הקטע הזה לא אמור להיות פוגעני בשום צורה, אני רק מעלה מחשבות וסיפורים שעולים לי לראש. תודה רבה.

הגופים הכלואים

23/12/2013 559 צפיות אין תגובות
הקטע הזה לא אמור להיות פוגעני בשום צורה, אני רק מעלה מחשבות וסיפורים שעולים לי לראש. תודה רבה.

הוא כלא אותנו, השחצן. הוא כלא אותנו בגופים הקטנים האלה. כלכך טיפשים ועם כל חוסר יכולת המחשבה הזאת. וברוב טיפשותנו- שכחנו. שכחנו כי המוחות הקטנים והמטומטמים שלנו לא יכלו להכיל רק את הזכרונות! וכל המחשבות והתחושות המרהיבות, שנפרשו כמו שדות רגשות בצבעים בהירים של קשת בענן, התחושה המדהימה של להיות ללא גוף וללא צורה מוחשית, כל היכולת הזאת, כל החכמה האינסופית, העצומה, כל החום הקריר שהיה ממלא הכלום שהיינו, את כל זה הוא לקח! השחצן הזה, רצה הכל לעצמו. שהוא יהיה היחיד והמיוחד, החכם והחזק ביותר. כה שחצן שרימה את הגופים הטיפשים בהם כלא אותנו, לקרוא לו אלוהים! הגופים שלנו כה טיפשים, שמאי-זיכרון של החיים המדהימים למעלה, פיתחנו לנו יכולת מחשבה, דרך חיים ואישיויות מטומטמות לפי המגבלות הכה רבות שלנו. חוקים, שפות חיים פרטיים, תחביבים, שנאות וסדרי עדיפויות, כל אלה לגופים הטיפשים יש. ומה עוד? הם חושבים שהם הגזע השולט! הגופים לקחו על עצמם את הכבוד והשחצנות כאילו הם השולטים בכל, והם אפילו לא אמתיים! הם חושבים שהם היצורים המפותחים וחכמים ועם יכולת המחשבה הכי גדולה מכל היצורים החיים האחרים! הם חושבים שלמה שהם קוראי להם פילוסופים יש יכולת מחשבה והיבטים שונים ומפותחים מאוד, אך בעצם כל מה שפילוסופים אי פעם יחשבו או חשבו הוא אפילו לא חומר לחשבה! הם כלכך שקועים ב"חיים" שלהם וב"חכמה" שלהם, באיך להתקבל ל"חברה", ולהיות חשובים כמו… או להיות מכובדים וחכמים כמו.. שהם לא מבינים שאותם ה"אנשים" שהם רוצים להיות כמותם הם כלכך מטומטמים בדיוק כמוהם. כל זה הוא עשה לנו השחצן, גרם לנו לחיות לנצח בצורת חיים עלובה ומטומטמת שמאמינה אם לא בו, אז בעצמם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך