בקי
וואו איזה קטע מדהים לדעתי מדהים !!!

אהבה ראשונה פרק כ"ז

בקי 08/09/2011 713 צפיות אין תגובות
וואו איזה קטע מדהים לדעתי מדהים !!!

להזכירכם חברי הקוראים האמהות של יובל ויעל יושבות יחדיו במטבח של זהר ושותות קפה. משהו ממש בלתי צפוי.

רינת שאלה זוהר "איזה מסמכים את רוצה לאשר אצל עו"ד נוטריון"? "אני צריכה להגיש תצהיר כי אני מוותרת על כל הזכויות שלי בארץ כולל האזרחות שלי ושל ילדי ומבקשת לקבל אזרחות אוסטרלית"

"רק רגע סליחה למה את צריכה להגיש תצהיר כזה" את אזרחית ישראלית וכמובן שני ילדייך ויחד עם אזרחות זו את רשאית לבקש אזרחות בכל העולם כולו" אסור לך לוותר מיד על האזרחות שלכם, אולי בעוד מספר שנים תרצו לשוב ארצה "

"אוקי זהר אבל זה אני צריכה להתייעץ עם עו"ד כי יש לי תיקיה שלמה של מסמכים באנגלית שלצערי עדיין אינני שולטת כמו יואב שלי המתוק" עכשיו תקשיבי לי רינת אני עורכת דין – נוטריון: "מה באמת" "שבועת צופים חחח, בעלי רוני ואני שנינו עורכי דין-נוטריון ויש לנו משרד גדול מאד של עורכי דין שבו מועסקים מספר רב עורכי דין , מתמחים מזכירות וכו'. את יכולה לחתום בפני ואני מאשרת את חתימתך ולאחר שאני מטביעה תג מסויים, המסמך מקבל טופס רשמי."

"אך רינת אני לא חושבת שאת צריכה להזדרז ולהוציא מסמך כזה., מתי את אמורה לחזור לדיסני בעוד יומיים – שלושה הכי מאוחר. אז תקשיבי לי בעלי ויעלי נסעו ללונדון שם יעלי שלי (שאם היא יודעת שאנחנו שתינו שותות קפה יחדיו, היא הייתה חוטפת אוירון ובאה לשאול אותך לשלומו של יובל. היא נשארת שם שבועיים ויוני התלווה אליה רק כדי שיראה באיזה מקום היא תלמד והיכן הפנימיה שהיא אמורה לדור בה במהלך הלימודים,

הוא חוזר בע"ה מחר בסביבות 12 בצהרים. אני מאד רוצה שהוא יחווה גם את דעתו ותאמיני לי תקבלי את הייעוץ הכי אחראי והכי נכון לגבי שאלותייך. רינת קמה מכיסאה ונישקה את זהר. "אין לך מושג זהר כמה את מקלה עלי, לאורך כל הנסיעה הארוכה והמפרכת רק חשבתי ממי אני יכולה לבקש שימליץ על איזה עו"ד טוב ואת רואה אלוהים שלח אותי אלייך ועל כך תבורכי"

"זהר כעת אני הולכת אצל חברה טובה שלי שהזמינה אותי להתארח אצלה ואני ברשותך אשאיר את כל התיקייה הזו כאן אצלך, ומחר בסביבות הצהרים אתקשר לוודא אם יוני אכן חזר, ומתי אני יכולה להגיע לכאן או למשרד שלכם".

בשמחה רינת חכי רק שנייה, זהר נכנסה לחדר שלפה -.200 ש"ח מארנקה ונתנה לרינת , לא זהר אני לא יכולה לקבל סכום זה ממך מתי אחזיר לך "בחתונה של הילדים שלנו" אמן!!!!!

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך