sapir13
אז כן, זה פרק קצר ומוזר, אבל כמו שרשמתי זה פרק ניסיון. אני לא יודעת בדיוק מה יצא מזה - זה נרשם בזמן שיעמום- אבל אולי בהמשך אני יהפוך את זה לסיפור.
מקווה שנהנתם מהסיפורים שלי [:

הנסיכה בעלת השם המסתורי ( פרק ניסיון )

sapir13 27/12/2012 1154 צפיות 12 תגובות
אז כן, זה פרק קצר ומוזר, אבל כמו שרשמתי זה פרק ניסיון. אני לא יודעת בדיוק מה יצא מזה - זה נרשם בזמן שיעמום- אבל אולי בהמשך אני יהפוך את זה לסיפור.
מקווה שנהנתם מהסיפורים שלי [:

היה היה פעם נסיכה שקיבלה כל מה שהיא רצתה. היו לה משרתות שהלבישו אותה וסידרו את חדרה. הבעיה היחידה בארמון היתה הנסיכה עצמה.היא כל הזמן צעקה על כולם והתלוננה שאף אחד לא אוהב אותה (בתכלס אפשר להבין למה….)
יום אחד כשירדה לחצר, היא ראתה נער יפה תואר מסתובב ליד שיחי הוורדים. היא התקדמה לעברו ושאלה
" האם אדוני אוהב את הוורדים?." מקרוב ראתה שעינו היו בצבע כחול צלול, ממש כמו השמיים, ושערו בלונדיני/חום . "כן מאוד. האם גברתי מכירה את האזור? " שאל והתקדם לעברה. "כן הרי גברתי היא נסיכת מלסיה "אמרה והוסיפה בלחש שהנסיך לא יוכל לשמוע "למרות של אוהבים אותה." הנסיך הסתכל עליה בפליאה ואמר "את נסיכת מלסיה ? אם כך, התואילי לבוא איתי? " הוא קד קידה קטנה והוסיף "אבי ישמח מאוד לראותך לבחון אותך על כישורייך ".
"לבחון אותי? למה "שאלה. "כדי לראות אם את יכולה להיות אישה מתאימה בשביל נסיך המלון " אמר קול סמכותי מאחוריה. היא הסתובבה וראתה את אביה המלך עומד מאחוריה. " הלכתי לחדרך כדי לדון איתך על כך אבל לא היית שם. " המשיך המלך. "אבל לא משנה נראה שפגשת את הנסיך אדוארד. אז תסכימי להצעתו? " – דממת אלחוט – הנסיכה קלטה שמחכים שהיא תענה. " אני מקווה שהצליח לעבור את מבחני אביך" אמרה לבסוף. " אם כך זה מאושר. את תלכי אם הנסיך אדוארד לארמונו כדי להתנסות במבחנים." הנסיכה הלכה לארוז בעור המלך ריירדן לוקח את נסיך המלון לשיחה פרטית.
"אתה בטוח שאתה רוצה אותה? " שאל והביט בדאגה בנסיך . "האם המלך אינו רוצה שביתו תתחתן ? הרי ביתו של מלכי יפת מראה".
"אין לזאת כוונתי. אני רק אומר שהנסיכה.. מיוחדת. היא לא רגילה. יש לה כמה בעיות, ואני חושש שהיא לא תצליח לעמוד במבחנים שלך" המלך ניסה להסביר לאדוארד שהנסיכה מוזרה לא תמיד נוהגת בנימוסים.
"אל חשש, מלכי. אני בטוח שהנסיכה תסתדר" אמר הנסיך. ברגע שסיימו את שיחתם הופיע הנסיכה ומאחוריה משרתת קטנה מחזיקה מוודה בינונית." סיימתי לארוז," אמרה בהחלטיות. " מתי נצא?" כאילו על פי אות, נכנסה לחצר כרכרה ונעצרה מול שלושת בני המלכות. " נסיכי אנחו מוכנים לצאת לדרך " אמר נהג הכרכרה. הוא היה לבוש בגדים בצבעי זהב ולבן ונעליו היו בצבע שחור ( ניגוד מוחלט לבגדיו)
-בכל אופן – הנסיכה והנסיך נכנסים לכרכרה לנוסעים לארמון…..בלה בלה בלה…….
המלך שנשאר מאחור, נזכר לפתע בפרט חשוב ששכח לספר לנסיך ' אוי לא ' חשב. ' לא אמרתי לו שהנסיכה….."


תגובות (12)

תמשיכי, מעניין אותי מה הם המבחנים, ומה קרה למלך. אני הייתי ממליצה לך יותר לתאר ולכתוב את זה כאילו את הנסיכה, בגוף ראשון. כך זה יהיה יותר בהיר וארוך. וכך גם יותר מניסיון ורצון ופחות משעמום.
אז תמשיכי :) את כותבת מדהים. אבל תתארי טיפה יותר. :) O_O

27/12/2012 07:11

תמשיכייי((:
ואני שונאת שכותבים את זה, אבל אני שניה בתהליך עיכול של הסיפור שלך, אז שאני אגמור לעכל אני אכתוב משו יותר טוב((:

27/12/2012 08:11

תודה[:
חשבתי על להאריך את הפרק אבל קצת קשה לי לרשום בגלל שהיד שלי חבושה.
אני ייקח את העצה בכל זאת וינסה להפוך את זה לסיפור

27/12/2012 09:10

נשמע מעניין.. יש לך כתיבה יפה ומסקרנת..
רק כשאת כותבת תורידי שורות.
אני
הוא
אני
הוא
לא, אני הוא אני הוא אני הוא.. הבנת אותי?!

27/12/2012 11:39

חחחח אני השתדל..
פשוט קצת קשה לי להזיז את היד שלי… (סיפור ארוך )

27/12/2012 12:06

נשמע מעניין…תכתבי על היד שלך סיפור..:)

27/12/2012 12:11

נשמע מענייין :)

27/12/2012 12:16

חחחחחח רעיון טוב, אני יכולה לנסות….
כן, איך הכל קרה….

27/12/2012 12:34

לילה טוב אנשים

27/12/2012 12:42

לילה טוב ספיר.. :)

27/12/2012 12:44

מדהיייייים…!

21/02/2013 06:38

יפה!! :)

26/05/2013 13:21
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך