פילי-חמלי
היי לקוראים, מקווה שנהנתם מהסיפור ההזוי שלי, בבקשה תגיבו כדי שאני אדע על הסיפור שלי. מה לשפר\לשנות\לתקן לסיפורים הבאים שלי. חמוצים.

העולם האחר | כוח החמוצים

פילי-חמלי 20/06/2015 705 צפיות אין תגובות
היי לקוראים, מקווה שנהנתם מהסיפור ההזוי שלי, בבקשה תגיבו כדי שאני אדע על הסיפור שלי. מה לשפר\לשנות\לתקן לסיפורים הבאים שלי. חמוצים.

למי שבוודאי יודע או שלא לחמוצים יש השפעה מאוד קשה על האטמוספרה של העולם האחר. נרשמו כבר 253 מקרים שכבישת חמוצים אקראית גרמה ל: 1.מפלצת חמוצים נוראית (124) 2. פיצוץ חמוץ (99) ולשלושים מקרים של הפיכה לחמוצים. כוח החמוצים התגלה כבר בשנת 784 לפני הספירה כשהפילוסוף האגדי ריאנו בנוסף לאלכימיץ גונדור עשו ניסויים במלפפונים שגדלו בביצה הגדולה ליד קלג'ו-רק שגרמה להם להחמיץ בצורה שנוגדת את האטמוספרה הרגילה של העולם האחר (לביצת קלג'ו-רק יש מרקם אוויר שונה משאר העולם עקב פליטות גז פיקאלטי שמעוות את המציאות למצב שחמוצים יוכלו להתקיים במציאות {אף אחד לא אמר דבר על חלומות}) ושיא מחקרם היה יין החמוצים ההרסני שמוטט את המשטר בעמק עורב-רקדקר והוביל לסוף תקופת החלמוצים. זה היה קצת רקע היסטורי ועכשיו, כמו טרוביאי מעופף שמתמקד בטרפו כך מתמקדת העין ההיסטורית שלי והפה ההיסטורי ( שלא צחצח שיניים מאז) עומד לספר את מה שקרה בשנת 689- בממלכת צירפ'ו התיכונה.
המדענית הדי כושל אינוצה בדק את המולקולה שוב "וויראן, תוסיף שוב את הנתרן הכלורופאטי"
אינוצה הייתה עסוקה בהוכחה שחמוצים לא יכולים להתקיים במציאות ועוזה וויראן (היה לו עבר של מדען כמו שלגבינה יש עבר של מטוס, ואף אחד לא יודע מה הוא עושה במעבדה מקצועית בצירפ'ו) הניסוי עבד יותר מהצפוי, אבל הפיצוץ גרם לגז מוזר וכל מי ששאף אותו חלם במשך שבוע על חמוצים. "מעניין מאוד" אמר וויראן ורשם לעצמו את תוצאות הניסוי. "טוב מאוד וויראן, אפשר לנעול פה" אמרה אינוצה וכך היה. אבל בלילה התגנב לו בשקט וויראן (אף אחד עדיין לא יודע למה הוא היה צריך להתגנב, כי צירפ'ו ידועה בלילות השחורים והסמיכים שלה) והכניס גרגר של מלפפון חמוץ לניסוי, "נראה מה יקרה מחר" הוא אמר לעצמו (היו הרבה פסיכולוגים היסטוריונים {מקצוע מאוד מבוקש} שפקפקו בשפיות דעתו וטענו שהחמוצים גרמו לו כזאת רשעות. למחרת בבוקר הראתה אינוצה את הניסוי שלה למלך צירפ'ו ג'כ'יו את תוצאות הניסוי שלה "… ובגלל זה חמוצים לא יכולים להתקיים בעקומת המציאות הזאת (אבל היא טעתה כי בביצת קלג'ו-רק יכולים חמוצים להתקיים) אבל כשהתחילה בניסוי משהו השתבש וגל גז חמוצים מרדים התפוצץ בכל צירפ'ו (היסטוריונים התבלבלו וחשבו בטיפשותם שזה קרה בגלל דקירה באצבע ממחט של גלגל טוויה) ההשפעה נמשכה מאה שנים עד שגיבור אחד נישק את צמח החמוצים שגדל באמצע הטירה במשך מאה שנות אויר חמוצי. ומה שקרה אחר כך שהמדינה (שהשתמרה במצב מצויין במשך 100 שנים) התרגלה ל100 שנים אחר כך יסופר אחר כך.
אל תפקפקו בחמוצים ותיזהרו…
(נותרה עדיין שאלה אחת, למה וויראן עשה זאת ומה קרה לו, אבל השאלה הזאת עדיין קבורה במחית הזמן המהבילה, {אולי} עוד יסופר וידובר)


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך