פילי-חמלי
חברים, המשך יבוא. אני מקווה שנהנתם מהסיפור ההזוי שלי #העולם האחר תגיבו בבקשה כדי שאדע מה לשפר לפעם הבאה #פילי-חמלי

העולם האחר | הדרקון מתעורר

פילי-חמלי 18/06/2015 768 צפיות אין תגובות
חברים, המשך יבוא. אני מקווה שנהנתם מהסיפור ההזוי שלי #העולם האחר תגיבו בבקשה כדי שאדע מה לשפר לפעם הבאה #פילי-חמלי

דרקונים, אין אף אחד בעיר נור שלא יודע מה זה דרקונים. בלילות אפלים כשהשמש מנמנמת לה והברקים משתלטים מספרים האחים הגדולים והרשעים לאחיהם הצעירים שכל גירוד שהם שומעים מבחוץ הוא הדרקון האכזרי מכל דראג' (הדרקון האכזר שמסופר אליו שגמע את אגם בוינר-לייק הקטן כפול 17 בשלושה לילות, כמו כן נהג להשתכר ולטרוף עדרי כבשים מסכנות, ורועים באזור נור, עד שיום אחד הוא פשוט נעלם) ושהוא יתפוס אותם ויאכל אותם בביס אחד. גם הסוחרים הזקנים ביותר (גיל 124) מספרים שסבא שלהם היה בתקופת הדרקונים ואיזה מרהיבים הם היו, בכל צבעי הקשת. אבל עכשיו אין אף דרקון אחד, או שכך כולם חשבו…
ועכשיו נגיע לדמות המרכז של הסיפור שלנו, מרי-א היה אמור להיוולד בת כפי שחזה עוגנגד חוזה העתידות הכושל (כפי שנכשל גם במקרה של ביל-ה, אתם בטח מנחשים, בעיר נור מאמינים שאם השם לא מתאים הבן אדם יצא לא מתאים ויהיה לא יוצלח) כשמרי-א נולד ביום בהיר אחד והוריו ראו שאין הוא מרי אם כי מרי-א הלכו לעוגנגד "מה זה צריך להיות" שאלה אימו "שילמנו 30 מטבעות נחושת בשביל כלום!" "טוב טוב" אמר עוגנגד "אני (בתוספת 5 מטבעות) אשנה את השם שלו לשם של בן בטקס מיסטי" בסופו של דבר כל התהליך עלה להם 66 מטבעות נחושת ויום כיף ביריד לעוגנגד, ובסוף רק הוסף למרי-א את ה'-א' בסוף שמו, כך שלא היה מרי-א משתלם להוריו שלא כמו אחותו הגדולה ממנו בשנה, שהלידה שלה גבתה מהוריהם 0.23- מטבעות נחושת. ובנוסף, אם זה לא מספיק למרי-א היא קיבלה גם מלגת לימודים כיוון שהיתה מוכשרת מאד., אבל מרי-א נשלח לבית ספר החקלאי למורת רוחו(למרות שהוא נחשב בית ספר יחסית טוב הוא העדיף ללכת לבית ספר לאצילים, כשסיפר זאת לשוער בשער מצודת אוירוח חטף בעיטה בישבן שהשאירה לו סימן במשך שבוע). אחותו רויינה כמנהג האחים הגדולים הפחידה את מרי-א בסיפורי דראג' הדרקון. ועכשיו נעבור על ספר ההיסטוריה של הבורא ונגיע לנקודת הזמן שאנחנו רוצים.
לטאתו של מרי-א ברחה והוא היה מעוצבן "רויינה! את יודעת איפה גזרקוב? אני לא מוצא אותו, אם נגעת לי בו אני…" "למה שאגע ביצור המגעיל שלך?" "מטומטמת!" "אל תקלל את אחותך מרי" אמר אביו שקרא לו מרי ולא הוסיף את ה'-א' אתם בטח יכולים להבין למה מרי-א לא הלך בחשק רב לבית ספר (1 הבוקר 2 בית ספר) הוא הלך ליד קן נחשים שגידל והפך את הסלע כדי לבדוק מה איתם, לא היה שם נחש אחד, "מה קורה פה?" שאל את עצמו ואז הוא שמע רעידות ורעשים, כמו רעידת אדמה אבל רק הרעש העמום של אדמה רוטטת (רוטטת, איזו מילה. המשורר הדגול איגנט השתמש במילה הזאת בשירו 'רטטי רטטי ועולה הלבנה\שמש שמש עליו יאמור\ לא רציתי בכלל בכלל\ רטט רטט אותו רוטטת' מעניין לדעת שאחרי זה מת כתוצאה מרעידת אדמה סמוך לעיר איר-שלט בזמן רעידת האדמה גנולי) זה הגיע מהטירה…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך