ריקי בנדיקוט
החיים בלי סרט מעניין לעבוד עליו משעממים, זה ידוע.

החיים הם סרט אחד גדול – פרק 2 – מובטלים (XD)

ריקי בנדיקוט 07/04/2014 1094 צפיות 8 תגובות
החיים בלי סרט מעניין לעבוד עליו משעממים, זה ידוע.

"אז מה עכשיו?"
כל השחקנים התרווחו בסלון בביתה של ריקי. סאני ראה טלוויזיה בזמן שהוא שותה משקה אנרגיה, מאקס וסול ראו אנימות מלחיצות וסדיסטיות במחשב, תמר ריקדה בסלון וצווחה:" חג חתול שמח!!!" גבי קראה ספר, אורין קפצצה יחד עם תמר, דיאנה דיברה עם ריקי על מיראי ניקי (יונוווווווווו), עציץ קירסי ושלי קראו פרסי ג'קסון, ולדה ששיחקה עם רקסי החתול המאולף של ריקי וטדי נטשה ורייצ\'ל שהשתעממו כי בבית של ריקי משעמם ברמות.
"מישהו רוצה מצה?" שאלה ריקי וקמה ממקומה. היא רצה למטבח והביאה לעצמה צלחת עם מלאמלאמלא מצות. כי מצות זה יאמי.
כולם בהו בה טוחנת מצות באטרף, חוץ מאורינה שחטפה לעצמה מצה עם שוקולד.
"אז מה עושים עכשיו?" שאלה סול. עיניה החומות בהקו בניצוץ הרפתקני."אין לנו עבודה, וזה חופש פסח. אפשר אולי… לבקש ממישהו להעסיק אותנו." היא הציעה.
מאקס הנהן."אין לי בעיה להיות רוצח שכיר."
"מאקס!!!" כולם גערו בו.
"אממ… אז… איך מוצאים עבודה?" החזירה אותם לנושא תמר. כולם הביטו בה זועפים.
"את *ממש* לא הולכת לעבוד." זעפה סול.
"אז למה הן הולכות???" שאלה תמר והצביעה על ריקי, שלי, רייצ'ל, אורין וקירסי. "הן לא כאלה גדולות, אתם יודעים!!!"
ריקי נאנחה."בסדר. אז בינתיים הולכים???"
"הממ…" סול מלמלה. "אני מניחה שאף אחד."
כולם נאנחו בשיעמום.
"אז מה לעזאזל עושים עכשיו?!?!?!?!?!?!?"


תגובות (8)

צודקת…
פעם מישהו בכיתה שלי רצה לעשות סרט. זה היה ממש כיף (חוץ מזה שתלו את הטובים בסוף…)
לא חשוב…
בשם כל המנטיקורים תמשיכי!

07/04/2014 08:20

    עציץ קירסי!
    מה קורה? ^-^
    אני צריכה למצוא את מאקס ולרצוח אותו
    ראיתי מיראי ניקי.

    07/04/2014 08:26

    למה לרצוח את מאקס? חוץ מזה שהוא נעלם לשנים…

    07/04/2014 08:27

    הוא קרא לי יאנדיר.
    גיליתי מה זה.
    הוא כל כך מת.

    07/04/2014 08:28

    רוצה שאני אעזור לך? אני כבר מתקשרת לאימא שלי ולהסעות מנטיקורים בחיוג מהיר…

    07/04/2014 08:33

    קודם צריך שהוא יגיע…
    כשהוא יבוא אני אשמח :)

    07/04/2014 08:39

    יש!

    07/04/2014 08:41

הלו. משעמם בסרט שלך.

07/04/2014 10:01
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך