פיזית נקראת ג'טו.מהירות אדירה על מנת לפצות על מחסור בכח" הסבירה המורה.
"קיירה,אני לא מתכוון לרחם עלייך" הוא לחש.לפתע,האישונים שלו התרחבו,והוא מעד קצת.
הוא נחת על הברך שלו,כשכף רגל אחת עדיין על הרצפה."דינו!" קראתי ועמדתי לרוץ אליו.
"חכי! מאיפה לך שזו לא מלכודת?" הוא סינן,עין אחת שלו עצומה.
"אתה נפלת על הרצפה.זה לא נחשב?" קראתי אל המורה.
"רק אם הוא נכנע או לגמרי נפל" היא אמרה
"אז אני אפיל אותו!" קראתי.רצתי אליו,והגעתי במהירות.שלחתי אגרוף,אך הוא נחסם על ידי החרב שלו.
"ג'טו!" הוא לחש,והחרב המשיכה לזוז וכמעט חתכה אותי,אך קפצתי אחורה בזמן.
"ג'טו יכול להיות שימושי גם במצב שבו אתה לא זז,אלא מעביר את המהירות לחפץ בשביל לגרום לו להפוך לחזק יותר" אמרה המורה:"זה מראה שדינו חלש מבחינה פיזית"
"איך אפשר לדעת?" שאל אלווין.
"זה תלוי באיזה מחזק פיזי אתה משתמש" היא אמרה:"ג'טו-מהירות שמחסה על כוח פיזי נמוך.
מקו-כח הגנה שמחסה על מהירות נמוכה.מלו-כח פיזי שמחסה על הגנה חלשה"
"איך לומדים דברים כאלה?" שאל מאסק.
"השיטות האלה הומצאו על ידי שישה מתנקשים שהשתמשו בהם כדי לנצח את הרוח.המתנקשים הם:שון,היליוס,לוסי,סקייבס,מימה ומיימון.הם השתמשו בכוחות שקיבלו בשביל לפתח את השיטות ולימדו אחרים להשתמש בהם.ככה נוצרו המחזקים הפיזיים,האשליות,ושימוש באדמה וחשמל לצורך קרב".
"להיות מתנקש פתאום נראה מסובך כל כך" מלמלה ריקי.
רצתי שוב אל דינו,אך הפעם כשהייתי מולו,רצתי אל מאחוריו,וניסיתי לשלוח אגרוף אל הרגל שלו.
"לא יצליח!" הוא אמר ושלח אחורה את החרב.החרב חסמה את האגרוף.
"מצטערת,אני מסיימת את הקרב" תפסתי את החרב עם הגרופן השני,והשתמשתי בראשון כדי למשוך את הרגל השנייה שלו אחורה.הוא נפל.
"והמנצחת היא:קיירה!" אמרה המורה.

"הוא כאן!" קראה מימה והתפרצה לחדר.שון,פאו וסקייבס עמדו מאחוריה.
סיינו שכב על מיטתו."אין טעם,אשליה" אמר שון ונעץ את הקלשון בתוך סיינו.הוא נעלם.
"אז איפה הוא יכול להיות?" שאלה פאו.
"סיינו אוהב לשחק עם הקורבנות שלו.סביר להניח שהוא מצא מטרה,ויעשה הכל כדי להרוג אותה" אמר שון.
"הוא יהיה במקום שלא רחוק מהמטרה" אמר סקייבס.
"השותף שלו לחדר זה דינו" אמרה מימה."אז הוא יהיה קרוב אליו בכל דרך" אמרה פאו.

סיינו התחזה למארק,התלמיד שהיה אמור להיות במקומו.
הוא חייך.מישהו כבר בטח עלה על האשליה שלו.הוא חייב להרוג את דינו,זה עכשיו או לעולם לא.


תגובות (3)

עכשיו הבנתי באילו שעות אתה מעלה פרקים!!!
אתה לא חושב שזה מאוחר להעלות עכשיו?
בכל זאת, רוב האנשים הנורמאליים ישנים עכשיו (כן, אני אומרת שאני לא נורמאלית).

וקטע עם סיינו ייגמר איכשהוא. את זה אני כבר יודעת!
אז… שאלה לא קשורה-
גם קיירה תעבור סבל כמו קליאו או שיש לך קורבן אחר על הכוונת? XD

נ.ב-
מאקס!!!
מה קורה?!

17/11/2013 14:05

יאי! קיירה ניצחה למרות שאני הימרתי על דינו!
ובאמת באיזה שעות אתה מעלה? אם תעלה ככה עוד פעם אחת, אני אהפוך את הפרקים שלך לצ'אט!
מנטיקורים!

17/11/2013 22:28

אני אמרתי קיירה.. וצדקתיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי D:
אויה! אויה! אויה!
קולה עושה לי להקיא.
למה אני בכלל שותה את הקולה? ם.ם

אני לא רלצות לענות על השאלה, כי אני לא יודעת איך לענות עליה OOOOOOO:
סמיילים סמיילים זה מגנייייייייייב.

גמלי בא משפט כזה לסוף, כמו נטע וסול!
אמממ..
אני חדקרן מעופף ולא קשור!

18/11/2013 04:32
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך