idomeir48
לעתים יש פגמים שעדיף לא לנסות לתקן.

הניתוח / דוקטור לפט

idomeir48 04/03/2020 530 צפיות אין תגובות
לעתים יש פגמים שעדיף לא לנסות לתקן.

עכשיו אספר לכם סיפור. הוא לא קרה באמת, אך סביר שהיה קורה בעולם מקביל.
בארץ לא כל כך רחוקה, לפני זמן סביר, נולד אדם בעל שתי ידיים שמאליות; לא כמו בביטוי – הוא היה קלמזי, אך בנוסף – ואולי גם מה שגרם לזה – הידיים שלו היו שתיהן יד שמאל, גם יד שמאל וגם יד שמאל השניה. מצב מעין זה נשמע לכם מצחיק – נכון?!
אז זהו, שלא! זה גרם לו להיות "פריק" מסכן. הוא תמיד חלם על היום שבו יוכל לשנות זאת, אך למרות התקדמות הרפואה המודרנית וכל החרטא הזו לא היה אף רופא שהיה מוכן לנתח אותו.
כל חיפוש אחר רופא כזה העלה חרס; לבסוף החליט ללמוד רפואה.
הוא סיים את לימודי הרפואה בהצטיינות, למעט הפן המעשי – בו היה לו קשה במיוחד, בשל ידיו השמאליות.
הדוקטור נהיה עם הזמן כירורג ידוע, אשר חקר את הנושא לעומק והתמחה בכירורגיית גפיים.
יום אחד, על אף שהתרגל כבר לידיו השמאליות, נמאס לו ממוזרותו והוא החליט לבצע ניתוח היפוך יד לעצמו, ולהפוך אחת מידיו השמאליות לימנית.
אף רופא בסביבתו עדיין לא הסכים לקחת חלק בניתוח כזה, לכן ניתח הדוקטור את עצמו.
הוא ביצע את הניתוח ללא הרדמה וביד אחת.
תוצאות הניתוח היו מזוויעות – לא רק שלא הצליח להפוך את ידו השמאלית השניה לימנית, אלא שגם פגע בה ויצר מצב מעוות בו ידו האחת היא שמאליתף בעוד השניה אף היא שמאלית, אך הפוכה כלפי פנים.
מאז, נבצר מהדוקטור לעסוק ברפואה ובשל מראהו המבעית החליט להתחבא בסתרים.
הדוקטור, ידו השמאלית וגם ידו השמאלית ההפוכה חיו בצורה סבירה ובסתר, עד לפני כשנה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך