יחפה
היה לי קשה מאוד לכתוב על משהו בדיוני לא הסגנון שאני רגילה. אשמח מאוד מאוד לביקורות מכל סוג!

הזמן לא מתקתק- אתגרו של האלק סמאשינג

יחפה 02/03/2015 696 צפיות 4 תגובות
היה לי קשה מאוד לכתוב על משהו בדיוני לא הסגנון שאני רגילה. אשמח מאוד מאוד לביקורות מכל סוג!

הסתכלתי בך.במה שבנית עם השנים.
ולפתע עלה בי חיוך קטן ניצוץ של אושר.פתאום הבטתי על הכל בצורה שונה.
פתאום קיבלתי אותך כפי שאתה!
אני זוכרת שבהתחלה לא התקרבתי.פחדתי. ברגע שגיליתי מי אתה.ועד כמה זה מסובך להתקרב עשיתי עצמי כמתרחקת אבל תמיד הסתכלתי עליך.בכאב אבל הסתכלי.
אבל פתאום אני מסתכלת בך ורואה בך משהו לא כואב.משהו עוצמתי ורגשי מאוד.
אני לא צריכה לומר לך אתה הרי יודע יותר טוב ממני כמה אהבה היתה לנו אבל אני באמת לא יכולתי להישאר זה שיגע אותי העניין הזה שלך. אולי לך קל לקבל את זה כי אתה אדם עוצמתי לפחות כך אני רואה את זה עכשיו.אני נשברתי! זה כואב לגלות על האיש שלך בן העשרים פתאום שהוא לא איש רגיל הוא בעצם משהו מהעבר משהו שיכול להיות סבא שלי.אז עזבתי.
ארזתי את הכל והלכתי.משאירה מאחורי את הזכרונות .
אולי בתחילה אני זוכרת שראיתי אותך ממקום המסתור שלי בוכה אבל עם הזמן ראיתי שהתגברת על זה ובנית לעצמך בית עם גינה בחוץ.זה היה כה יפה ועדין הפרחים והדשא הקצוץ.
היו פעמים שרציתי לצאת פשוט לחבק אותך חזק אבל ידעתי שאני לא יוכל להתמודד איתך.
הזיכרונות הרעים שהיו לי מאז שגיליתי את זה נתנו לי מספיק סיבות להישאר ולא ללכת אלייך.
אני זוכרת שלילה אחד שישבנו שנינו כתבת בדף מין סיפור כזה מצחיק והקראת לי אותו והסיפור דיבר על איזה ילד שרצה לחזור בזמן ולא היה לא מזומן להכניס למכונת הזמן.
ואני זוכרת שאמרת לי שאתה פעם חזרת בזמן ואני צחקתי וגם אתה צחקת.
ואני לא הבנתי כלום.לא ידעתי שהיית אמיתי. אבל בכל זאת עניין אותי העניין של מכונת הזמן זה מין חלום כזה של כל אחד לחזור ולתקן את הטעויות שעשית.
אז חיפשתי בספרייה שלנו בין הלפחות אלפיים הספרים שיש לנו ספר שמדבר על זה.
ואני זוכרת שראיתי המון ספרים ובהתחלה נורא התייאשתי אבל בגלל אהבת ספרים הזאת שיש לי פשוט התחלתי לחפש עד שמצאתי "הזמן לא מתקתק" קראתי אותו באיטיות ובריתוק הוא היה כתוב כה יפה עד שהגעתי לחלק שבו הוא מדבר על זן נדיר שקוראים להם "פלא של זמן" זן של אנשים שיכולים לחזור בזמן.הסיפור נורא עניין אותי וקראתי אותו בעיון למרות שלא האמנתי.

המשך יבוא :)


תגובות (4)

היי. ביקשת ממני להגיב על אחד הסיפורים שלך, נכון? אז, הנה: אם לומר את האמת זה די ברור שפנטזיה שה לא ה-(ב-הא' הידיעה)תחום שלך, אבל בכל זאת בנית עלילה מאוד מעניינת. הייתי רוצה עוד קצת פרטים על איך שהיא הרגישה לגביו, או על טיב יחסיהם. בכל זאת זו עלילת בסיס מעניינת וכדאי לך להמשיך.

02/03/2015 19:14

יפה מאוד.
קיבלת 20 נקודות לפרק.
הוספתי 5 נקודות בונוס על פנטזיה, אבל חיברת את הנקודה בסוף המשפט למשפט הבא וזה קצת בלבל, ויש גם כמה שגיאות כתיב.
אבל.. אני מצפה להמשך!!

03/03/2015 13:30

שוב פעם לא אהבתי. יש לי הרגשה שאני אוהבת רק מה שיוצא לך מהבטן עמוק עמוק. זה הרגיש לי כאילו את פשוט מתארת משהו. בתור אקספוזיציה זה בסדר אני מניחה. גם הדמויות אין אתן היכרות והן מרגישות בעלות גוון אחד. לא קרה כאן כלום

11/03/2015 21:17

    אוליב את צודקת לגמרי!
    גם אני שקראתי את הקטע הזה לא התחברתי אליו בכלל בגלל זה גם פרשתי מהתחרות הזאת כי בדיוני זה בכלל לא הקטע שלי.
    ותודה רבה על הביקורות!

    12/03/2015 00:43
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך