Shula Malchi-Levin
נראה לי שבינואר 2021 הכנס הזה לא יתקיים. מי יודע מתי הוא יחזור...

איך ניצלתי (בינתיים) מהקורונה בעזרת בקבוקוני פירסומת

Shula Malchi-Levin 29/08/2020 581 צפיות תגובה אחת
נראה לי שבינואר 2021 הכנס הזה לא יתקיים. מי יודע מתי הוא יחזור...

בשבוע האחרון לינואר 2020 קיבלתי שקית עם מתנות קטנות שנראו ממבט ראשון בלתי משמעותיות בעליל. על כל אחת מהמתנות האלה התנוסס לוגו החברה בה עבדתי בעבר, WATERS שמה. היו אלה כמה בקבוקונים זעירים לבנים עם דופן שקופה, עשויים מפלסטיק רך ולחיץ עם פקק נוח לחליצה, עם לולאת הצמדה לאבזמים, ובתוכם מעין ג'ל אלכוהולי לחיטוי מיידי של כפות הידיים, כזה שמשתמשים בו בבתי החולים. מתנה מוזרה לכל הדעות.

הבקבוקונים האלה הועברו אלי בתוך שקית אלגנטית, על ידי חברתי, אשת המכירות של החברה, במהלכו של כנס מדעי מפואר ורב משתתפים, עם תצוגה אלגנטית שאירחה בצפיפות רבה מעל אלפיים חמש מאות איש ביומיים, בתוך חלל התצוגות של מלון דויד אינטרקונטיננטל בתל אביב. התייחסתי למתנה הפירסומית הזאת בשעשוע קל, אך חשבתי לעצמי שהם חמודים מאוד וישמשו אולי מתנות נחמדות לנכדים.

הכנס היה בינלאומי, מפואר ונכחו בו משתתפים מכל רחבי העולם, החל מאיטליה, צרפת וספרד עד לסין שבמזרח הרחוק. האווירה היתה חגיגית מאוד והמפגשים הבין אישיים חמים מאוד, של עמיתים ללימודים ולעבודה מזה שנים רבות. הייתי בין המארגנים של הכנס, והיחידה שמכירה מאות מהאנשים שמשתתפים בו, עקב תפקידי המיוחד בעבר כיועצת מדעית לתעשיות הרבות, שאנשיהן פקדו את הכנס הזה, לכן כמות לחיצות הידיים היתה רבה מאוד, וההתחככות באנשים הצפופים לא פסקה.

לכן לקחתי בקבוקון אחד קטן מתוך שקית המתנות והצמדתי אותו אל אבזם התיק האישי שלי, אותו נשאתי על כתפי במשך כל הכנס צמוד אלי, ומדי פעם סחטתי מנה קטנה של הג'ל האלכוהולי המרענן הזה אל תוך כפות ידי ושפשפתי אותן זו בזו היטב כדי לחטא אותן, משום שלחיצות הידיים האינסופיות במהלך הכנס הטרידו אותי קלות, ודאגתי קצת שמא אדבק באיזה וירוס חורפי מהאנשים, בשל רגישות דרכי הנשימה שלי, ובשל החורף הכבד ששרר עם גשמים בלתי פוסקים וקור בלתי שגרתי. אמנם קיבלתי חיסון נגד שפעת, אולם חששתי מווירוסים טורדניים אחרים שמתיישבים לי ישר בסימפונות, ואני נזהרת מהם תמיד, בייחוד בתקופת החורף והאביב, ולכן הבקבוקון הלבן הקטן, שנענה בקלות ללחיצות התכופות שלי, שמר עלי מכל משמר מפני לחיצות הידיים המאיימות עלי בהדבקה ויראלית.

הכנס הסתיים בשלום ובהצלחה, אולם מיד לאחר שהסתיים קיבלתי מסרון מוזר ביותר לווטסאפ שלי מעמית בחו"ל. המסרון הודיע לי לשים לב לחדשות שמגיעות מסין הרחוקה, שם יש וירוס חדש שתוקף דרכי נשימה ובמיוחד את הריאות. אמנם הסינים מפחיתים מערכו בהודעות הרשמיות שלהן, אך הם סגרו מחוז שלם שם עם מיליוני אנשים, אין יוצא ואין בא, כדי למנוע את התפשטותו, ולכן כנראה שהוא לא כל כך תמים כמו שמציגים אותו. העמית במסרון הפנה אותי אל המאמרים בנושא בעיתונות המדעית, בעיקר את דברי העורכים בכתבי העת הרפואיים.

כשהתחלתי לקרוא את המאמרים התברר שלווירוס הזה יש צורה מיוחדת כמו כתר, ולכן מכנים אותו בשם "קורונה". אחד הדברים הראשונים והפשוטים ביותר שיש לעשות כדי להתגונן מפניו קודם כל הוא להצטייד בג'ל אלכוהולי מחטא ידיים שנקרא בקיצור "אלכוג'ל" אותו משפשפים היטב בכפות הידיים.

נזכרתי פתאום במתנה הפירסומית שלי, שקית בקבוקוני הג'ל האלה שהצילו אותי מהידבקות אפשרית מוירוס הקורונה, שלפתי אותם מתוכה, פיזרתי בכל הבית ודאגתי לתת גם לכל הנכדים שלי!…

ולמי שרוצה להציץ איך נראה כנס כזה שיכנס לסרטון שלי:


תגובות (1)

מגניב ביותר!

30/08/2020 12:05
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך